Jump to content

matizdepitesti

Membru
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About matizdepitesti

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  1. Am gasit si problema! Era chiar comanda, mai exact firul care pleaca din releu catre far, se rosese la jumatatea traseului din cauza vibratiilor, mai se tinea in cateva fire. Am inlocuit traseul cu alt fir, tras pe langa caroserie pana la far. Acum functioneaza bine.
  2. Ok, revenind, strap-ul la conectori rezulta aceeasi problema, prin urmare maneta este OK. O sa mesteresc sa vedem unde ar mai putea fi problema.
  3. Am uitat sa mentionez ca faza lunga functioneaza perfect in pozitia ei (maneta pe faza lunga). Masa este comuna la ambele faze, diferenta este la comanda care o primeste, de asemenea, releul de faruri este comun si acela, nu este separat pe fiecare far in parte. O sa incerc altceva in schimb, dar asta maine. Voi face strap in conectorul mama, de pe cablajul masinii, dupa ce scot maneta. Daca simptomele sunt aceleasi, maneta este buna si problema este in alta parte pe traseu.
  4. Buna seara, am o problema mai ciudata de curand la matizul meu din 2005, problema e in felul urmator: - din interior, cand aprind faza scurta, se aprinde in bord martorul de faza lunga si martorul de semnalizare stanga, insa cel de semnalizare ramane mereu aprins, nu are intermitente - din exterior, pe timp de zi, faza lunga este aprinsa in situatia de mai sus, pe partea din dreapta fiind mai bine aprins becul, pe partea stanga fiind mai slab, semnalizarile insa fiind oprite (fac referire la faptul ca, aprinzandu-se martorul de semnalizare in bord, releul este totusi oprit) . Problema nu cred ca este maneta, nu vreau sa dau 50 lei aiurea . Cat despre releul de semnalizare pentru LED-uri, o sa postez in sectiunea respectiva o modificare a releului din fabrica, pentru a functiona.
  5. Eu m-am referit la cilindrul principal, adica cel de langa motor, cu servofrana. Care transmite presiunea catre roti. Atunci oare ce naiba o fi blocat roata aceea? Mentionez ca nu mereu se intampla. Din fericire pentru mine, ma folosesc de masina pe distante scurte (3 5 km) ca sa ma duc la job. Sa fie oare pistonul blocat atunci? Sau sa aiba momentele lui cand se blocheaza?
  6. Da, asa este, este spalarea etrierilor, nu se face "in curte", omul are atelierul lui acasa, cu elevator si tot ce ii trebuie. Mi-a spus ca ar putea fi si furtunul infundat, acuma stau si ma gandesc cum ar putea fi acel furtun vinovat de blocare. Pana una alta am aflat si preturile la unele piese, 100 lei pentru axele glisoare si garnituri, dar nu sunt sigur de pretul pentru axe, la codul furnizat de producator spune set, dar nu spune si daca este doar un set adica un ax si un burduf sau 2 axe si 2 burdufuri. Este vorba de codul 96316581. Inca nu am adaugat pretul placutelor de frana si a lichidului. Am o teorie, daca se desface surubul de aerisire si iese lichid cu presiune, inseamna ca este ceva blocat si nu este de vina pistonul, ceea ce este mai nasol ca ma gandesc ca s-ar putea ajunge la schimbarea cilindrului principal sau la distribuitor. Daca insa nu iese nimic si abia curge, iar nu este bine. Gandesc corect?
  7. Ok, o sa fac operatiunea de demontare si curatare weekendul urmator, este din lipsa de cash nu altceva, ziua de salariu nu a picat saptamana asta ) . Am vb cu un mecanic, care mi-a schimbat si rulmentul din fata dreapta, imi ia 50 lei pentru curatare etrieri si schimbat placute de frana. As vrea sa schimb si lichidul de frana, ca D-zeu stie cand a fost schimbat ultima data, dar si mecanicul si eu, ne cam temem de suruburile acelea de aerisire, daca nu cumva se vor rupe...
  8. Nimeni nu stie ceva in legatura cu problema mea?
  9. Toate discurile capata acele sansuri dupa un anumit ciclu de franari. Acum depinde si de materialul din care sunt facute placutele. Cele moi tind sa cred ca se adapteaza mai repede la rodaj.
  10. Verifica mufa de la delcou, cea de la senzorul optic, este posibil sa nu aiba semnal pe fisa 1. Am patit si eu asta mai demult, imi sarea mufa de acolo chiar daca are siguranta. Deci vezi sa fie bine bagata.
  11. Daca ai intrat intr-o benzinarie PETROM e orice posibil. Dar nu se justifica pretul de 30%, oricum sunt altii care or sa tina acelasi pret, pentru ca GPL-ul, spre deosebire de benzina, este procurat mai ieftin, de la rusi bineinteles.
  12. Nu ai dat nimic concret acolo, doar datele de manipulare a uleiului. Uite inca odata 2 link-uri, in care scrie clar ca este sintetic: - http://www.noeu.jx-group.eu/product/pdf/PB-ENEOS-10W40.pdf - http://www.eneos.ro/index.php/produse/uleidemotor/eneos-premium-10w40-ulei In primul pdf scrie clar "ENEOS Premium 10W40 is blended from synthetic base oils and optimized additives, so its high-temperature oxidation stability is superior to motor oils made from mineral base oils." Deci baza lui este sintetica, nu minerala. Iar daca vrei sa spui ca este HC atunci si SUSTINA este HC caci ambele uleiuri au acelasi punct de curgere: - 10w40 Pour point, °C –33.0 - 5w30 Pour point, °C –33.0 In fine, daca continuati sa sustineti ca este HC si mineral atunci va las in pace . Iar treaba cu pesmetii si painea nu-si are rolul analogic aici, daca vroiai sa spui de piese fabricate prost atunci da..
  13. Mai dar de consum ce parere aveti? Eu am Landi Renzo pe euro 2, prin aspiratie. Pe oras am un consum de 8.8 %. Voi? Nu am facut calculul pe mediu, dar cred ca am un 7%.
  14. @closchkutza si daca iti spun ca si tipul asta de la Eneos Premium 10w40 este cu baza sintetica ci nu minerala de ce nu crezi? Ca este ieftin? Nu trebuie sa fie imperios necesar ca un produs sa fie scump ca sa fie sintetic, dar daca se dovedeste ca este mineral atunci am tot dreptul sa fac reclamatie pentru reclama mincinoasa nu? Nu cred ca producatorul se joaca cu afirmatiile de marketing aiurea.
 

×
×
  • Create New...