Jump to content

Ativix

Membru
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About Ativix

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    matiz
  • Model
    SE
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    IF-05-KTP
  1. 2800 lei . In pret nu mai intra nici un bonus. Uleiul si antigelul au fost schimbate acum cateva zile.
  2. 1000 euro , pret fix. Taxa este neplatita si in valoare de : pana in luna aprilie a anului 2015 = 382.08 euro. dupa luna aprilie a anului 2015 = 262.68 euro. Toate actele in regula, masina este pe numele meu. Fabricat in 2001 , prima inmatriculare 2002. ITP valabil pana in decembrie 2016 , RCA valabil pana in iunie 2015. 126 888Km Dotari : Are AC, momentan nefunctional (detalii mai jos) deschidere portbagaj & capac rezervor din interior, stergator luneta Folii omologate pe geamurile spate & luneta. Inchidere centralizata pe usile din fata . 4 cauciucuri de iarna . Pe fata in stare foarte buna, pe spate in stare buna. Defecte: Presetupa compresorului AC defecta. Nu merita reparata , se inlocuieste compresorul cu totul . 250 lei second-hand. Butonul de cald si rece nu actioneaza clapeta. Am confectionat o parghie ca sa pot comuta intre cele doua optiuni. Masina necesita o vopsitorie totala. Se poate circula si asa mult si bine dar ar merita sa arate la fel de bine precum merge. Mai jos este lista pieselor montate pe masina, de cand am intrat in posesia ei ( octombrie 2011 ) si pana azi. Asta este si ordinea in care le-am mentionat . Ultimele sunt cele mai recente. distributie +pompa apa + simering vibrochen (123 500 km) kit ambreaj ,ulei cutie, sincron tr 2, (124 444 km) Timonerie bendix electromotor curea alternator carbuni alternator Lichid frana bascule fata arcuri spate Filtru aer Filtru benzina Baterie Varta Bujii fise capac delco Senzor IAC Supapa PCV Toba intermediara Condensator AC + o conducta saboti frana placute frana Discuri Amortizoare spate Pistonase etrier Toba finala Izolatie fonica pedalier Mocheta interior. Diverse ornamente de plastic din interior. Masina are tinichigeria facuta de curand,cap-coada. Tot interiorul a fost curatat de rugina si antifonat . S-au inlocuit pragurile si contrapragurile si s-au reparat urmatoarele zone cu probleme: Contraaripi fata Contraaripi spate Pasaje aripa spate zona stopurilor spate ( sub spoiler) Marginea de jos a usilor. Impreuna cu masina mai dau : 2 X cauciucuri vara , ca noi . Inchiderea centralizata pt usile spate, originala daewoo Modul avertizare sonora faruri aprinse. Un schimb de ulei + filtru . Masina se poate vedea in Bucuresti . Pentru nr de tel, folositi mesageria privata . Multumesc.
  3. A luat-o la prima atingere a cablurilor. Multumesc pt sfaturi , daca ajung prin Iasi , nu te uit Bine ca nu m-am aruncat sa cumpar piese aiurea.
  4. Am atasat doua pagini din diagnosticarea sistemului de aprindere. La pct 5 . am 0,16V dar bateria s-a tot descarcat cu atatea incercari si teste. La pct 6 . tensiunea pe conectorul 2 este in intervalul 10-12 dar scade rapid aproape de 0 V imediat cum dau la automat. la pct 18 , am 12,2 V pe voltmetru , asadar , se aprinde . la pct 19. nu Firul verde cu negru ,( pinul nr 1 din mufa care se conecteaza la bobina ) trece printr-un cablu mai gros , de culoare gri . Acesta din urma, ar trebui sa fie in contact cu firul negru/ verde? Daca nu m-am facut inteles voi face o poza. Pe cel gri am masa . Ma gandesc sa nu fie o problema pe partea electrica. Este posibil ca bobina sa fie defecta chiar daca am masurat valori apropiate de cele din manual?
