Jump to content

georgeb21ro

Membru în rodaj
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About georgeb21ro

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/05/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet Captiva
  • Model
    LT High
  • An
    2008
  1. nu am nici cea mai vaga idee, nu am avut accidente. probabil au sarit pietre (mai mari sau mai mici) prin gaurile destul de mari de aerisire de la bara din fata. radiatorul de freon, este cam descoperit (pus in fata radiatorului cel mare)
  2. Salut, am dat de forumul asta si am zis sa imi dau si eu cu parerea (usor avizat). am un chevrolet captiva din decembrie 2008, dotare LT High, motor 2.0 diesel, automatic. toate cele mai putin incalzire in scaune, 6cd changer, ceva cromate, trampa si cam altele (adica dotarea sport - care eu personal nu am inteles-o la cata tancu de masina este) se fac 3 ani si 55.000km am avut doar vreo 2 probleme minore as zice. 1. mi-a crapat senzorul de la pedala de acceleratie - schimbat de urgenta in garantie (tare frumos face masina cand intra in modul de avarie - safe mode - si fiind automata se blocheaza in viteza a 4a) 2. radiatorul de freon spart (din cauza fantelor din fatza masinii) prin care sa intre aerul - si asta schimbat pe garantie, elegant. (p.s. acu cateva zile mi s-a aprins becul de la baterie - si in timpul rularii motorului. o sa aflu zilele astea, daca arunc banii pe una noua sau nu) in rest, s-a comportat exemplar. nu o sa povestesc acuma de ce masina automata (ptr bucuresti) si nici de consum de 14 (diesel fiind) medie in bucuresti si nici de cuplu forta cam lipsa la 2.0 automat si 2 tone de fiare. si la drum lung si prin oras. confortabila, prietenoasa, cutie automat + tempomat = rulez... etc. chiar cu 3 luni inaintea mea, o colega si-a luat aceiasi masina, si la fel si ea - un mic success story - nu a avut decat un drum la service (nu vorbim de revizii) rezolvata si ea iute. intrebarea mea: stie cineva la minunatul asta automat 4*4 care este tractiunea default ? (spate-fata) ? si daca stie cineva si modalitatea in care se face transferul catre spate (care il observi cand conduci iarna, etc) ? am inteles ceva de un ulei vascos care cu cat se incinge mai tare cu atat muta tractiunea pe spate. as aprecia o explicatie mai coerenta
 

×
×
  • Create New...