Jump to content

cipry1985

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About cipry1985

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    campina
  • Auto
    daewoo tico
  • Model
    sx
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    PH 79 TYC
  1. buna seara.am si eu un tico si m-au lasat tmpoanele la cutia de viteza.aveti idee daca se mai gasesc prin magazine?sau cu ce alte modele pot fi inlocuite?
  2. buna seara.intampin si eu o problema legata de ticozaur.ma lasat tamponul de la cutia de viteze.ati mai gasit asa ceva prin magazine?la campina imi spun ca nu se mai gasesc.oare se mai gaseste pe undeva?gasisem si ceva sh dar nu arata prea bine si totusi sper ca pe undeva prin tara asta a noastra samai gasim asa ceva.parca nu as renunta la ticodin cauza unui amarat de tampon de cutie.nu imi dau seama nici daca pot folosi ceva asemanator de la alta masina.voi ati mai intimpinat o astfel de problema?
  3. si autoturismele non euro au sonda lambda?din ce am citit eu pe acest forum,este de inteles ca aceasta sonda este folosita la cele cu catalizator(euro2).acestea nu s-au fabricat dupa 2000?eu propun sa ii faca un carbotest.majoritatea problemelor de consum vin de la carburator.al meu ineaca la prima cheie si persista benzina in filtrul de aer dar din lipsa banilor mai merg un pic cu el asa. cred totusi ca masina dumnealui din 1998 este totusi pe carburatie si nu pe injectie
  4. salut.modelul este sx si are servofrana.totul este verificat.pompa nu a fost lovita.lichidul il pierde in capatul pompei langa servo.nu-i problema cu franatul deoarece in momentul in care am vazut ca nu mai lucreaza pompa am lasat-o acasa.in momentul in care am schimbat pistonasele pe spate si am inceput la aerisirea masinii,la cateva pedale facute,pedala de frana nu s-a mai intarit.ideea este ca in momentul in care am bagat chitul nou de reparatie(mentionez ca l-am bagat la fel cum l-am scos pe cel vechi)presiunea in loc sa se faca in conducte,de fapt acum se face in vasul de lichid exact in capatul vasului catre motor si pedala nu se mai intareste deloc,indiferent de cate pedale as face
  5. nu sunt adeptul pieselor second(mai ales la frane).si daca as lua cred ca sub 100 de lei nu o gasesti.ideea este ca nici aceea nu se stie cat tine.asa ca mai bine mai stau pieton cateva zile si iau una de noua.cel putin la cea noua am garantia produsului.sau cel putin asa ar fi normal
  6. sincer nu stiu la ce surprize sa ma mai astept de la el.oricum,am ajuns la concluzia ca trebuie sa astept data de salariu sa imi iau pompa noua.sper ca atunci sa nu ma mai doara capul.cu kitul asta de reparatie m-am linistit.sunt convins ca au si coreenii firmele lor de piese auto fantoma.
  7. da.rotile din spate se aerisesc printr-un singur aerisitor care se gaseste la roata stanga(pe partea soferului).nici eu nu am bagat de seama cand am verificat initial interiorul butucilor de pe spate.citind posturile de pe acest forum am fost atent sa fiu sigur ca mecanismul din interiorul butucului este intreg sau ca se desface usor(sincer ma cam speriasem de ce au intalnit in butuc colegii nostri de pe acest forum).partea cu singurul aerisitor am observat-o in momentul in care am cumparat noile pistonase.atunci eram gata gata sa ma iau de gat cu vanzatorul.mai ales ca pe pistonasul cu aerisitor scria ca se potriveste cu cel de la matiz.dar dupa vreo 10 minute de de agitatie cu vanzatorul am inteles si am plecat acasa. apropo,rotile de spate au o conducta care imprteuneaza cele doua pistonase.daca imi amintesc eu bine(sper sa nu spun vreo prostie)conducta principala intra la roata dreapta spatesi din pistonasul din dreapta pleaca o conducta care ajunge la pistonasul din stanga unde este montat si aerisitorul
  8. o sa incerc maine pentru ultima oara cu aceasta pompa sa fac eu dupa aprecierile mele o combinatie intre kitul vechi si cel nou.daca nu merge nu imi ramane decat sa iau alta pompa nu stiu ce sa mai spun.pe pompa cel putin nu se observa uzura.cel putin vizuala
  9. tin sa precizez ca pana sa constat ca pompa pierdea lichid pe la servo s-au aerisit perfect rotile.problema spusa mai sus a aparut dupa inlocuirea chitului de reparatie al pompei
