Jump to content

DORIN1977

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About DORIN1977

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    craiova
  • Din
    Craiova
  • Auto
    daewoo
  • Model
    LEGANZA
  • An
    1997
  1. Sarbatori fericite iti urez si eu tie,multa sanatate si sa ne dea Dumnezeu un nou an mai bun,poate ca asa reusim si noi sa ne mai innoim masinile si sa nu ne mai imbolnavim de nervi!Asta e,un coleg de serviciu are o vorba:"Ai masina,ai necaz,n-ai masina,ti-e necaz!"
  2. Domnilor,va salut din nou si vreau sa va multumesc din tot sufletul,pentru ca numai cu ajutorul vostru,am luat totul prin eliminare si am gasit buba:BOBINA!!!!!!O sa spun toata povestea si va rog sa ma iertati daca va plictisesc:Ieri la ora 04.00 dimineata,am plecat din Bechet spre Craiova bineinteles cu masina,pentru ca nu v-am spus dar sunt militar,lucrez in Craiova si sunt detasat pentru o scurta perioada in Slatina.Deci masina imi tine loc si de maini si de picioare.Dupa circa 30 km in care abia tragea,mirosea a ulei incins de nu puteai sta in masina,sa ajung la viteza de 70 km/h trebuia sa parcurg cativa km,mi-a dat cateva rateuri incat toba finala este inflorita,pur si simplu parca ar fi spintecat-o cineva.Vreau sa va spun ca am alimentat la plecare de 120 lei,iar pana la Craiova in 67 km,s-a dus dracu toata benzina.Cu chiu cu vai si numai in doua pistoane am ajuns,iar la ora 06.30 l-am trezit pe un nene care dezmembreaza Daewoo(ce injuraturi mi-oi fi luat eu,cred ca numai mama stie).Mi-a dat bobina,am montat-o pe loc si cu inima stransa i-am dat cheie:motorul torcea ca si inainte,am facut o tura de cativa km sa nu am vreo surpriza,apoi m-am intors si am cumparat si toba finala tot de acolo.Am pornit catre Slatina,morti pe paine ce si-a luat masina pana acolo numai ea stie,am montat si toba,acum merge perfect si la ora la care va scriu voua,vreau sa va spun ca am ajuns si eu acasa.Nici nu m-am schimbat de haine,pentru ca am vrut ca primul lucru pe care il fac,sa fie acela de a va multumi voua,celor care m-ati ajutat cu sfaturi.Acum sper sa nu-mi mai faca vreo surpriza si sa ma lase macar sa trec de perioada sarbatorilor,pentru ca imi cam sufla vantul prin buzunare,din cauza cui...cred ca va dati seama.Va multumesc frumos inca o data si va doresc tot binele din lume!
  3. Si cum sa fac? Asa probez bobina acolo,iar daca nu merge,ma gandeam sa o duc la un service,ceva.
  4. Voi ce spuneti,sa risc totusi si sa pornesc la drum cu ea in halul asta?Aici nu am niciun service,deci sunt fortat de imprejurari sa merg cu masina.
  5. Multumesc frumos,pentru sfat!Maine o sa fac o proba cu una second,pt ca nu prea vreau sa dau banii pe una noua,mai ales ca nici nu stiu sigur daca acolo e buba si cat costa.Acum masina abia trage si nu isi mai da drumul nici la turatie mare,cum facea la inceput.Imi e groaza,dar trebuie sa merg cu ea pana la Craiova si sunt vreo 70 km.Acum,ce s-o alege si Dumnezeu cu mila!Sper totusi sa fie bobina,pentru ca nu lucreaza deloc bujiile 1 si 4.Am schimbat doua randuri de bujii,am schimbat si fisele,si face la fel.Bobina este incinsa,mai ales in partea cu fisele 1 si 4 si ma gandesc totusi ca asta sa fie cauza.S-o fi dus in pizda ma-sii de la condens sau de batrana,cine stie?
  6. Deja incep sa ma ingrozesc!Dupa ce ii voi schimba si bobina,mai trebuie sa resetez ceva?Cand am curatat YAC-ul,trebuia sa scot borna de la baterie cumva?Vreau sa va spun ca am scos absolut toate mufele pe care le-am vazut si le-am dat cu spray de contacte.Am facut vreo traznaie?Va rog sa nu radeti de mine!
