Jump to content

ftitus

Membru
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About ftitus

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/23/1973

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Cluj
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1.6 16V SW
  • An
    2006
  1. Nu stiu daca mai citeste cineva, dar incerc. Masina: Lacetti, 2006 1.6 16V. La 136.000km am schimbat discuri fata frana si placute. Totul perfect. La 138.000km mi-am facut de lucru si am zis sa schimb lichidul de frana, ca dupa 10 ani ii ajunge. Pina atunci ABS si frana mergeau perfect. Greseala1: am scos lichidul vechi prin pompare pina a iesit tot - automat a intrat aer in instalatie. Am pus lichid nou DOT4, am aerisit cum stiam eu, clasic, cu pedale si strans aerisitorul la fiecare pedala...si de atunci am probleme cu ABS-ul. Face incontinuu acea initializare (tremurat in pedala de acceleratie) la viteze mici, pina se aprind becurile din bord si il scoate din functie. Am citit in manual ca daca intra aer in ABS, nu se poate aerisi decat cu program prin OBD. Am mers la service, le-am cerut sa faca treaba asta, a mai iesit ceva aer pe circuitul de spate...erorile de la ABS nu au disparut. Am suspectat ca au scapat aer la acea aerisire, pt ca se golise rezervorul de lichid in timpul aerisirii, si am refacut procedura cu testerul. Tot degeaba. Am vazut ca manualul recomanda DOT3. Am cumparat 1L de lichid DOT3 si am inlocuit tot lichidul, de data asta fara sa mai intre aer in instalatie (am tot completat si am scos pe la roti). Fara rezultat. Singura chestie stranie e ca la aerisirea circuitului spate, se aude cum ca ar fi aer pe conducta pe la mijlocul conducte pe sub masina...undeva. Am dat si 20 de pompe, aer nu a iesit, dar tot se aude cum ca ar fi aer. Idei?....eu nu mai am. Ar fi prea absurd sa crape modulul ABS exact in momentul cand am schimbat lichidul... Orice sfat e apreciat, mai putin cel cu "cumpara un ABS nou"...
  2. Salut! Am facut un tutorial despre cum se schimba membranele la un vaporizator Tomasetto AT09
  3. Cum se face un reset la ECM? trebuie "scula" sau e o alta procedura?
  4. Salut. De o vreme, masina mea face urmatoarea chestie: Dimineata, sau la prima pornire dupa citeva ore de stat, are o tendinta accentuata de a pica in nas, de a se inneca motorul, ca si cum nu ar avea benzina. Se manifesta atit pe benzina cit si pe gaz (cum e cald afara, cupleaza la 30grade). Fenomenul dureaza cam 30 sec, calci pedala si simti cum moare...dupa care isi revine si totul e normal. Idei?
  5. Nu stiu de unde a alimentat, dar cert e ca asa ceva n-am vazut inca!!! Adevarul e ca astia de la Luckoil au gaz prost, verificat de mine la concret: Am mers cu plin de luckoil cu consum de 10 afara, iar peste citeva zile, pe acelasi traseu, aceleasi conditii, cu gaz de Crimbo, consum de 8!!!! Nu am facut nici o schimbare la masina sau setari!
  6. Asta am gasit acum 2 zile intr-un Tomasetto pe un logan!!!! Minunati-va!!!
  7. Importator direct de la producator, vand filtre la preturi foarte bune: Ex. Filtru stare lichida Tomasetto: 12 lei. Filtru stare gazoasa: 25 lei. Oferta completa pe www.filtregpl.webs.com sau Tel: 0746.199.427. Expediez oriunde in tara prin posta sau curier.
  8. Din pacate n-am desfacut motor care a mers pe GPL. Si eu as fi curios sa vad cum arata. Cert e ca un mers in afara cu motorul turat bine il ajuta foarte mult, se curata de depuneri si zgura, care clar se aduna la mersul in oras tot la 1000rpm.
  9. In mod normal, daca ai mers cu benzina ok si motorul nu e uzat (nu consuma ulei) nu ar trebui sa ai depuneri de calamina. Si in cazul in care ai avea, nu vad ce produs ar putea sa dizolve acele depuneri pt ca eu am desfacut motoare si am vazut si curatat cu minutele mele supape si pistoane cu calamina depusa, si e de lucru. E ca o piatra, nu vine deloc usor jos. Motorul il "citesti" dupa culoarea bujiilor. Acolo vezi si daca sunt depuneri de calamina, si daca arde corect, e un barometru foarte corect al "starii de sanatate" a motorului. Am ceva manuale de Matiz - Cielo - Espero. nu stiu daca acolo e si motorul DOHC. E in romana.
  10. Am gasit ceva - pare o turbina: motor care atinge aprox 7000RPM. Cam mult se invirte ala intr-o viata de masina.
  11. Hai ca m-ati facut curios! Cum functioneaza pompa aia? e o membrana care vibreaza sau ceva cu pistoane? sau turbina? Habar n-am!
  12. Buna observatia cu pompa de benzina. Daca se opreste cind ajunge la pres de lucru, e f. bine; nu stiam acest lucru
  13. da, batman batman... Asta e. Ideea era sa nu mai am eroarea de injectoare deschise full in sarcina mare, cum pateam cu duzele de 2.0mm. Da daca vad ca nu pot scadea consumul, pun inapoi de 2.0 si cind tre sa depasesc, trec pe benzina. Imi pun un buton suplimentar pe schimbator si ...gata! Pe GPL economie, pe benzina performanta. Oare cit e timpul maxim care poate sta deschis un injector ca sa nu intre in overlooping? mie mi-a dat eroarea undeva in jurul valorii de 27ms si peste 4000RPM.
  14. Dragi prieteni in ale GPL-ului! Am facut o tura Cluj-Sibiu (50km autostrada - 140-150kmh) restul national (vit ~ 100-120kmh). Consum...aproape 10%!!! Cind am alimentat si am constatat consumul am pus calcu pe masina sa vad cum stau. In mare totul parea in regula, am mai scazut multiplicatorul in zona de mijloc (val. 0.85 - in zona 12-13ms) dar am constatat si ca linia benzinei a coborit toata!! E normal? ECU benzina mai stocheaza si alti parametrii dupa care sa poata corecta timpii de injectie? Am sa atasez mapa de acum 2 sapt (cu consumul de 8% - duze de 2.0) si mapa de ieri (duzele de 2.17). Probabil ca 2.1 ar fi ideal. Am sa cumpar un set de 2.1 si daca am bani poate ma bag si la injectoarele alea mai destepte. Duzele sunt aceleasi ca la Valtek sau difera? (magic-valtek). Prima imagine e mapa veche - consumul de 8%.
 

×
×
  • Create New...