Jump to content

x86

Membru
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

About x86

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/01/1986

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    RO
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2000
  1. Nici la mine nu s-au vazut imbunatatiri dupa prima sticla. Eu am pus in total 3 plinuri cu solutie de curatare, cu o pauza de 1 sau 2 plinuri intre. Si cand puneam solutie imi faceam drum pe autostrada si il alergam macar 50 km. Ca idee, odata am facut ~600 km pe autostrada, constant pe la 100-110 km/h. Motorul mergea mult mai "fin" dupa. In cateva zile de mers prin oras a ajuns sa functioneze ca inainte de drumul pe autostrada.
  2. Bujiile cum arata? Si a mea facea aproximativ la fel si 2 bujii erau cafenii iar bujia din dreapta (spre volan) alb spre cafeniu. I-am pus solutie de curatat injectoarele la 3 plinuri de benzina si si-a dat drumul dupa. Asta dupa ce am incercat fara succes sa gasesc o firma care sa curete injectoarele.
  3. Ca tot se pun fotografii, asa arata chiulasa cand am luat masina. Pe la ~114 mii km. Cred ca a fost folosit ulei mineral ieftin si nu l-a schimbat la timp.
  4. Le-am vazut pe alea de pe alibaba.com mai demult, dar nu m-am uitat sa vad daca sunt identice cu astea de pe eBay. In concluzie, o sa urmaresc anunturile cu dezmembrari si cumpar unul second pe care sa-l tin la indemana in plimbarile mai lungi.
  5. Am gasit pe eBay, la un vanzator polonez delcouri de Matiz: http://www.ebay.co.uk/itm/DAEWOO-MATIZ-ELECTRONIC-DISTRIBUTOR-JAPAN-TYPE-MANDO-DAC-/230965544819?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMatiz&hash=item35c69e8773 Costa 37 lire delcoul + 8 lire transport. In total cam 230-250 lei. Sa fie vreo chinezarie care nu rezista prea mult? As lua unul sa-l am la indemana in caz ca se strica ala de pe masina.
  6. La urmatorul schimb o sa pun filtru Toyota. Uleiul folosit este 5W30, sintetic.
  7. Cam in cate secunde se stinge becul de ulei la voi? Eu de vreo 2 schimburi folosesc Mann W67/2 si indicatorul din bord se stinge intre 2 si 4 secunde de obicei. Nu prea pornesc masina zilnic, doar odata la cateva zile.
  8. Am curatat si eu injectoarele cu o metoda foarte apropiata de cea din postul #43. N-am mai folosit seringa, am apasat cu injectorul pe tubul care iasa din spray. La operatie am folosit cam 90% din spray si rezultatele par ok pana acum (vreo 30km). Se simte o diferenta in bine, motorul vibreaza mai putin si parca se simte un mic plus de putere. Sau poate "am curaj" sa-l turez mai tare pentru ca vibreaza mai putin . Si mersul la rece s-a imbunatatit putin. Injectoarele au 124 mii km si nu cred sa fi umblat cineva la ele pana acum.
  9. Multam' pt. raspunsuri. M-ati facut curios, cand prind niste timp liber investighez si postez rezultatul aici. Contactele sunt in usi, banuiesc ca nu le puneau degeaba (sau gaseau ceva mai ieftin sa umple gaurile).
  10. Ieri am desfacut bordul si totul ii in ordine sub el. Intrebare: am vazut ca la usi sunt contactele care trebuie sa avertizeze cand sunt usile deschise. Totusi, cand se deschid usile nu imi indica nimic in bord. Am verificat toate becurile si nu sunt arse. Banuiesc ca sunt 2 posibilitati: 1. Matiz-ul meu nu are functia asta (SE din 2000). 2. Un fir intrerupt pe undeva. N-am avut manualul de reparatie la indemana sa vad exact care ii pozitia indicatoarelor din bord, mi-as fi dat seama daca exista sau nu bec in gaura cu indicatorul pt. usi.
  11. Astazi, neavand ce sa fac m-am apucat sa mai arunc un ochi la masina. Si bine am facut... Am desfacut borna - de la baterie si surubul care face conexiunea cu caroseria. Se vede in primele 2 fotografii in ce hal era. Am curatat toate bornele cu jmirghel si am pus un surub nou. Am dat si aripile din fata jos, sa vad ce-i sub ele si am gasit 2 fire roase de la cum s-a atins manunchiul de fire de caroserie. Le-am izolat si le-am fixat intr-o pozitie in care nu mai ating pe caroserie.
  12. Eu am "sacrificat" unul sa-mi dau seama cum se desfac. Si mie m-i sa blocat incuietoarea, dar nu era asa grav ca pot deschide haionul si din masina. Am demontat incuietoarea si am tot dat alternativ cu WD40 si spray de curatat franele si am tot incercat cheia pana si-a dat drumul. Dupa, am dat mai mult WD40 si acum zici ca-i noua. Cred ca operatiunea merge facuta si cu incuietoarea montata pe masina, dar n-am vrut sa fac mizerie in portbagaj. De atunci, cam odata pe luna dau un "fas" de WD40 in toate incuietorile.
  13. Am inceput sa cumpar piesele: - discuri de frana (ceva poloneze, ~60 lei unul) si placute de frana Ferodo Premier. - rulmeti noi pt. rotile din fata - au fost o gramada de bani ca i-am luat "originali" (140 lei/roata). - 1L de lichid de frana Texaco DOT4 (~40 lei). - kit-uri de reparatie pt. etrieri - garnituri de etansare, garnituri anti-praf si pistonase noi. - furtune de frana pt. fata. Saptamana viitoare imi ajung si furtunele de frana pe spate si cilindrii receptori. Mai am o intrebare, tot in legatura cu frana: daca apas pe frana de cateva ori motorul isi schimba putin turatia (se simte la relantiu). Nu mult, cum n-am turometru cred ca maxim +/- 50 rpm. Este normal? Din cate mi-au zis niste amici ar fi normal si asa fac toate masinile. Am comandat si un furtun + supapa pentru servofrana, sa-l schimb pe al meu sa vad daca face la fel.
  14. @tomis: Din ce-am reusit sa vad in portiunea exterioara la mine sunt ruginite. Placutele sunt destul de uzate si pistonul este destul de iesit. Ma gandesc ca as putea sa-l curat si cat timp as pune placute noi si lichid necontaminat ar mai merge ceva timp pana sa inceapa sa faca iar figuri. Oricum nu cumpar nimic pana nu le desfac sa vad in ce stare sunt.
 

×
×
  • Create New...