Jump to content

ZXR

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About ZXR

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Oradea
  • Interests
    diverse
  • Din
    Oradea
  • Auto
    Daewoo Cielo; Kawasaki ZXR 400
  1. Am pus si eu punte de Vectra la al meu Cielo de citeva luni bune,dar m-am impotmolit la problema frinei de mina. Mecanicul care s-a uitat la masina mi-a zis ca nu se potriveste prinderea cablului de Vectra la maneta de frina de pe Cielo. Si din pacate nici nu prea am timp sa umblu cu masina pe la diversi.Poti sa-mi dai si mie un sfat, te rog? Multumesc.
  2. Domnilor, daca vreti o solutie profesionala, va recomand Hertz >- . Eu mi-am pus zilele trecute pe Cielo si se aude ceva de vis. Pe fata (in bord) am pus boxe Hertz DCX 100 (2 ways, 15 mm tweeter, 100 mm woofer; impedance 4 ohm; crossover 4 kHZ - 6dB Oct. integrated; efficiency 90 dB/SPL; frequency range 70-21k Hz; power handling 60W peak power, 30W continuous program power), si pe spate tot Hertz, DCX 690 (3 ways, 15 mm tweeter, 60 mm cone midrange, 6x9 woofer; impedance 4 ohm; crossover integrated 4kHz - 6dB Oct. 7 kHz - 6 dB Oct. ; effieciency 95 dB/SPL; frequency range 45-22k Hz; power handling 180W peak power, 90W continuous program power). Am mai luat si un mp3 player Pioneer DEH-30MP si pe cuvint ca in masina e un sound superb. Parca as avea si subwoofer in portbagaj. Plus claritate, volum mare, sound dinamic, frumos, etc. Toate astea se monteaza intr-o ora, usor. Merita !
  3. ZXR

    Kim

    Eh, talentul meu de fotograf a fost inexistent de cind ma stiu . Pe lama scrie ceva de genu' "Pilot Sport Project", mic, cu rosu. Mersi! Da, e la fel, si e tot trasa. La aceeasi concluzie am ajuns si eu, asa ca eleronul va fi si el verde in curind. Lamele, ce sa zic, nu cred sa se comporte altfel decit cele normale, mie mi-a placut la ele faptul ca sint din aluminiu. Intr-adevar, nici mie nu imi place cum dau fata de bratele alea negre, asa ca daca nu gasesc brate de aluminiu cred ca renunt la ele. @Pedala, @valiman, multumesc de informatii, o sa ma apuc de "sapat" La care te referi, la a lui RaduERD sau a mea? Poti pune un link te rog? poze before...and after
  4. ZXR

    Kim

    Multumesc pt pareri si sfaturi . Cu eleronul, ce sa zic, acum nu cred ca mai renunt la el, ca am dat gauri deja in portbagaj. Intentia era sa alungeasca un pic linia masinii. O sa caut totusi alt model, pina atunci va ramine cu asta. Cum e mai bine sa-l vopsesc, culoarea masinii sau negru lucios? Zorzoanele de la stergatoare sint de fapt lame complete(Lampa Italia), de aluminiu, dar din pacate n-am gasit si brat de stergator de aluminiu, sa se potriveasca. Daca nu gasesc, probabil voi renunta la ele. Cu eleronul mai am o problema. Desi nu e greu, maxim un kil jumate, telescoapele portbagajului nu-l mai tin sus cind e deschis. As incerca sa le schimb, dar nu stiu daca rezolv ceva. Unde as putea gasi? Exista vreo firma care aduce? Eh, mi-ar fi placut sa o vezi nefiind asa murdara cum e acum Mai pun o poza cu un disc spate si cu lama aia de stergator
  5. Sincer nu mai stiu ce model era si din ce an, ca era facuta bucatele cind am ajuns acolo, dar o sa intreb si iti spun. Operatiunea de schimbat nu e grea, la mine a fost schimbata de amicul meu in vreo 3 ceasuri, si eu n-am prea avut la ce sa-l ajut. Daca ai un mecanic care sa se priceapa un pic o rezolva una-doua.
  6. ZXR

    Kim

    Asta e masinuta mea. Anul nasterii '97, luata de noua de ai mei si tinuta mai mult in garaj, iar de doi ani am cumparat-o eu de la ei. 50.000 km, proaspat vopsita, modificat un pic exteriorul, plus o toba sport si un filtru de aer conic Simoni. Pe la primavara-vara ma apuc si de interior, si vreau sa-i pun si un chip(inca studiez problema). Scuze pt calitatea pozelor, e vina aparatului, si din pacate nu se vede cum trebuie culoarea, care mie imi place foarte mult, e un verde aprins (Kawasaki Lime Green). => => => Ar mai fi de facut citeva mici retusuri, care sper sa se rezolve cum se incalzeste putin vremea.
  7. ZXR