  7. Va salut din nou!Vreau sa va spun ca fara sa vreau am ajuns direct la Craiova,de cand am postat ultima data azi dimineata:i-am luat bujii ca lumea si i le-am montat,i-am schimbat si fisele,iar dupa ce i-am pus noile fise,a mers perfect vreo 35 km.Am crezut ca am rezolvat problema,dar nici pe departe,si pe ceata asta si cu un mers numai in suturi,m-am intors la un electrician care a ajuns la urmatoarea concluzie:dupa ce a scos fiecare fisa in parte,cele de la pistonul 1 si 4 din nou nu au dat niciun semn.Bobina am vazut ca este impartita,sa zic asa in doua,iar partea in care intra fisele 1 si 4 se inginge mai tare decat cealalta.La ralanti,e chinul de pe lume,abia reusesc si sa pornesc de pe loc,apoi la turatie isi da drumul si tasneste dintr-o data ca din pusca.Acel electrician mi-a spus ca este posibil sa fie ars nu stiu ce modul in bobina,dar la turatie mare sa isi dea drumul.Va rog sa ma credeti ca de aici de unde sunt eu acum si pana in Craiova,sunt 70 km,iar masina mi-a consumat pe distanta asta un sfert de rezervor de benzina.Voi ce parere aveti?Pana vineri cand fac rost de bani,o voi lasa la dracu in garaj,apoi vreau sa-i schimb si bobina.Vreau sa incerc o bobina de la dezmembrari,pt ca imi e teama sa iau una noua si sa am surpriza s-o cumpar degeaba asa cum am cumparat si fisele si doua seturi de bujii.Aveti idee cat ar costa o bobina si ce ma sfatuiti,ca imi vine sa-i dau foc la paguba asta?Si inca ceva:cand am schimbat in Craiova bujiile cumparate azi dimineata cu cele care trebuie,am vazut ca cele de la pistonul 1 si 4 erau afumate,deci nu au lucrat.Va multumesc!Salex!!!!!Si tu si Dj Dark,ati avut dreptate:acum motorul chiar merge in doi cilindri!
  8. Domnilor,am revenit!am curatat acolo la clapeta,vreau sa va spun ca ce am gasit a fost ceva de nedescris mizerie incat ma mir cum s-am mai miscat acea clapeta,yac-ul nu era blocat,am schimbat bujiile cu unele care pe care vanzatorul mi le-a recomandat,nu prea am avut ce sa cumpar,pentru ca aici la tara unde sunt acum nu sunt decat 3 magazine de piese auto.Pe bujii scrie ca sunt recomandate si pentru Logan,doar ca acestea noi au un singur element,iar celelalte de pe masina erau cu doi elementi,sau electrozi,cred ca va dati seama despre ceea ce vreau sa va spun.In final am pornit-o,a pornit cam greu prima data,a inceput din nou sa tremure motorul,apoi si-a revenit.Am oprit-o,i-am dat din nou o cheie,a pornit la sfert,numai ca atunci cand o accelerez se aude un fluierat.Vreau sa ies acum sa fac o proba la drum si revin imediat ce ma intorc sa va spun ce s-a intamplat.Fisele inca nu le-am schimbat,pentru ca nu am gasit,dar maine le voi schimba si pe acelea,cand ajung in Craiova.Am uitat sa va precizez ca vechile bujii erau in stare aproape perfecta si se vedeau ca au lucrat foarte bine.Pe fise am dat cu spray de contacte,desi nu era nevoie,dar am zis s-o fac si pe asta.Fug sa dau o tura si ma intorc la voi!
  9. Salex,vreau sa-ti spun ceva:am verificat filtrul de aer care este ok si pe care l-am schimbat in luna iulie.am fost si la un electrician auto si surpriza:cand mi-a scos fisele,la pistonul 1 si 4 niciun semn(adica si daca le-as fi scos de tot,ar fi mers la fel).La vacuum,am scos furtunul,nu este infundat,dar masina merge la fel cu acel furtun scos.Maine ii schimb bujiile,pentru ca sunt la tara iar aici astia nu au magazine de piese auto si vreau sa vad ce se intampla.In cazul in care sa presupunem ca va face la fel si cu bujii noi,imi spui te rog si mie unde sunt acele piese despre care mi-ai scris mai sus?adica IAC si corpul clapetei?Multumesc anticipat! Am uitat sa mentionez ca acum mi se innoada si in timpul mersului,iar daca nu o sprituiesc putin ca la batrana Dacie,adica sa isi ia putin avant,parca as avea un plug dupa mine si as trage de el,abia merge
  10. va multumesc frumos pentru sfaturi,chiar acum ma voi apuica de treaba!voi reveni dupa ce vad ce am descoperit si va anunt
  11. va salut,domnilor!am si eu o problema cu o leganza:pana acum i-a mers motorul ceas,iar aseara cand am pornit-o si am incercat sa plec de pe loc,a inceput sa-i tremure motorul.am accelerat mai tare si si-a dat drumul,insa la ralanti ii fluctueaza acul de la turometru,se accelereaza singura pana la 1000-1200 turatii,apoi incepe din nou sa tremure,ii scade turatia si da sa se opreasca.daca nu o accelerez mai tare chiar se opreste.ma puteti ajuta?va multumesc!am uitat sa va spun ca azi cand am ridicat capota am vazut ca imi da si ulei pe la capacul de la chiulasa,ceea ce pana acum nu mi s-a mai intamplat.vad ca porneste cam greu si cand merge normal,cand merge in 3 si tremura motorul de mama focului.
