Jump to content

ibm_ioman

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About ibm_ioman

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    romania
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    cruze
  • An
    2011
  1. Din cele enumerate de tine, singurul semn de intrebare il am la amortizoare, in rest deocamdata nimic altceva. Spui ca este posibil sa nu fie, de fapt, problema de amortizoare, ci zgomot mai mare din cauza suspensiei rigide. Inclin sa cred ca e a doua parte, din cauza faptului ca atunci cand merg pe un drum prost, de tara, cu bolovani, si viteza intai, nu aud nici un zgomot de la amortizoare, ci numai pe sosea mai denivelata, unde merg cu a doua si a treia, chiar a patra. Ma gandesc ca daca intr-adevar ar fi probleme la amortizoare ar trebui sa aud zgomot la absolut orice denivelare.
  2. Pai inainte aveam o corsa si desi nu aveam nici TC si patinam la greu, nu intra mirosul. Intr-adevar, nu imi place ventilatia in fata mea, de aceea o tin de obicei spre parbriz. Inseamna ca asta era "problema". Cum spuneam, la corsa dinainte nu incepea mirosul chiar asa "devreme", ci mai aproape de revizie, oricum, dupa 10.000 km Pai vom vedea daca trebuiesc intr-adevar schimbate cand o sa ma duc la un service. Poate sunt eu de vina si mi se pare orice zgomot o mare problema. In alta ordine de idei, mersi de info, m-am lamurit cu niste lucruri. Oricum, tenta raspunsurilor tale provine din marile nemultumiri care le-ai avut cu aceasta masina si prezentate pe acest forum. Insa e o chestiune de gusturi si pretentii. Nu intru in discutia "atata dai, atata face", pana la urma e vorba de cateva mii de euro care nu-s "de colea" pentru multa lume. Totusi, raportat la asteptarile mele, mi se pare o masina decenta.
  3. Salut, dupa jumatate de an si 8000 de km parcursi cu cruze-ul 1,6 benzina LS+, m-am gandit sa postez aici cateva chestiuni pe care le-am observat si nu stiu daca sunt intr-adevar probleme, sau acesta este comportamentul normal al masinii. Asa ca va rog sa imi spuneti daca si voi ati observat urmatoarele: - mi se pare ca nu este foarte bine izolata fonic. La turatii mari se aude destul de tare motorul. De asemenea, pe drumuri mai denivelate, zgomotul de la amortizoare (cred) este destul de pregnant, de aceea nu stiu daca e o problema de izolatie fonica sau chiar sunt ceva probleme la amortizoare (pur si simplu mi se pare ca trancane). - de fiecare data cand pornesc masina la cheie si plec de pe loc, cand ajung la turatia optima pentru a schimba in viteza a doua, inainte de a schimba, aud un zgomot, ca un clinchet scurt. Acest sunet se aude, cum am zis, numai prima data cand pornesc cu masina de pe loc, initial fiind oprita. Daca plec de pe loc fara sa opresc motorul (la stop, de exemplu), nu se aude nimic. - mirosul de la motor si cauciucuri intra foarte usor inauntru. Mi s-a intamplat sa patinez putin la plecarea de pe loc in zapada, si imediat masina s-a umplut de mirosul innecacios de cauciuc ars. De asemenea, de vreo 2 ori mi s-a intamplat ca la turatii mari, pe serpentine, sa simt miros de plastic ars - am crezut ca s-a ars ceva la motor. Insa mirosul nu a tinut mult si s-a risipit destul de repede, iar masina nu mi-a dat nici un semn ca s-a intamplat ceva. Cum am zis, mi s-a intamplat doar de vreo 2 ori, desi in aceasta vara am facut de cateva ori drumuri mai grele gen transalpina sau transfagarasanul, care au solicitat masina destul de mult, fara sa dea vreun semn de "oboseala". Oricum, m-am speriat pentru scurt timp, am crezut ca s-a intamplat ceva la motor. - se intampla ceva ciudat la aerul conditionat, asta am observat asta vara cand l-am folosit, in sensul ca, desi de multe ori aveam doar ventilatia pe rece pornita, fara ca aerul conditionat sa fie activat, aerul era chiar rece, fara diferenta mare fata de cand aveam pornit aerul conditionat. Ma bucuram ca desi afara era foarte cald, in masina era rece si bine, numai cu ventilatia si FARA aerul conditionat pornit. Daca ma jucam de cateva ori la aerul conditionat oprit/pornit, la un moment dat, cand era oprit, ventilatia pe rece nu mai baga aer chiar atat de rece ca inainte, ci acel aer normal cald si inabusitor de afara. Sentimentul meu era ca aerul conditionat se bloca pe pornit, chiar daca de la buton era oprit. - filtrele de aer s-au imbacsit