Jump to content

liviu_np

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About liviu_np

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/07/1966

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Pantelimon city
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz, Nubira 1
  • An
    2002, 1999
  • Nr. Inmatr.
    ALA, ARA
  1. Trebuie sa-l identific si sa vad ce are, eventual schimbat. Am gasit la preturi cuprinse 9 si 25 de lei
  2. Am reusit sa schimb becurile. Problema era ca nu puteam trage bordul pentru a desface mufele din spate. Am facut asa cum zis colegul @cris06 si dintr-o data si-a dat drumul incat am putut trage bordul drept si am putut baga mana prin spate si am ajuns la mufe. Cablurile probabil erau bagate prin spatele ranforsarilor de tabla de acolo si au venit mai in fata cand am tras de ele. Am scos bec cu bec si l-am verificat. Am schimbat ce era ars cu ce am avut, am mutat un bec de la Airbag (nu am dotarea asta) unde era nevoie, iar la PRND123, D-ul era ars si l-am schimbat cu 2. Acum este ok, am toate becurile functionale cu exceptia celui corespunzator numarului 2 de la PRND123. Intrebare: Cand pun contactul nu trebuie sa se aprinda si cel de presiune ulei si sa se stinga cand pornesc motorul?
  3. Ne-am intalnit. Categoric a fost Evanda cea mai tare
  4. Cred ca in parcarea subterana... va gasesc eu
  5. Am sa incerc asa. Eu il trageam spre mine, drept.
  6. Mai sunt intalnirile de joi, ca pe aria dedicata nu s-a mai scris nimic?... As veni si eu cu Nubirica mea @mirceajo, frumoasa jucarie, arata superb si la interior, si la exterior. Sa o stapanesti sanatos!
  7. Pe acolo am incercat demontand finitia de sub volan. O sa incerc in weekend desfacand si carcasa inferioara a volanului, cu toate ca nu cred ca merge, dar barem ma uit la avertizorul de usa deschisa care nici ala nu merge (bine, ala nu merge de mult, nu de la palma data bordului in incercarea de a repara becul cu probleme ).
  8. Salut, La Nubira 1, cum scot bordul? Am un bec buclucas care atunci cand aprind pozitia lumineaza, dar numai cand vrea el, cand trec printr-o gropita, dar la un moment dat nu a mai vrut. Am dat o palma in bord in ideea ca isi va reveni (deh, vechea meteahna cu televizoarele de pe timpuri), dar s-a intamplat ceva ca acum sunt mai multe becuri in bord care nu se mai aprind (ABS, presiune ulei etc.) M-am uitat pe manual unde scrie: "Se demonteaza suruburile tabloului de bord Se deconecteaza conectorii electrici" Am facut si eu asa, dar nu pot sa deconectez conectorii pentru ca nu-mi incape mana. Cred ca nici mana fii-mi de 10 ani nu are loc. De tras mai tare pot sa o fac, dar mi-e ca se deconecteaza si nu mai pot sa-i pun la loc. Am demontat finitia de sub volan, dar tot nu ajung la conectori. E ceva ce-mi scapa? Mai trebuie sa demontez ceva? Poate casetofonul ca sa am loc pe gaura aia?
  9. Nu e chiar off topic. Temperatura motorului influenteaza consumul. Doar vorbin de consum, nu-i asa?
  10. Trebuie vazuta furca de ambreiaj de la cutia de viteze. Cand apasati pe ambreiaj cablul trage acea furca care actioneaza rulmentul de presiune. In 90% din cazuri, bucsile, in special cea de jos, este raspunzatoare de scartaitul pedalei si de ruperea pedalei de ambreiaj din pedalier. Bucsa accea este protejata de un simering pe care multi il ignora. Daca se duce simeringul intra apa, praf, mizerii la bucsa si face ca furca sa functioneze din ce in ce mai greu, sa se gripeze si/sau sa scartie cand se actioneaza pedala. PS Va spun din experienta, in 40000 de km am schimbat de 3 ori pedalierul. Intr-un final am schimbat kitul de ambreiaj, furca si cele doua bucsi. Nici nu se compara cat de usor merge acum pedala (ma rog, mergea, ca matizu-i pe butuci .
  11. liviu_np

    Insetata

    Mufa si ECU sunt sub goarna de la alarma, langa pompa de frana. Sunt accesibile. Initial acolo au vrut sa monteze "plamanul" dar era mai stramt locul cu 1 cm. Daca am nevoie sa umblu sub plaman nu am decat de desurubat o piulita si il mut. Este prins cu o tija de suportul de la baterie Am facut proba sa vad cum pot ajunge la bujii si este ok.
  12. Da, acolo sta de obicei acul cand circul prin oras. La 2-3 mm in stanga fata de verticala. Pe autostrada, la viteza, un pic de ploaie, vreo 10-12 grade temperatura, nu s-a incalzit... statea putin deasupra primei linii. La termostat este usor de umblat ca este in fata. Nu cred ca sunt probleme cu senzorul.
  13. liviu_np

    Insetata

    Cateva imagini, nu foarte bune, facute cu telefonul. Promit ca am sa postez si altele mai relevante si mai bune.
 

×
×
  • Create New...