  12. DA,SUNT FOARTE SIGUR!PORNESTE SI CU CHEIA CARE IMI FACE PROBLEME,DAR NU DE FIECARE DATA.AM FOST LA UN ELECTRICIAN AUTO,MI-A SPUS SA INCERC SI CU CEALALTA CHEIE,IAR DE ATUNCI,DE CAND FOLOSESC DUBLURA,NU-MI FACE NICIO PROBLEMA SI AU TRECUT DE ATUNCI VREO TREI LUNI DE ZILE.L-AM INTREBAT PE ELECTRICIAN DACA NU SE INTAMPLA CEVA RAU IN CAZUL IN CARE MERG IN CONTINUARE SI CAND I-AM ZIS DE DESFIINTAREA IMOBILIZATORULUI MI-A SPUS CEVA DE GENUL:"CE-AI MAI,NU ESTI PE TREABA TA?POATE CHEIA ASTA TI-A CAZUT DE CATEVA ORI SI S-A DUS CIPUL,STAI LINISTIT,DACA MERGE CU CHEIA DE REZERVA,NU AI NICIO PROBLEMA."CU CHEIA CARE IMI FACEA PROBLEME LA PORNIRE,IMI PALPAIA ACEL LED DIN BORD ATUNCI CAND PUNEAM CONTACTUL SI NU PORNEA DIN PRIMA.TREBUIA SA IAU SI SA PUN DIN NOU CONTACTUL PANA CAND SE STINGEA LEDUL.ACEL LED,DUPA CE PUI CONTACTUL,TREBUIE SA SE STINGA,ASTA IN SEAMNA CA CIPUL DIN CHEIE A FOST CITIT SI MASINA POATE FI PORNITA.VOI CE CREDETI? AM UITAT SA VA SPUN CA INAINTE DE ASTA AM CREZUT CA E VREO PROBLEMA CU POMPA DE BENZINA,DAR BINE CA NU AM SCHIMBAT-O CA DADEAM BANII DEGEABA!
  13. va salut!are cineva idee despre cum se dezactiveaza imobilizatorul de pe leganza?nu citeste cipul din cheie de fiecare data,cu a doua cheie masina nu are nicio problema si ma gandesc sa desfiintez totusi acel cititor de cip.voi ce ma sfatuiti?sa merg cu cealalta cheie,sau sa ma complic si sa desfiintez acel cititor?cum este mai bine?
  14. ITI MULTUMESC FRUMOS PENTRU SFAT, stfingt !VREAU TOTUSI SA SPUN CA NICIODATA NU AM MERS CU MAI PUTIN DE 10-12 L DE BENZINA IN REZERVOR.DACA E ASA,CE SE INTAMPLA CAND AJUNG VREODATA PE ROSU,MI SE ARDE DIN NOU POMPA?AVETI IDEE CAT COSTA O POMPA NOUA SI DACA SI ALTE POMPE DAEWOO(DE NUBIRA,ESPERO,CIELO) SE NIMERESC?
  15. VA SALUT!FRATILOR,AM SI EU O PROBLEMA: AM O LEGANZA DIN 1997 SI CATEODATA NU-MI PORNESTE.DAU LA AUTOMAT SI DEGEABA. DUPA CE O OPRESC,TREBUIE SA INCERC DE CATEVA ORI,PANA CAND O IA.SA FIE OARE POMPA DE BENZINA?IMI FACE ASTFEL DE PROBLEME SI LA CALD SI CU MOTORUL RECE.MA POATE AJUTA CINEVA? VREAU SA VA MAI SPUN CA DE CURAND AM MAI INTAMPINAT O PROBLEMA:CAND AM VRUT S-O PORNESC,AM RAMAS FARA CURENT:TOTI MARTORII DIN BORD S-AU STINS,NU A MAI FUNCTIONAT NIMIC PE MASINA,NICI INCHIDERE ,ABSOLUT NIMIC,CA SI CAND NU AS FI AVUT BATERIA CONECTATA.AM VERIFICAT PENTRU INCEPUT BORNELE,GANDINDU-MA CA E POSIBIL SA FIE VREUNA SLABITA,DAR TOTUL ERA OK.AM RENUNTAT LA A MAI CAUTA SI ALTE CAUZE,INSA CAND AM REVENIT LA MASINA DUPA CATEVA ORE,TOTUL FUNCTIONA.CARE SA FIE EXPLICATIA.CU PORNIREA FACE LA FEL,NU REUSESC SA AFLU UNDE ESTE BUBA.
 

×
×
  • Create New...