Jump to content

deiann

Membru în rodaj
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About deiann

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    hateg
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    lacetti
  • An
    2008
  1. am pus si alta bateri,aceas problema,nu sta la relanti moare motorul, cum scot mufa de la alternator pornesc motorul si sta la relanti merge excelent,sincer nu stiu carei cauza, am verificat alternatorul de mai multe ori, poate o fi alceva dar nu ma dat pe tester alta problema
  2. Revin cu problema mea de la cevrolet lacetti 1.4,dupa ce am puso pe tester au iesit urmatoarele coduri;PO562-alimentare tensiune sistem prea mic.P211A- regulator relantii ,mers in gol,dereglare in functiune,PO123- traductor clapeta pozitie pedala a.Semnal prea mic,PO107- senzor presiune admisiea tub aspiratie,Semnal prea mare.P roblema este ca pornetse masina, daca o accelerez merge, cum las aceleratia moare motorul, bateria este 14.3 si dintro data scade la 4.5 si moare motorul, electricianul mi-a spus ca este un scurt, sau undeva nu este o masa pusa sau o mufa ceva, ar putea sa o faca dar are nevoie de schita motorului, rugamintea mea este daca aveti cumva schita motorului cu toate firele si mufele sa stie care unde dau,CHEVROLET LACETTI 1.4 BENZINA FAB.2008
  3. buna seara, am si eu o problema la chevrolet lacetti 1.4.nu sta la relanti,moare motorul daca nu o accelerez,am duso de 2 ori pe testar si au spus ca un fir ceva nu face masa cam asa ceva, din intamplare am descoperit mufa de la alternator, daca o scot din alternator masina merge perfect, sta la relantiu si merge excelent,dar merge pana se termina bateria, o pun iara la incarcat si tot asa, daca pun mufa din nou la alternator aceeas problema pornesc si daca nu aceelerez moare motorul, mentionez ca alternatorul e verificat nu are nici o problema, va rog daca stiti care ar fi problema, sunt nou aici, ps astept raspuns
 

×
×
  • Create New...