    Kim

    Si inca una, dar aici aparatul e de slaba calitate, iar masina e cam murdara. Apropos de jante, nici pe spate nu mai intra pe 13 din cauza etrierelor de Vectra, deci cine vrea sa puna discuri+etriere de Vectra sa aiba in vedere ca trebuie sa schimbe si jantele. Azi am fost la RAR sa declar schimbarea de culoare si noile anvelope(185/65/14), iar omul care s-a ocupat a spus ca se face ca nu le vede, deoarece pe Cielo e interzis sa pui jante mai mari de 13. Mi s-a parut cam ciudat, sincer sa fiu. Ma indoiesc sa fie asa. Edit: Multumesc pt urari
  8. Discurile si etrierii erau pe puntea de Vectra, deci au fost inclusi in pretul ei,iar placutele m-au costat cam 60 RON. Sper sa nu fiu off-topic
  9. Multumesc . Se simte diferenta mare, chiar ma gindeam ca trebuie sa fac ceva si la frinele de pe fata, ca sa fie echilibrata treaba. O sa incerc ideea cu discuri+etrieri de Espero. In orice caz, frineaza mai eficient decit inainte, merita investitia in mod clar. La care piese anume te referi? Cele facute deocamdata sint mai mult vizuale, am pus spoilere+praguri, eleron, jenti de aliaj, revopsit. Pe linga asta o toba sport(mai mult pt sunet), si un filtru de aer sport, conic(acolo ar mai fi de lucrat ceva, as vrea sa-i adaptez si un traseu de inox). Acum ma cam bate gindu' la o evacuare cap-coada, si un chip, sper sa merite.
  10. Din pacate n-am facut poze in timpul operatiunii, costurile au fost mici, zic eu,m-a costat 100 de euro puntea, luata de la dezmembrari de la un prieten, schimbatul s-a facut la atelierul unui prieten(Oradea), probleme n-au fost deloc, puntea aia de Vectra merge absolut la fix, in afara de cablu de frina de mina n-am avut nici un fel de problema. Mersi. La varianta asta m-am gindit si eu, sincer as fi lasat-o chiar ultima, dar daca nu este alta solutie o sa fac asa.
  11. Salut tuturor ca sint nou pe aici. Am un Cielo hatchback fabricat in '97, si nu demult i-am schimbat puntea spate cu una de Vectra cu frine pe disc. Puntea mea veche era model cu fuzete detasabile, i-am dat jos tamburii initial sa pun doar discurile&etrierii de la Vectra, dar din pacate nu se potriveau la fix(diferente infime intre gauri, poate ar fi mers cu ceva improvizatie, dar am ales sa schimb puntea complet). Puntea de Vectra se potriveste perfect, conducte, tot, singura problema e cablul de frina de mina. Cu asta de Cielo se pare ca nu pot face nimic, asa ca trebuie sa gasesc alta solutie. Spunea cineva mai sus ca ar merge un cablu de Calibra. Sint probleme, nu sint, trebuie improvizat ceva, etc? N-as vrea sa-l cumpar degeaba. Daca poate cineva sa-mi explice mai detaliat as fi recunoscator. Mersi!
  12. ZXR

    Motociclism

    @keluboss: Eu te consider vinovat clar pentru producerea accidentului. Indiferent ca motociclistul avea sau nu viteza, tu nu i-ai dat prioritate, desi l-ai vazut ca vine. Punct. Deci chestiunea e foarte clara, si militienii au avut dreptate ca ti-au luat permisul, fara suparare. Ma bucur ca nu l-ai omorit pe motociclist si sper ca ai reusit sa inveti ceva din isprava ta. Restul postarii tale n-o comentez, poate o vor face colegii tai .
  13. ZXR