destul de repede. Inca de pe la 5000 de km am simtit miros urat cand porneam ventilatia. La fel se intampla si acum. - portbagajul este cam greu de deschis de la butonul sau. Mi s-a intamplat intr-o dimineata geroasa sa nu il pot deschide decat de la telecomanda. Si zgomotul de inchidere e destul de mare, dar asta o pun pe seama tablei mai subtiri cu care este dotat cruze-ul. - uneori nu reusesc sa bag in marsarier. Manivela merge numai pana la jumatate si se blocheaza. Trebuie sa revin pe liber, sa eliberez butonul de marsarier si sa reiau operatiunea. Si nu cred ca se intampla din cauza mea ca stil de sofat/schimbat viteze. Am incercat in parcare, unde nu ma grabeam, am apasat bine ambreiajul, am apasat bine butonul de marsarier, am miscat manivela "ca la manual", si tot am avut probleme. - ventilatia la geamurile laterale fata nu este foarte buna. Mi s-a intamplat de multe ori ca atunci cand afara e frig si in masina aerul e pornit pe cald, geamurile pur si simplu sa nu se dezabureasca decat pe treapta 2 sau 3 a ventilatiei. Iar geamurile din spate sunt mereu aburite. Si nu e foarte placut sentimentul uneori. - scaunul dreapta fata are probleme uneori in a fi dat mai in fata/spate. Pur si simplu nu merge fara miscari succesive fata/spate. Cred ca o sa "raportez" la garantie. Cam atat deocamdata. Nu sunt probleme foarte suparatoare, dar as vrea sa stiu daca intr-adevar sunt probleme si le-au mai intampinat si altii (si atunci mergem la garantie) sau pur si simplu acesta este comportamentul normal al masinii, rezultat al pretului scazut al masinii concludent in materialele folosite de constructor. In rest sunt foarte multumit de masina, s-a comportat excelent atat la drumuri lungi cat si la drumuri mai grele, si nu am avut surprize neplacute fata de cele discutate deja pe forum si la care ma asteptam, gen consumul cam mare, materiale nu de cea mai buna calitate si altele.
  4. Confirm functionalitatea cu un cablu jack-jack ca in poza. Se aude putin mai incet ca la CD, insa daca dau volumul la maxim la iphone se aude multumitor. Si nici calitatea nu e slaba.
  5. Se poate conecta vreun iphone/ipod la AUX in chevy cruze ls? Caci nu am port USB, numai AUX. Si daca da, cu ce fel de cablu?
  6. Eu am incercat doar sa ofer o informatie unui coleg de forum. Sa imi fie cu pacat daca am gresit cu ceva. Si on topic: varianta LS+ pe care am luat-o in iunie avea pret de lista de 15350 cu vopsea metalizata, la care se adauga discount-ul dealer-ului, ajungea la 12 mii si ceva, apoi se scadea valoarea rablelor si am ajuns la 10300 cu garantie extinsa. Am fost si la alti dealeri, pentru alti producatori, insa cu toate discount-urile lor, in motorizarea si echiparea lui cruze ajungeam cu cel putin 2000 de euro in plus.
  7. Eu, in iulie, am platit 1100 si ceva de lei taxa de prima inmatriculare.
  8. A aparut cruze hatchback: http://0-100.hotnews.ro/2011/09/20/prima-impresie-chevrolet-cruze-hatchback/
  9. Sa o stapanesti sanatos. Pana la urma e alegerea fiecaruia. Personal la partea cu "frumoasa" in favoarea peugeot nu as fi de acord, avand in vedere ca am cruze (care consider ca e chiar frumoasa) si totodata am mers de multe ori cu 607. Insa gusturile nu se discuta. Alte impresii nu exista despre chevrolet cruze? De fapt nici pe strazi nu vad prea multe, desi, din punctul meu de vedere, la raport pret/calitate este peste multe alte masini. Sau poate au citit prea multi posturile lui birla si s-au speriat. Personal, pana acum sunt incantat de masina, insa sunt un pic suparat pe un vecin "binevoitor" care mi-a sters bara din spate cu laterala lui. Bineinteles ca nu stiu cine e, acum caut prin toate parcarile sa vad pe unul zgariat rau pe lateral.
  10. Am trecut pe la service, au strans baietii ceva pe la butonul de la cotiera, si acum nu mai zdrangane. Asadar nu mai e nimic de reprosat pana acum.
  11. Salut, intru si eu in comunitatea posesorilor de cruze. Detin acest model din iunie 2011, si am putin peste 3000 km. Sunt foarte multumit de masina pana acum, atat de comfort, design, cat si de performante. Singura problema in acest moment este butonul de inchidere al cotierei centrale, care pare ca joaca putin, din care motiv, pe drum cu denivelari, zdrangane cam tare. De indata ce pun cotul pe cotiera, insa, zgomotul dispare.
 

×
×
  • Create New...