  5. Asa zic si eu , trebuia ca rezistenta sa fie mult mai mare ca sa vb de o problema pe primar. Te-am inteles Cristi , martorii se sting, toti cei pe care i-ai mentionat. Se reaprind cand nu se mai da la demaror. Maine voi aplica pasii de verificare din manual, atat la conectorul bobinei cat si la cel de la senzorul optic . Sper sa rezolv. Revin cu rezultate. Multam. Masina a pornit si a mers bine , chiar si dupa perioade mai lungi de stationare. Nu s-a comportat deloc ciudat inainte de treaba asta. Cred ca este vb de o masa sau un contact oxidat ( sau asa sper ) Noapte a mers, dimineata pa. Bujiile , fisele, capacul delco si bateria au putin km.
  6. Da , se sting . Am masurat bobina. Pe primar am 1,6 Ω Pe secundar am 11,2 kΩ Conform manualului , rezistenta pe primar este prea mare, fata de specificatiile producatorului. Sa fie asta problema oare?
  7. Salut. Am o problema mai ciudata cu matizul meu, euro 2 . Nu da scanteie pe fisa centrala in timp ce se da la automat, insa cand se opreste din invartit ( se ia contactul ) da o singura scanteie (ca si o descarcare de condensator. ) Toata treaba s-a intamplat brusc ,peste noapte , mergea perfect inainte. Aveti vreo idee legata de ce ar putea fi ? Multumesc
  8. Multumesc Lucian. Distanta la IAC-ul meu nu este 28mm . Cum il reglez?
  9. @Ches, se aprinde check engine-ul cand scade turatia foarte mult si da sa se opreasca . Dar de obicei oscileaza fara sa se aprinda becul. Oricum, e enervant rau. Capacul delco este nou. O sa il verific totusi. Am intrebat de reglarea IAC-ului caci am citit tot aici pe forum ca distanta trebuie sa fie 28mm , si ca se poate regla.
  10. Va salut! Problema mea consta intr-un relanti neregulat , asemanator cu ce a descris colegul @ ches mai sus. Se manifesta mai ales cand motorul ajunge la temp sau cand am multi consumatori . Masina tinde sa se opreasca ( sau se opreste ) la scurt timp dupa ce o las la relanti. Am incercat cu doua IAC-uri diferite si la fel face. Reset ecm si idle learn fara rezultat. Bujiile sunt Champion si reglate corect. Dupa Reset Ecm vad ca merge mai bine , insa oscilatia de relanti tot se simte dar nu se mai opreste . 1. Cum se regleaza distanta la IAC ? 2.Am obs ca se depune funingine pe varful IAC-ului la scurt timp dupa curatare , aprox 100km, si incepe iarasi sa mearga prost .
  11. Va salut. 1. Am incercat sa fac o diagnoza la matiz euro 2 , 2001 , cu mufa ALDL 12 pini insa indiferent de ce scaner folosesc, conexiunea cu masina nu se realizeaza. Electricianul a verificat toate firele , totul e in regula. Vreo solutie? 2. Sonda din rezervor nu imi aprinde becul in bord cand mai am putin combustibil . Becul functioneaza, indicatorul de nivel benzina functioneaza, pompa evident si ea. Se poate face ceva sau se schimba cu totul ? Multumesc.
  12. La masina din semnatura, am reconditionat alternatorul , carbuni plus rulmenti si a mers perfect . Dupa 1000 de km facuti , nu mai incarca suficient ( 13, 9) Cand l-am montat prima data baga 14, 5 in gol si 14,2 cu consumatori. Am dat jos alternatorul si l-a verificat electricianul si a zis ca merge perfect . Cand il pun pe masina nu incarca suficient. Am mers la el si a verificat la borne incarcarea si lui i-a dat 14,1 V si a zis ca e bine. Evident ca atunci cand merg cu faruri , aer, etc e varza incarcarea. Am curatat bornele de masa de pe contra-aripi si cea de langa alternator. Castigul in volti este nesemnificativ . Ce sa mai incerc?
 

×
×
  • Create New...