Jump to content

krystyanys

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About krystyanys

  • Rank
    Forumist
  • Birthday February 17

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    kalos
  • An
    2004
  • Nr. Inmatr.
    B 44 MDM
  1. E laudat Andrei pe aici, pe buna dreptate, Azi am fost cu kalosul si a schimbat distributia (curea,rola,pompa de apa) sunt foarte multumit de felul in care lucreaza. De fiecare data am sa apelez, nu se compara cu reprezentanta care e de toata jena. Succes Andrei in continuare!
  2. BRAVO, nota 100..., Inainte de '89 ne imaginam cum ar fi sa putem trece la unguri sau bulgari cu buletinul, iar acum cand avem posibilitatea ne ingramadim pe o plaja de doi bani si plina de manele si spunem ca am fost in concediu si ne-am relaxat.. De cate ori am avut ocazia m-am plimbat (nu asa ca tine, dar p-aproape)! Felicitari !!!
  3. Salut Andrei, am un kalos din 2005 motor de 1,2 si are o problema... la relanti turatia este de cel putin 1300 si ajunge si la 3000. Am curatat corpul clapetei de acceleratie si senzorii de pe galeria de admisie, am incercat si idle learn (nu stiu daca am reusit), am inlocuit bujiile (daca tot am umblat), dar degeaba. Imi poti spune cam cat ar costa aproximativ, sa te ocupi de problema asta? Am fost la reprezentanta acum o luna sau doua si au zis ca nu au ce sa-i faca... asta e boala lor. Nu cred ca e o boala incurabila. Multumesc frumos!
  4. Am fost acum o saptamana de la Medgidia-Ostrov-Calarasi-A2, doar cateva portiuni pavate cu piatra cubica. Se circula foarte bine si este liber (cel putin acum cand nu este sezon pe litoral), traversarea se face mai greu ca sunt doar 2 bac-uri mici si nu trece decat un TIR si 9 masini mici si am stat cam 1 ora pana am reusit sa ne imbarcam. Biletul este de 35 ron/masina pasagerii inclusi, iar pietonii platesc 2 lei. Am vazut pe alte forumuri ca a fost o disputa anul trecut intre firma actuala si o firma care ii concura cu doua bac-uri mari si moderne si au invins tot astia cu amaratele astea. Pana una alta, drumuri bune!
  5. M-am uitat si nu e mutat acolo, dar se poate muta ca e mai la subiect.
  6. Nu merge link-ul, nu stiu de ce ... Asa ca am sa incerc sa postez operatia pas cu pas : Am schimbat si culoarea display-ului, si eu zic ca e ok , se asorteaza mai bine cu acele rosii si serigrafia alba. Pun niste poze , prima cu partea colorata cu marker-ul (SCHNEIDER 1331-4mm,) becul Philps blue vision lumineaza alb chiar daca este albastru In continuare cateva poze cu "procesul tehnologic prin care se poate schimba culoarea display-ului" . se demonteaza panoul bordului, nu am facut poza cu demontarea carcasei tabloului de bord (ceasurilor) din carcasa, dar e foarte simplu, carcasa are 5-6 suruburi usor de reperat pe spatele ceasurilor. se scoate acul vitezometrului cu o furculita sau cu altceva asemanator care intra pe sub ac (atentie sa nu se zgaraie suprafata vopsita a serigrafiei Sa nu radeti de furculita, se potriveste de minune se dezlipeste cu grija mare ( sa nu crape ) serigrafia de pe panoul de plexiglass transparent incepand cu partea dinspre display Cam asa arata panoul transparent, care la randul lui este prins cu 2 suruburi de cablajul panoului de bord. Se desurubeaza aceste 2 suruburi si se indeparteaza panoul Odata cu indepartarea se pot colora capetele ghidajelor de lumina spre ac (e mai simplu, e loc mai mult) Cu atentie se departeaza cele 4 cleme (2 pe o parte, si 2 pe cealalta parte) ale display-ului si se scoate carcasa de protectie Cu un cutter cu lama noua se desprinde folia de pe display (ATENTIE MARE NU TRAGETI DE EA, SE POATE CRAPA SAU ONDULA, VA TREBUIE SA O PUNETI PE PARTEA CEALALTA) multa rabdare Repet... Multa rabdare Dupa asta se curata geamul display-ului si folia cu alcol tehnic (e de frecat) ... Atentie la folie se freaca intr-un singur sens sa nu se cuteze , se poate fisura (am patit-o si a trebuit sa iau folia de la alt display) asa se vede cu folia pe normal Asa arata cu folia pe dos ( nu este necesar sa se mai lipeasca folia deoarece este tinuta presat de rama protectiei display-ului) daca vreti sa schimbati si culoarea caracterelor, se scoate cu o penseta placuta colorata in verde de sub display Se rascheteaza vopseaua cu cutter-ul cu lama noua sau cu o carpa si putina acetona sa nu atace suprafata se fac toate operatiile in sens invers .. si arata cam asa : Cu acul vitezometrului e putin mai complicat se roteste axul acului inspre stanga (sens invers) si se monteaza acul cu pinul opritor scos de pe serigrafie mai jos de cifra zero, si fara sa fie apasat pana la capat , sa se poata scoate cu masina in mers, si se calibreaza dupa un GPS Pe mine ma intereseaza cum as putea sa schimb serigrafia ( sa scriu cu alte caractere sau sa schimb design-ul cumva ) am scanat amandoua ceasurile si mai departe nu stiu ce sa le mai fac. Succes!
  7. Detalii pt. cei interesati: http://www.gmclub.ro/forum/cum-f21/tutorial-demontare-bord-aveo-kalos-hatchback-t21299.html
  8. Kalos 1,2 . 12/2004 Becurile din bord au fost inlocuite cu (phillpps blue vision ultra / xenon ultimate effect, aproximativ 16 ron perechea) Pentru culoarea acelor am folosit un marker rosu, am colorat prismele de sub serigrafie care capteaza lumina si o ghideaza spre baza acului. Si arata cam asa:
 

×
×
  • Create New...