  10. nu te contrazic la faza cu lichidul insa desi nu am tico decat de 3 luni imi permit sa iti spun ca nu are decat 3 aerisitoare,pe fata doua si pe spate decat pe partea stanga.dreapta spate este legata printr-o conducta de stanga spate.da,stiu ca este nevoie de doua persoane la aerisire si asa am practicat treaba.
  11. pe ambalaj scria ca este de tico si ca este made in koreea.ma gandesc sa achizitionez o pompa noua.deja am pierdut 75 de lei.chiar nu am chef sa mai pierd inca 75 .poate chiar este uzura pe interiorul pompei.dar totusi a mers pana acum 3 zile.si am introdus garniturile usor.nu aveau cum sa se ciupeasca.treaba este ca pana acum nu mi s-a mai intamplat sa apas pedala si sa imi bage un jet de presiune vizibila in rezervorul de lichid.plus ca pedala nu se intareste sub nici o forma.am dat drumul la aerisitoare si nici lichidul nou nu mai vine prin cadere la nici una din roti.nu iese lichid decat atunci cand este aerisitorul deschis si se face pedale,altfel nu iese(lucru valabil pentru toate cele 3 aerisitoare)
  12. salut.nu,l-am montat exact asa cum l-am scos pe cel vechi si cand am luat masina aveam ceva frane.acum nu am de nici un fel si nici macar pedala nu se intareste vreun pic
  13. salut baieti.am si eu un tico din 98 de vreo 3 luni.cand l-am achizitionat am observat ca nu prea am franesi l-am luat la purificat.m-am uitat pe fata si placutele sunt aproape noi,pierderi de lichid pe fata nu sunt.am trecut pe spate si mi s-au parut uzate pistonasele,restul mecanismului fiind in stare pwerfecta de functionare.am cautat sa cumpar garnituri pentru ele si bineinteles ca nu am gasit.zis si facut,am cumparat pistonasele si lichidul recomandat.le-am schimbat si am trecut la aerisitul pompei.bineinteles ca am constatat ca in timpul aerisirii nu se intarea pedala drept urmare ca a inceput sa se prelinga lichid pe langa pompa de servo.am dat pompa jos si am inceput sa caut chitul de reparatie prin magazine.nu am gasit nimic la mine pe zona.intr-un final am gasit undeva in Maramures la un magazin online.am asteptat vreo 3 zile si in cele din urma mi-a sosit acasa kitul de 75 de lei.nerabdator sa imi repar masina am si intrat in actiune.am montat cilindrul in pompa si am inceput sa ii fac din nou pedale.noua problema este ca in loc sa imi bage presiunea pe conducte si sa se intareasca pedala,mie imi trimite presiunea in rezervorul de lichid.vizibil cum vajaie in rezervorul de lichid la intrarea dinspre radiator.acum daca puteti sa ma lamuriti si pe mine,de ce se intampla asa?mentionez ca am montat cilindrul nou in pompa exact asa cum l-am dat jos pe cel vechi. voi ce credeti?are vreo legatura cu pompa de servo?sau pur si simplu trebuie sa dau 270 de lei pe pompa de frana?cu siguranta ca daca este lovit kitul de reparatie,eu altul nu mai cumpar.prefer sa iau pompa la salariu si sa mai tin masina in garaj.astept solutii si pareri de la voi.eventual poate am uitat sa mai precizez vreun amanunt,desi nu cred.va astept cu pareri si idei despre minunea mea de problema
  14. salut ToPser.chiar astazi dupa multa chinuiala am reusit sa desfac ambele sonde.le-am curatat un pic sa vad daca schiteaza ceva si am observat ca pe galeria aceea venea apa.m-am interesat eu aici pe zona si am gasit sondele acelea de noi la 25 de lei bucata.eu le-as cumpara dar inca nu stiu sigur daca este de la ele.cum as putea sa identific eu acea siguranta?ca m-am uitat la panou si nici macar plusul si minusul nu le observ de pe el.o alta chestie daca ma poti ajuta este daca exista vreo modalitate de a porni eu minunea aia de ventilator sa vad daca functioneaza
  15. buna ziua.sunt si eu posesor de tico de 2 luni de zile si dupa ce m-am agitat cu multe spagi sa il inmatriculez fara noua taxa ,acum incep sa il revizuiesc cat de cat.modelul este sx din 99 si avd ca ceasul de la temperatura apei nu lucreaza deloc.din ce am citit eu mai sus am observat ca cineva spunea ca este o siguranta pe undeva in tablou.ideea este daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti care este pentru ca sunt o multime acolo.as vrea sa mai stiu unde se afla minunatele alea de sonde ca le-am cautat astazi de mi-au iesit ochii.trebuie sa dau carb jos sa le vad?dati-mi ceva sfaturi pentru ca este diferenta mare de la dacie la tico,mai ales ca acesta este mult mai inghesuit decat dacia si eu am mainile destul de mari.astept niste raspunsuri de la voi daca sunteti draguti sa mi le dati
 

×
×
  • Create New...