Jump to content

NLU

Membru în rodaj
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About NLU

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Oradea
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    TICO
  • An
    2000
  1. Am rezolvat problema cu bucsa: are 3 "urechi" ce o impiedica sa iasa; acele urechi trebuie "trecute" (spre ext.casetei) dincoace de acea saiba care nu vrea sa iasa; pentru aceasta, am confectionat un dispozitiv dintr-un ac folosit la crosetat (andrele parca li se spune) si am indoit varful (cam 0.5 cm) la 90 grade. cu acesta si cu o lama de cutit (mai subtire), am trecut cele 3 "urechi", apoi, cu acel ac am impuns bucsa din exterior spre interior. in tot acest timp, cineva tinea volanul virat dr. max. Dupa ce am impuns bucsa, am dat drumul, incet, (tragand in acelasi timp de ac) volanului astfel ca tija casetei a obligat bucsa sa iasa. Nu e o operatie usoara din cauza pozitiei si a locului mic de acces, dar, cu rabdare si insistenta, veti reusi.
  2. Despre aceeasi problema ca a lui Reflex; am ajuns la acea "saiba", am zgandarit-o, dar nu pare sa se miste. E o saiba sau e corpul casetei? Reflex, ai rezolvat dilema? Daca da, cum? Multumesc anticipat!
  3. Buna ziua, vreau si eu sa schimb la un Matiz bucsa aceea din dreapta de la caseta de directie (mecanica) si nu reusesc sa o scot pe cea veche. Daca stiti cum, va rog sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc anticipat! P.S. Am studiat documentatia, am scos acea siguranta circulara, dar...tot nu vrea sa iasa...ceva imi scapa...si sincer nu as merge la un service, pt ca am inteles ca se practica metoda "impinge-o inauntru pe cea veche".
  4. Am ridicat capota chiar de mai multe ori! Am demontat si tot ceea ce trebuie pentru a ajunge la distributie, pt. a putea localiza sursa zgomotului. Pe scurt: cauza era chiar cureaua de distributie (cea noua!)!! Cureaua este marca CONTITEC si oricat de mult m-am straduit sa o reglez (sa nu fie prea intinsa), tot facea zgomot. Asa ca am cumparat alta, POWER GRIP, am montat-o si problema s-a rezolvat!
  5. Buna, La un Matiz din 2008 cu AC (20.000 KM) i-am schimbat consumabilele (filtre, uleiuri, curele, inclusiv distributia). Problema e ca dupa ce le-am schimbat,in mers si relanti, se aude un zumzait care inainte nu se auzea. Ceea ce e ciudat e ca in momentul pornirii mototrului (cand motorul e rece), nu se aude, dar, pe masura ce se incalzeste, incepe sa se accentueze. Zgomotul se aude si la relanti si in timpul rularii si la accelerare/decelerare. Singura care imi da de gandit ca ar fi rola intinzatoare, dar pe cata lume am intrebat (de specialitate), nu a auzit ca rola sa faca probleme. Pompa de apa nu curge si nici nu facea zgomot inainte, la fel nici alternatorul. Multumesc anticipat!
  6. Intr-adevar, am umblat la avans si la amestec si parca incepe sa dispara fenomenul. Multumesc DEN, Muratu!
  7. Am gasit intre timp informatii despre iac, oricum MULTUMESC! Iar legat de sonda lambda, i-am desfacut mufa si parca fenomenul se atenueaza un pic. Ce e interesant e ca fara sonda se aprind primele 2 led-uri de jos de la unitatea LOVATO, respectiv de jos in sus verde si galben, iar cu sonda se aprinde, parca al doilea, rosu. Urmeaza sa fac un consum fara sonda si mai caut posibile cauze.
  8. Multumesc DEN! 2 intrebari: 1: ce este iac -ul? 2: cum imi dau seama daca sonda lambda e defecta?
  9. Buna ziua, Am si eu o problema cu Tico-ul meu: la accelerare brusca ezita (si la pornire de pe loc si in mers), iar dupa 1sec. raspunde, smucind. La accelerare se aude un suierat, gen turbosuflanta; am dat jos carburatorul, am schimbat garnitura dintre galerie si carburator, am folosit si silicon pentru o etansare mai buna si parca fenomenul s-a ameliorat putin. Dupa cam o luna de functionare fenomenul e ca si inainte de a schimba garnitura. Dupa suierat, trage aer fals, dar nu imi dau seama pe unde! Sa mai contribuie si alte cauze la acest simptom? Motorul merge rotund. Bujii si fise nu am schimbat, dar m-ar mira sa fie de acolo...cel putin suieratul. Distributia e schimbata, culbutorii reglati; singurul lucru pe care nu l-am facut e sa rectific cele 2 suprafete (galerie si carburator). Daca aveti vreo sugestie, solutie, va rog sa ma ajutati! Multumesc anticipat!
 

×
×
  • Create New...