Nu merge link-ul, nu stiu de ce ...
Asa ca am sa incerc sa postez operatia pas cu pas :
Am schimbat si culoarea display-ului, si eu zic ca e ok , se asorteaza mai bine cu acele rosii si serigrafia alba.
Pun niste poze , prima cu partea colorata cu marker-ul (SCHNEIDER 1331-4mm,)
becul Philps blue vision lumineaza alb chiar daca este albastru
In continuare cateva poze cu "procesul tehnologic prin care se poate schimba culoarea display-ului" .
se demonteaza panoul bordului, nu am facut poza cu demontarea carcasei tabloului de bord (ceasurilor) din carcasa, dar e foarte simplu, carcasa are 5-6 suruburi usor de reperat pe spatele ceasurilor.
se scoate acul vitezometrului cu o furculita sau cu altceva asemanator care intra pe sub ac (atentie sa nu se zgaraie suprafata vopsita a serigrafiei
Sa nu radeti de furculita, se potriveste de minune
se dezlipeste cu grija mare ( sa nu crape ) serigrafia de pe panoul de plexiglass transparent incepand cu partea dinspre display
Cam asa arata panoul transparent, care la randul lui este prins cu 2 suruburi de cablajul panoului de bord. Se desurubeaza aceste 2 suruburi si se indeparteaza panoul
Odata cu indepartarea se pot colora capetele ghidajelor de lumina spre ac (e mai simplu, e loc mai mult)
Cu atentie se departeaza cele 4 cleme (2 pe o parte, si 2 pe cealalta parte) ale display-ului si se scoate carcasa de protectie
Cu un cutter cu lama noua se desprinde folia de pe display (ATENTIE MARE NU TRAGETI DE EA, SE POATE CRAPA SAU ONDULA, VA TREBUIE SA O PUNETI PE PARTEA CEALALTA) multa rabdare
Repet... Multa rabdare
Dupa asta se curata geamul display-ului si folia cu alcol tehnic (e de frecat) ... Atentie la folie se freaca intr-un singur sens sa nu se cuteze , se poate fisura (am patit-o si a trebuit sa iau folia de la alt display) asa se vede cu folia pe normal
Asa arata cu folia pe dos ( nu este necesar sa se mai lipeasca folia deoarece este tinuta presat de rama protectiei display-ului)
daca vreti sa schimbati si culoarea caracterelor, se scoate cu o penseta placuta colorata in verde de sub display
Se rascheteaza vopseaua cu cutter-ul cu lama noua sau cu o carpa si putina acetona sa nu atace suprafata
se fac toate operatiile in sens invers .. si arata cam asa : Cu acul vitezometrului e putin mai complicat se roteste axul acului inspre stanga (sens invers) si se monteaza acul cu pinul opritor scos de pe serigrafie mai jos de cifra zero, si fara sa fie apasat pana la capat , sa se poata scoate cu masina in mers, si se calibreaza dupa un GPS
Pe mine ma intereseaza cum as putea sa schimb serigrafia ( sa scriu cu alte caractere sau sa schimb design-ul cumva ) am scanat amandoua ceasurile si mai departe nu stiu ce sa le mai fac.
Succes!