Jump to content

DanLGZ

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About DanLGZ

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucurewti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    2003
  • Nr. Inmatr.
    B 63 DPT
  1. Am vrut sa zic "a fost" fara "doar" eu am t20sed si chiar osa vreau sa vad motoru si masina (indiferent de motor),da nu prea imi fac timp,vedem poate intr-o duminica...da vin pe jos ca nu am pus inca gazu Scuze un pic de off Daewoo a fost invechit la motoare,ever Dovada : http://partswini.com...110120000000266
  2. Ce varianta de Leganza e ? E CDx sau SX stiu sau stiam ca pe sx sa pus motor de 8v.Pe leganza a fost doar t20xed si x20sed si inca unu inafara de t22sed (2.2 16v).Pe espero a fost 2 motoare c20le si c20lz .Numai pe Daewoo Magnus a fost pus motorul de 2.0 8v c20ned si c20xed.Posibil sa fie schmbat motorul daca serisa pe carte este pansonata dar nu este musai.Cauta si cumpara piese de motor numai pentru Daewoo Magnus si vei gasi ce ai nevoie sa il poti repara Bafta
  3. Salutare domnilor O mica intrebare. Leganza mea a inceput sa dea cu fum alb spre grii cand o pornesc (din a doua cheie) si cand incep sa acelerez mai tare De la ce poate fi ? Secmenti ? Sa ii dau chiuloasa jos? Sa ii schimb uleiu (cred ca are ceva km ) Ma sperie totusi ca condens cand e frig afara are asta inseamna ca este amestecul foarte bun...si totusi nu stiu ce sa cred
  4. Pai are pe 15 ia 17 nu cred ca e o dimensiune mare Si cu AC ul ce sa ii fac sa ii bag freon nu ca alceva nu am ce sa ii fac sa solutie florescenta si sa fac toate procedurile etc
  5. Am si eu plobleme cu AC ul acuma ca e nevoie si a venit caldura Porneste compresoru (se aude) da nu mai baga rece baga aer de afara cred ca la mine a pierdut freonu din instalatie si mai are cat sa porneasca compresoru Voua vi sa intamplat asa ? Si inca o intrebare : Ar avea ceva daca ii pun roti pe 17'' la Leganza hidramata ? Se poate "buli"cutia?
  6. Stai un pic.Deci ce imi spui tu Salex este ca ce a spus cristian gog la romanii au talent "Putem noi ca oameni sa cunoastem necunoscutul?" Adica de la clapeta de aceleratie (corupul) are vacum uri care conduc presinea de aer pana acolo ? E incredibil ca cei de la Daewoo nu sau gandit sa puna un compresor cum are spre exemplu golfu 3 la inchiderea centralizata Bun si de unde sa ma apuc sa o iau sa verific ?
  7. M-am dus draq Pai inseamna ca e stricat compresoru de de aer care face presiunea pentru "urnirea" lor din loc in altu Eu am desfacut decat fata cu cele 3 rozete si nu am vazut decat fire de aceea am crezut ca sunt "electrolux"
  8. aci nu era vb de claxon era vb de releu de incarcare pentru eroarea cu cei doi matrori aprinsi (frana de mana si bateria)
  9. Pai este simplu.Daca se arde inseamna ca are un scurt undeva verifica traseul de la panoiu pana la releu su cumutator sau buton claxon alceva nu are ce sa fie Voua vi sa intamplat sa se aprinda martoru de la frana de mana simultan cu cel al bateriei? Nu se aprinde sta semiaprins iar cand accelerez astea dispar ! De la ce oare sa fie de la releu de incarcare ? Daca este de la releu unde e releu ca eu unu nu l-am gasit.Sigur ati mai avut plobleme de gen pentru ca la Daewoo e o boala cu astea Si as mai avea ceva de spus : traseele care modifca ca aerul pe unde sa vina la Leganza sunt electrice nu sunt pe cablu. La mine nu functioneaza si din cate am vazut nu au nuci o siguranta.Momentan baga"peste tot" aer in masina dar oare de la ce poate fi? Are cineva ideee?
  10. DA este foarte normal ! Ventilatoarele au si catvea trepte de turatii mai repede daca arde sau mai incet ...etc Iar catapkz sincer eu as miza mai mult pe dezmembrari decat compresoru sa fie reparat ...e mai simplu si mai ales daca are si garantie daca totul este facut corect NU ARE de ce sa nu mearga Iuili - nu ai nevoie de garnituri - se pot repara pierderile cu agent care videaza reteaua "de termoficare" daca are scureri numai pe la garnituri - incearca si vezi cum reacteaza,garniturile poate doar pe comanda (la dezmembrari nici sa nu te gandesti) incerca la magazinele cu piese din import si anume mai exact cu codul de pe fiecare conducta trebuie sa le gasesti
  11. Bun AC ul este functional in sine (si cu ventilatoare si fara) el merge face rece dar ploblema mare este ca in fata radiatorului de apa mai exista unul.Acela trebuie racit cu ventilatuarele Ca sfat nu iti pot spune decat sa verifici 23 si 31.Ar trebui langa relee sa ai si ceva sigurante (ar trebui).Daca habar nu ai sa le verifici nu te baga tu mergi la un electrician care stie ce are de facut De regula majoritatea releelor auto au urmatorii pini notati astfel: -85 si 86 sint alimentarea bobinei releului -30 plus -87 si 87a, inchis/deschis. Ca sa verifici releul va trebui alimentat cu 12v pe pinii 85 si 86 si cu un aparat de masura se verifica continuitatea intre 30, 87 si 87a Daca ai aparat de masura din comert (aduca ala cu buton negru pe misloc care se roteste ) tre sa fie setat pe curent continuu sau OHMI Da pana la urma releele le-ai gasit?Mi se pare ca e ca la opel si sunt imfipte in panou cu sigurante !
  12. Salutare Daca pe panoul de sigurante nu are siguranta la panoul de sigurante verifica la caseta de sigurante de la motor.In interioru capacului vei vedea scris ce face fiecare releu si fiecare siguranta...acolo este siguranta de la A.C si totodata si releu care porneste ventilatoarele.Caseta o vei gasi undeva pe langa baterie este o cutie neagra de plastic si are 2 cleme la capac Cand dai drumu la A.C...DA este musai sa mearga amandoua ventilatoarele Daca nu gasesti ceva sau nu intelegi lasa mesaj aici si osa incercam noi sa te mai ajutam vum putem O zi buna !
  13. Pai ce sa zic.Eu personal m-as apuca incet sa desfac tot bordul si apoi sa vezi ce este acolo.Adica incepi cu ceasurile,comutatoare volan si volanul consola din misloc cea cu aerul si cu butoanele apoi cd cas dupa caz daca are consola schimbator viteze ceasul din misloc usita torpedou sau torpedoul cu totu aerisitoarele toate apoi coaja efectiva a bordului - atentie incet dureaza o zi nu cred ca ai ce sa spargi/strici daca esti atent dar ploblema mare e ca masina tre sa stea cateva zile poate chiar o saptamana pe dreapta. PS : Eu intr-un final am rezolvat.Sa-a reparat singur dupa ce am mers mai mult timp cu AC ul pornit .la inceput mergea compresoru la relanti se oprea in ture acuma nu se mai opreste deloc oricum osa scot filtru sa ul schimb.
  14. Stai asa ca vad ca usor usor incepe sa mearga.La pornire uneori face figuri dar azi a mers totul OK.Mai merg cu ia cateva zile sa vedem ce zice daca continua sa mearga e bine daca nu osa luam masuri de riguare
 

×
×
  • Create New...