Jump to content

scoman

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About scoman

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    medgidia
  • Auto
    daewoo celo 1997
  • Model
    cielo gle
  • An
    1997
  1. nu prea am avut timp de maşină dar in puținele încercări nu am reușit să îi dau de cap. benzina vine , scânteie la bujiile are, bujii noi, fise noi, bobina noua, capac delcou nou, rotit delcou nou, fisa centrala are scânteie bună bujiile la fel, înainte să nu mai pornească mergea cam bâlbâit, dădea să se oprească la relanti, a doua zi nu a mai vrut sa pornească, in seara aia a plouat si am crezut ca a intrat spala bobina si aia e devina. menționez că am schimbat si rotorul de la delcou care era spart ... posibil sa nu fie pus bine sau sa nu dea scânteie la timp? când dau la automat mult se aud si niște mici rateuri iar filtrul de aer este puţin parlit mulţumesc
  2. inchisa. a venit ieri cineva si a incervat sa o porneasca trasa si nu a vrut. a pus bateria lui si a luato mai greu. zicea ca parca nu se alimenteaza bine iar bujiile ar fi ude cu ulei dar in antigel nu e urma de ulei.... bateria cu care am incercat eu imvartea dar nu vroia dadea doar niste rateuri si atat. nu am mai incervat sa o pornesc ca nu am cheile . nu cred ca ai imteles nimic ....ca nu prea am avut deaface cu carburatie. multumesc
  3. am un tico din 98 si nu vrea sa ma porneasca . Am schimbat rotor capac delco care l-am gasit spart, capac delco , fise , bujii . Am schimbat si bobina de inductie care parca nu dadea scanteie buna. pana sa schimb bobina cand dadeam laautomat nu prea se intampla mare lucru invartea m,otorul dar bujiile parca nu se udau , nu se afumau . Dupa ce am pus o boina noua bujiile sunt afumate rau si apar si mici detonatii de parca ar vrea sa porneasca dar nimic . Benzina vine in carburator . Nu prea ma pricem ...posibil sa fi inecat motorul ? Daca da ce sa fac ? Am incarcat sa pornesc cu pedala de acc. apasata la maxim , am blocat clapeta de acceleratie sau cum ai spune aia din carburator deschisa si am dat cateva chei si apoi am incercat sa pornesc dar nimic . Multumesc
  4. Cielo clasic 97 vaporizator bigas : se aude un fasait in vaporizator cand pun contactul iar comutatorul este trecut pe gpl . Daca vreau sa o pornesc pe gaz nu vrea , pe benzina da . Daca o pornesc pe benzina si apoi o trec pe gpl manual mege dar doar accelerata daca o las la relanti moare motorul. Daca intrerup alimentarea cu benzina a masinii (scot alimentarea de la pompa ) si o pornesc pe gpl intrun final o ia . Electrovalva de pe vaporizator si cea de pe conducta de gaz functioneaza , le-am verificat pe baterie Fasaitul despre care vb se aude prin gaura aceea din capacul vaporizatorului si parca sa zic ca acesta nu se incalzeste cum se incalzea inainte , furtunele de apa care intra in el sun calde Multumesc
  5. Salut . Am si eu o problema cu alternatorul , am intrat cu masina in apa (apa a ajuns pana aproape sub bujii) si alternatorul printre altele care sa zic ca sunt rezolvate incarca foarte mult in jur de 22si ceva . Inca nu am incercat sa il dau jos (nici nu stiu cum dar nu cred ca e greu) Vreau niste pareri sa fie de la contacte oxidate , releu incarcare ? , dar nu se aprinde martorul in bord. Multumesc
  6. Martor check engine apring cand turatia este constanta peste 2500 Cand o scot pe liber chiar si la viteza mica (ex sa opresc la semafor ) moare motorul sau da sa moara si revine turatia la normal imediat totul s-a intamplat dupa ce am mers un drum pe 50 km cu AC si cu o viteza de 100-120 km/h pe gpl Filtrul de aer nu este murdar iac curatat , clapeta curatata acum cateva luni Simptomele sunt atat pe gpl cat si pe benzina , doar ca pornirea cand comutatorul este pe gpl adica porneste intai pe benzina si apoi trece pe gpl se face uneori mai greoaie adica tremura masina/motorul la pornire ceva mai tare ori trebuie sa tin la automat mai mult cielo clasic 1.5 nu stiu daca are vre-o reaba dar uleiul trebuie schimbat
  7. am un cielo gle 97 cu urmatoarele simptome : in prima faza pornirea a fost greoaie (ajutata de acceleratie si dupa multe incercari ) in special cand statea nepornima mai multe ore . Pompa se aude ca lucreaza se aude si un releu pe acolo lucrand motorul invarte . Apoi nu a mai pornit deloc in sensul ca pompa lucreaza electromotorul invarte iar motorul porneste doar pentru o sec .... ce am observat ca motorul sta pornit doar in pozitia 3 (ultima) a contactului cand cheia revine in pozitia 2 acesta se opreste . Sa fie contactul electric?
  8. am un cielo gle 97 cu urmatoarele simptome : in prima faza pornirea a fost greoaie (ajutata de acceleratie si dupa multe incercari ) in special cand statea nepornima mai multe ore . Pompa se aude ca lucreaza se aude si un releu pe acolo lucrand motorul invarte . Apoi nu a mai pornit deloc in sensul ca pompa lucreaza electromotorul invarte iar motorul porneste doar pentru o sec .... ce am observat ca motorul sta pornit doar in pozitia 3 (ultima) a contactului cand cheia revine in pozitia 2 acesta se opreste
  9. pana la urma am schimbat doar levierul si rulmentul de presiune dar mana de lucru tot ca pentru schimbat kit a ramas
  10. am fost la mecanic si e kitul cica . manopera pentru schimbat kitul este mult 300 ron ?
  11. Am si eu o problema cu un cielo 97 gle . Cand sa plec de pe loc am observat ca pedala de ambreiaj are o cursa forte scurta , neputand sa o apas pana la capar si bineinteles nu intra in viteza. Mi-a spus cineva sa ma uit la parghia aceea de la pompa de ambreiaj care are toturi o cursa mica . posbil sa fiepompa aceea de ambreiaj sau cum i se spune , nu ma prea pricep . Cu putin timp inainte sa mi se intample asta am observat ca intra greu in vitaza 1 cand motorul era cald iar cand bagam in marsalier cateodata avea tendinta sa se opreasca motorul . Multumesc
 

×
×
  • Create New...