Jump to content

jambon

Membru în rodaj
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About jambon

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Piatra Neamt
  • Auto
    Chevy
  • Model
    aveo
  • An
    2006
  1. Am mai spus pe undeva. am avut aveo 2006 printre primele din tara luat in leasing modelu full.in 50.000 km am fost terminat de probleme la motor si la becu de la airbag in care mai mult a stat aprins.ca aspect ok,dotari la fel,interior frumos.
  2. Mama ce dea discutii am starnit cu bateria asta de 70 Ah )initial nici eu nu am vrut una asa mare dar chiar in acel moment cand ma lasase cea veche nu aveam la momentul ala bani pentru una noua si mi-a dat un vecin bateria asta,o avuse pe diesel si a zis ca nu prea mai face fata la porniri dimineata.Si asa am luato eu cu gandu ca iau alta in cateva zile,da de unde ) o am si acu dupa 8 luni.Si apropo de alternator daca bateria din fabrica e de 45 ah cu siguranta alternatoru e de ceva putere mai mare,poate si una de amperaj mai mare.Acuma nus exacta cat dar vreau sa va zic ca am un logan dci cu baterie din fabrica de 74 Ah si alternatorul e de 120 A.Deci in consecinta eu cred ca pe orice masina alternatoarele au ceva rezerve de putere de incarcare fata de bateria originala cea de 45 Ah de la tico.In fine fiecare cu pareriole lui eu vam zis ce am si cum am.
  3. Da de ce sa nu vreau,daca cele dupa 2006 nu mai au probleme cu motoarele asa fi dispus mai ales ca il iau sh si nu mai dau o caruta de bani pe el nou.Da aveo cu climatronic din 2006,poate nu stiai ca aveo a avut climatronic pe orice model full.
  4. Pai sa va dau cateva aspecte dintre cele mai importante in decursul a 45 mii de km nu distributie,nu taxi doar uz personal. 1.La 30 de mii am fost la service si mi-au rectificat supapele,cica problema din fabrica la chiulasa,motorul tragea foarte prost,nu avea demaraj deloc. 2.La 35 de mii aceiasi problema nu tragea deloc si in bord eram plin de martori aprinsi,am fost din nou si mi-au schimbat chiulasa cu totu. 3.Becul de la aerbag mi se aprindea o data pe luna,nu stiu cauza,ei spun ca mufele de sub scaune sunt senzibile si cand aspiri sau mai bagi o sticla de apa ,suc sub scaune atinge acolo,in fine,va zic ca din cei 4 ani cat am tinut masina vreau sa zic fara exagerare doar juma de an adunat becul de la aerbag nu era aprins.Si sa va zic de ce.Eu sunt din piatra neamt si servisul lor era la bacau,avand servici nu puteam merg saptamanal,lunar sau cand dracu i se nazarea masinii sa se aprinda becul de la aerbag. 3.Anvelopele care au venit din fabrica niste porcarii chinezesti care va spun sincer la 25 de mii aveau uzura foarte mare. 4.LA 45 de mii sa spart radiatoru,mi-am spus la servis cica alt defect de fabrica ventilatorul este prea aproape de radiator si atinge uneori,prostii cine dracu ii mai crede pe astia.L-am schimbat din banii mei ,garantia expirase. 5.Telescoapele alea fata, spate bat ca dracu de noi,zici ca sunt sport pe un drum nasol se aud destul de tare cum lucreaza. 6.Cutia de viteza destul de inprecisa,daca faci un sprint in viteza cu turatii pana la 6000rpm este imposibil sa nu ratezi una din viteze,adica atunci cand vrei sa bagi in viteza repede mereu ori bagi pe langa ori nu ninmeresti din prima si la rece intra destul de greu in viteza.Stiu ca uleiul este gros da am mai avut masini si am in continuare da asa greu nici una,doar la 1310 7.Reviziile foarte foarte scumpe,niste ordinari nu se poate asa ceva in 2008 la revizia de 30 de mii a costat 9 mil,de atunci mi-am zis eu in servis la astia nu mai calc imi fac reviziile singur.Stiu ca o sa ma intrebati cat a costat reparatiile la rectificat apoi schimbat chiulasa.Din ce am intrebat si eu numa ptr rectificat era undeva la 500 euro plus manopera plus dracu sai ia ca nu mo interesat si totul s-a facut pe garantie,eu facand revizia la 30 de mii am beneficiat de garantie ca nu aveau eu de unde sti ca eu la urmatoare revizie la 45 de mii urma sa nu mai vin si totodata sa renunt voit nevoit la garantie,ca si asa saream din garantie pana faceam eu 45 de mii.Sper ca m-am facut inteles cu unele probleme ale masinii,nu vorbesc prostii si pot face dovada clara cu carnetul de garantie care inca il am. Eu am dat doar cele principale si care mi le mai amintesc masina am vanduto in 2009 noiembrie. Am cumparato de noua din 2006 in primele luni cand au aparut eram foarte satisfacut de ea la inceput mai ales ca era un model full cu climatronic un sistem audio senzational un aspect interior exterior destul de frumos.Motorul era unul bunicel cu demaraj bun pentru 1.4 16v dar dupa ce au inceput problemele nu stiam cum sa scap de ele.Am inteles pe la servis ca multi spuneau ca lotul din 2006 au fost scoase cu probleme si abia de prin 2007 s-au remediat dar eu asta nu stiu poate sa ne spuna ceilalti cum sunt la modelele dupa 2006. Sincer va zic daca as sti ca s-au remediat aceste probleme mi-as lua un aveo ca am nevoie pentru distributie doar comenzi nu si carat,fiind la acelasi pret cu loganul m-ar incanta mai mult aveo.Bineinteles doresc sh dupa 2007.Chiar astept niste pareri la cei care au dupa 2006-2007 cum sunt ce problema mai persista.
  5. Eu am pus o baterie de 70 ah,am luato de la cineva care o avea pe un diesel,la el nu mai facea fata dar pe tico merge )
  6. Aveo 5 usi modelu full,mi-amancat viata masina asta si am dat o caruta de bani pe ea,stiti destul de bine ce probleme are aceasta masina,vorbesc de primele aveo an 2006.De departe cea mai proasta masina scoasa vreodata din fabrica,nici la dacia 1310 n-ai asemenea probleme.
  7. Imi spuneti si mie va rog care este consumul pe gpl la un cielo 1.5-75cp urban,extraurban.Si inca o rugaminte sunt nou pe aici asa dori ceva pareri despre achizitionarea unui cielo si poate cei mai vechi dintre forumisti aveti vreun link cu ceva discutii in sensul asta,ca ma gandesc ca trebuie sa existe.Va multumesc.
 

×
×
  • Create New...