Jump to content

Kan

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Kan

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Tico
  • Model
    sx
  • An
    1998
  1. Multumesc pentru raspuns sergiu. Singura problema pe care mi-o pun daca e sa iau si axa si cutia de la dezmembrari este ca nu poti fi sigur daca sunt bune sau nu...iar eu nu stiu cum sa le verific. Ar fi cam trist sa cumpar si sa ma trezesc ca am cumparat degeaba
  2. salut, Am dus Tico-ul pe la un mecanic sa ii mai fac una alta. Printe altele am vrut sa aflu de ce motorul merge cam in valuri de la o vreme (a avut cureaua de distributie rupta de curand). Omul mi-a spus ca dupa ce a desfacut capacul a vazut ca axul cu came este tocit si din cauza asta nu mai deschide bine supapele la evacuare. Din ce am observat pe la magazine un ax nou e in jur de 200 Lei. Daca sunt oameni care au facut asta sau care cunosc astfel de lucruri...aveti idee care ar fi manopera pentru montarea unui ax nou si reglarea (din nou) a avansului? ps. Din ce mi-a mai zis, cutia de viteze nu este intr-o stare prea grozava (fostul proprietar ducea masina la service pt reparatii....iar baietii buni schimbau uleiul in cutie din parti). Drept urmare ar trebui sa pescuiesc o cutie de pe la dezmembrari...cat ar fi manopera pentru inlocuire? Intreb pentru ca as vrea sa imi fac si eu un calcul sa vad daca merita sau nu efortul. Multumesc
  3. salut, o problema am pt care doresc sfatul vostru. De curand a cedat cureaua de distributie in mers. NOrocul face ca motorul sa nu fi patit nimic, insa dupa ce mecanicii au bagat noul kit, masina mea nu mai are avantul pe care il avea. Acum cand plec de pe loc, masina se misca super greoi chiar daca ii dau talpa. mecanicii sustin ca au pus cureaua conform semnelor de fabrica. Ce parere aveti ar trebui mutata un dinte mai sus sau mai jos cum au spus unii? sau problema e din alta parte?
  4. Salut, Am urmatoarea problema. Tico-ul meu a avut ceva probleme de pornire din cauza condensului care se facea in capacul de la delcou. Drept urmare, de-a lungul vietii a primit foarte multe chei. De cateva saptamani, a inceput sa dea semne de picare electromotorul. Dau la cheie, invarte juma de tura si ramanane blocat 1 2 secunde, dupa care iar invarte juma de tura. As crede ca s-au dus carbunii de la el. Am gasit pe aici tutoriale pt desfacutul lui, dar este cam prea iarna pentru a face una ca asta. De aceea va rog pe voi daca stie cineva cam cat m-ar costa sa merg la un specialist care sa se ocupe el de problema. De preferinta in bucuresti. Multumesc
  5. Salut, S-a facut o nefacuta la Tico-ul meu. S-a rupt cureaua de distributie. In momentul cand s-a rupt (eu nu eram cu masina) se pare ca era in plina decelerare, avand vro 40 km pe ora (urma sa intre intr-o localitate). S-a oprit motoru si nu a mai pornit. Astazi am aflat ca dupa ce i s-a pus alta curea de distributie, masina a pornit si motorul merge foarte bine. Am pus oricum sa se schimbe tot setul plus pompa de apa care cam facea un zgomot deranjant la pornire pana se incalzea motorul. Intrebarea mea...avand in vedere ca s-a rupt in mers, cum de am scapat atat de ieftin? Mecanism de protectie impotriva unei eventuale ruperi a curelei nu poate fi vorba. Eu personal ma asteptam sa fie nevoie de alt motor din ce citisem ca se intampla in astfel de cazuri.
  6. Salutare, Am si eu o problema cu Tico sx-ul meu din 98. Imediat ce apare umezeala afara incepe sa faca figuri la pornire. Am schimbat fise, am schimbat bujii, capac delcou dar degeaba. Dau exemplu de zilele trecute. Am urcat in sea, a pornit dupa ce a invartit de vro 3 ori m-am dus unde aveam de mers. Am oprit-o si dupa jumatate de ora am avut proasta idee sa vreau sa plec cu ea. Nu a vrut sa porneasca ioc (era o seara in care ploua). A2a zi dupa ce s-a terminat cu ploaia a pornit fara nici un stres. Mentionez ca ieri cand a facut aceeasi figura am desfacut capacul la delco si am observat ca pe interior era ceva condens. Ce am mai observat la capacul de la delco este ca are un fel de capacel din cauciuc pe care daca il scoti ramane un fel de aerisire. Ar trebui ca dupa fiecare drum pe care il fac cu masina pe umezeala sa ii scot capacelul pentru a nu se mai face condens? Voi ce parere aveti?
  7. Salut, O intrebare am si eu. Unde este localizat filtrul de benzina la tico? Se ajunge usor la el? Se schimba greu? As vrea sa-i schimb consumabilele dar mai intai ma interesez pt ca (momentan) nu ma pricep. Multumesc
  8. Salutare tuturor, M-am gandit ca ar fi dragut sa fac un schimb de ulei la Tico-ul meu. Dar cum la un schimb de ulei facem si unul de filtre, vin cu doua intrebari la voi. Unde se afla filtrul de ulei la Tico? Unde se afla dopul de scurgere? Ma gandesc ca nu mi-ar strica sa invat cum se face si de unde. Multumesc
 

×
×
  • Create New...