    Motociclism

    Hai sa-mi dau si eu cu parerea . Pentru ca este prima mea postare pe acest forum, incep prin a spune ca sint posesor al categoriilor A si B, am un Cielo si o Kawasaki ZX4R(luata pe banii mei). Mi-am luat o motocicleta sport nu neaparat pt top-speed, cit pentru acceleratia ei, frine, senzatiile pe viraje, si nu in ultimul rind, pentru placerea de a fi pe doua roti, la care n-as renunta indiferent de riscurile la care ma supun sau/si sunt supus cind ma urc pe motocicleta. Referitor la acest topic, cu riscul de a supara pe unii, problema o constituie prioritatea, domnilor. Nu viteza. Chiar daca unii dintre noi mai depasesc citeodata viteza legala. Aici nu ma refer la cei care o ard in orase cu 200, aia si-o cauta cu luminarea. Eu nu vreau sa fiu ipocrit si recunosc ca mi se intimpla sa depasesc viteza legala uneori(evident, cind pot sa-mi permit). Dar sincer, citi dintre voi n-au depasit vreodata viteza legala in localitate? Nu s-a intimplat sa aveti in oras 80 sau 100, pe bulevard, de exemplu? Daca ati avea un Ferrari, de exemplu, echivalentul unei motociclete sport, ati merge doar cu 90 in afara localitatii? E posibil ca problema sa inceapa chiar din scoala auto. Pe mine de exemplu, nu m-a atentionat nici macar odata instructorul referitor la existenta motocicletelor in trafic. Alta treaba e faptul ca intr-adevar, unii nu apreciaza corect viteza de deplasare a unei motociclete, cum s-a mai spus. Dar acest lucru are o rezolvare foarte simpla. Daca nu apreciaza viteza motocicletei, ar trebui sa astepte sa treaca, mai ales ca are prioritate. Chiar merita pentru o secunda sau doua in plus sa risti viata unui om? Si chestia asta nu tine neaparat de viteza, cit de faptul ca o motocicleta demareaza mult mai repede decit o masina. Si ma refer la 0-60, nu neaparat la viteze mai mari. Eu pot sa plec la verde si in secunda urmatoare sa ma loveasca unul care face stinga 30 de metri mai in fata, pentru ca a crezut ca are timp sa se bage, desi eu aveam prioritate, pentru ca el a apreciat ca am demarajul unei masini. Eu personal am indurat anul acesta nu stiu cite porcarii, si foarte multe mi s-au intimplat la viteze de 40-50. Oameni care imi luau fata cu nonsalanta, nu respectau "cedeaza trecerea", nu opreau la stop, etc. Mi s-a intimplat sa vin pe drum cu prioritate, sa-l claxonez pe unu' care iesise destul de mult afara la semnul Stop, pentru ca sa fiu sigur ca m-a vazut, omul s-a uitat la mine, si cind am ajuns destul de aproape de el sa demareze brusc in fata mea. Un individ m-a lovit venind din spatele meu cind eu incercam sa fac stinga, dupa ce ma oprisem paralel cu axul drumului sa dau prioritate celor care veneau din sens opus. In momentul in care am plecat usor de pe loc, ala s-a trezit sa ma depaseasca la mustata, mi-a zgiriat carena si aproape mi-a rupt oglinda stinga. Am avut bafta ca tocmai porneam si am ramas pe roti. Si tot el a avut tupeul sa-mi spuna sa "nu fac atita caz, ca oricum nu pateam nimic nici daca cadeam , ca nu aveam viteza". Daca mergeam la politie cu el se alegea cu amenda si permisul suspendat 3 luni. Sincer, nici in ziua de azi nu stiu daca am procedat bine ca l-am lasat in pace doar cu pretul zgirieturii de pe carena, mai ales ca dupa incident nici macar n-a oprit sa-si vada isprava, ci a trebuit sa plec dupa el si sa-i zic sa traga pe dreapta. Pe sosea, foarte multi care vin din sensul opus forteaza depasirea celui/celor din fata lui pentru ca mizeaza pe faptul ca din sensul opus vine o motocicleta si are loc. Sau o sa-i faca loc, ca doar nu e nebun. Pai nu sintem biciclete sa circulam pe marginea soselei in praf, totusi. Mie personal mi s-a intimplat ca un individ cu o Dacia antica si de demult sa forteze depasirea unei coloane de 3 sau 4 tiruri, desi eu veneam din sensul opus, cu far aprins si pe mijlocul benzii. Si manevra era de asa natura ca n-ar fi avut timp sa se bage nici cu un Porsche, darmite cu Dacia aia. Urmarea a fost ca a trebuit sa frinez la blana si pe distanta scurta de la 160 pina la 30-40, ca sa intru pe marginea drumului sa aiba loc ala sa treaca. Si am frinat in asa hal ca am mers in derapaj citiva metri buni, si vedeam cum primul tir e deja aproape paralel cu mine, si o fractiune de secunda deja ma vedeam la el sub roti. Nu va doresc sa traiti senzatia. Cind in final a reusit "domnul" cu dacia sa treaca, i-am aratat degetul, iar el ridea satisfacut. Pai nu se poate nici chiar asa. Ca sa vorbesc si de reversul medaliei, am intilnit nu o data foarte multi soferi de treaba, care imi faceau loc sa depasesc, etc. De asta nu generalizez, si admir faptul ca aici se poarta o discutie decenta, fara a se ajunge la rivalitati stupide si fara sens. Am vazut ca unele persoane cred ca motociclistii sint "inconstienti", nu stiu sa circule, etc. Domnilor, lucrurile stau altfel. Acei dintre motociclisti care sunt "uscaturile din padure" sunt de fapt exceptia care confirma regula. Sa stiti ca un motociclist e de 10 ori mai atent si mai concentrat in trafic decit un sofer. Asta daca vrea sa ramina in viata(in conditiile din Romania). Din pacate nu e de ajuns intotdeuna . Motocicletele sunt vehicole cu aceleasi drepturi si obligatii in trafic ca si automobilele, deci e cazul sa fie tratate ca atare. Fenomenul moto a luat deja amploare si in Romania, si pina cind acest lucru nu va fi constientizat, vom avea tot mai multe accidente si victime. Personal cred ca daca s-ar respecta regulile de prioritate mult mai strict si unii s-ar asigura mai temeinic inainte sa faca vreo manevra, viteza motociclistului(in limite rezonabile desigur) n-ar mai fi o problema atit de mare. In incheiere vreau sa spun ca mi-a facut placere sa va citesc discutia, va multumesc pentru intelegere si va doresc tuturor "Bafta si asfalt uscat!"
 

×
×
  • Create New...