Jump to content

kta_matiz

Membru în rodaj
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About kta_matiz

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/01/1990

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    kta_bmxpunk@yahoo.com

Profile Information

  • Interests
    sa folosesc masina pentru scopul ei initial!
  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    PH 36 DAC

Recent Profile Visitors

424 profile views
  1. va salut...o toba finala de matiz,exista ? la ce bani?
  2. Salut.axa cu came matiz euro 2 ? ma intereseaza sa fie cat mai intreaga in partea unde antreneaza delcoul ...Merci!
  3. Parerea mea este ca daca nu trage aiurea masina ...poti sa il muti pe caneluri volanul pana se indreapta. Nu stiu cat e de corect dar eu asa am facut. intr-o parcare mare am desfacut surubul de la volan ...am miscat stg -dr de el si in acelasi timp si trageam de el si a iesit dupa caneluri ...dupa l-am pus pe caneluri relativ drept ...am rulat incet cu masina drept...am opritt am scos volanul l-am pus centrat...pus saiba ..strans piulita ...strambat saiba peste piulita si aia a fost.Chiar nu am avut nici un fel de probleme. Dar daca ai spus ca sa umblat pe la directie ar fi bine sa mergi si sa pui problema cu tipul de la directie...poate el e mai priceput ca mine...Eu doar ti-am dat o solutie cum sa reusesti sa pui volanul centrat .Spor
  4. Pe mine ma costat 70 de lei butucul si fii atent ...ciocul ala de butuc sa indoit sigur in momentul cand l-ai fortat ,verifica daca ti se mai blocheaza volanul avand in vedere ca ti-a cazut si nu stiu ce placuta din antimoniu. Pentru cine mai are de schimbat asa ceva blocajul ala il poti apasa cu o lamela de fier din lama stergatorului .si il apesi pe partea unde intra firele de la contact adica din stanga pe gaurica aia mica...il tii apasat si bagi butucul...cand scoti lamela impingi si butucul...trebuie un pic de sincronizare dar merge. Dar e chinuiala mare si alta varianta nici nu stiu...eu asa am facut si nu am indoit si nici nu am rupt nimic pe acolo. Si se poate repara si butucul original pentru a folosi aceeasi cheie...componentele din butucul nou mutate in butucul vechi si montat la loc. Ce se strica la butuc este de fapt tija care impinge si roteste componentele din comutatorul electric. Spor
  5. Imi cer scuze ca nu am citit toate paginile poate sa dat raspunul la problema. M-am lovit si eu de aceeasi problema acum 2 ani, o gramada de incercari cu fise,bujii de a exclude posibile cauze .Am descoperit ca problema este "cititorul din delcou...e o componenta de plastic in care intra o mufa cu 4-5 fire ...trebuie demontat aproape complet delcoul pentru a ajunge la ea si chiar daca ajungi la ea nu ai ce sa ii faci. Concluzie schimbat delcou. Nu am avut bani de unul nou pe original asa ca am cumparat unul sh original 200 de lei ...1 zi asteptare ...si in 20 de minute sa rezolvat problema ,asta dupa ce am stat 1 saptamana pentru teste si tampenii. Daca e cineva din zona Ploiestiului si are ce face cu un delcou complet dar in punga si stricat pot sa il ofer gratis ca material didactic sau stiu ce altceva ar vrea sa faca cu el. Spor
  6. Exista la matiz un deflector de apa daca te uiti pe la roata din dreapta fata se vede ...si pare ca nu are nici un rost acolo ...dar sa stiti ca are...nu l-am avut o perioada de timp si se aprindea mereu becul de la baterie...ori se "inunda" alternatorul ori aluneca cureaua pe fulie. am pus deflectorul la loc si nu am mai avut nici o problema sa caraie..si chiar am trecut prin balti...imi place cum sare apa. Toata chestia e sa ai deflectorul ,cureaua intinsa si nu ar trebuii sa ai probleme deloc. In privinta aprinderii becului de la baterie ...sa mai aprins el asa dar nu mi-a picat alterantorul...si nu am avut absolut nici o problema cu el ..de cativa ani...si il pun sa incarce si o baterie de 44A. Daca scartaie cureaua alternatorului pentru o perioada mai indelungata si este necesar sa turezi motorul pentru a scapa de scartait...nu are rost sa iti mai bati capul sa o intinzi mai bine o schimbi la 10 -15 lei cat costa una si 30 de minute maxim de munca .Spor
  7. Cand iti huruie rulmentii ii depistezi cel mai simplu asa : se ridica masina pe cric ...invarti roata relativ repede ...daca huruie rulmentul ar trebuii sa rezoneze in arc ...ceva de genul...adica ar trebuii sa tremure arcul de la suspensie ...findca vibratiile se transmit prin metal. mi-a explicat si mie un prieten asa dupa ce am schimbat un rulment care mi se parea ca huruie si de fapt era bun si huruia celalalt. din greseli inveti ..dar viata e prea scurta sa inveti doar din greselile tale...
  8. Salut.am avut si eu problema asta la mine. desfaci fata de usa de la sofer si vezi ca ai modulul de la inchidere ...el de felul lui statea fixat pe usa...sa dezlipit de acolo(apropos e lipit cu banda dublu adeziva ceva de genul)si cu fata de usa data jos misti de modulul ala si in acelasi timp inchizi si deschizi usile ...si o sa vezi ca functioneaza intr-o anumita pozitie. Modulul se afla undeva sub incuietoare in portiera...si incerci sa tragi de el un pic spre balama ...dar usor ...si in acelasi timp trage de chestia aia de care inchizi usile din interior. Va functiona. Daca ai alarma aia magic car FAI 300 parca...asa am si eu...iti pot da manualul ei sa vezi ca e relativ desteapta, adica are functie pentru deschidere la portbagaj din telecomanda,car finder pentru parcari...Chestia cu deschiderea la portbagaj e ca trebuie sa ii pui motoras in haion si sa tragi fir pana la alarma cu releu si siguranta pe ele si functioneaza...la mine functioneaza. Spor!
  9. motorul la ce pret il ai ? fara cutie ,fara chiuloasa ...doar bloc motor+ pistoane+arbore ?
 

×
×
  • Create New...