Jump to content

soryna

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About soryna

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    cluj
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    spark
  • An
    2009
  1. Seara buna Oameni . Vad CA CAM de mutishor n-a mai avut nimeni broblem p-aci. Am io Am un Sparkuletz de 3 ani si 800cc. In ultimi doi s-a ars puntea la alternator, DE DOUA ORI ( schimbat in garantie! puntea nu alternatorul!). La o luna dupa iesirea din garantie ars din nou ( de data asta vre-o " infasurare" la stator? ssau rotor! nu importa!). Enervat, am cumparat un alternator SH. Pana sa fac operatia ( nu s-a aprin nici-un "martor" - am simtit eu un miros de ars izolatie-lak infasurare) MURI BATERIA.Am incarcat-o 24h, am montat alternatorul bun, am facut (empiric), reset si "procedeul de invatare a mersului in gol", asta acum 2 saptamani. De atunci cosumul a urcat pe la vreo 9-10l/100 ( urban zic), relatiul stea pe la 970-1000. Enervat din nou, alaltaieri am curatat Clapeta, IAC ( avea ceva"zgura" ,dupa 50.000km!), MAP ( am "suflat" pe gaurika Carb cleaner), am facut HM ( home made) reset ECM si am testat A3 ( a lu bokutz ) sa fac "operatiunea complecta " descrisa in cele 13 pagini ale topicului. Si surprize-surprize. relatiul s-a stabilizat la 1000 (dupa acul din bord) SI NU AM "FRANA DE MOTOR" ( in afara de viteza 1-a desigur). Am fost ieri la Service GM( ecomaxul lui paskany- in Cluj, de unde sunt de fel ) si m-i s-a facut un reset cu testerul , si relatiul s-a stabilizat la 950-970 , si mai si coboara in doua trepte, dupa ce scot din viteza, ABNORMAL. Si tot n-am frana de motor. Intrebare catre fratii de suferinta, Ce-i de facut? Sa mai astept pana-n 29 ale lunii?
 

×
×
  • Create New...