Jump to content

ionutz_alter

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About ionutz_alter

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucharest
  • Auto
    Matiz, Peugeot 308
  • Model
    matiz
  • An
    2004, 2009
  1. Sunt eu mai nebun dar vreau sa fie pusa la punct, dpdv tehnic sa fie exceptionala, avand si cealalta masinuta mai premium incerc sa o fac si pe aceasta sa fie la standardele mele. Mersi mult de sfat...tolin deci d-aia tremura umpic ! va tin la curent cu ceea ce o sa fac in zilele urmatoare!
  2. TPS-u l-am curatat, dar de verificare s-au ocupat cei de la radacini cu ajutorul aparatului de diagnoza...si da s-a simtit o imbunatatire...Cred ca avansul este ceea ce trebuie sa reglez...apropo pot sa efectuez singur operatiunea asta reglat delco?...sau mai bine ma duc la un service specializat?...ca nivel de pricepere zic ca ma descurc dar daca trebuie umblat la distributie nu ma bag.
  3. tolin, exact cat cere la carte 0.17 admisie si 0.32 evacuare, La delco nu am umblat sa-i schimb avansul este idem ca in fabrica acolo ar trebui umblat?....eu ma gandesc ca am luat masina si pornea la prima cheie...dar ma rog...distributia trebuia schimbata , plus multe altele...ma gandesc la posibilitatea problemei pe partea de pompa de benzina sau poate conductele de benzina sa fie colmatate?... masinuta are 39.000 de km din 2004 si dna care a avut-o nu i-a acordat turatiile necesare unui motor in 3 cilindrii...dar nu pot sa explic...la culbutori nu este problema tolin ptr ca acum nu mai bate culbutorul cu evacuarea din stanga motorului...deh intretinere obligatorie m-am ocupat frumos cu lera...totusi este ciudat ca o data cald motorul o ia la prima cheie...deci treaba cu avansul nu cred ca ar avea importanta in cazul asta zic eu...acum nu stiu ce sa mai cred la "reprezentanta" zic ca este exceptional dar eu nu sunt multumit nu pot trai cu problema asta...intelegi vorba ta marie faptele mele.. sunt numai ochi
  4. Salutare tuturor...sunt noul posesor al unui matiz din 2004 , si am urmatoarea problema: Cand motorul este rece masina nu porneste la prima cheie...mentionez ca am schimbat: distributie,ulei, filtru ulei , filtru benzina, supapa PCV,bujii, reglat culbutori, curatat senzorul IAC, curatat clapeta de acceleratie,curatat capac delco(era curat bec oricum) curatat inca alti 2 senzori + diverse chestii minore...Care sa fie problema?...am facut resetare idle learn inclusiv la reprezentanta diagnoza la motor + resetare la ei si totul a iesit perfect. masina dupa a 2-a cheie porneste si merge exceptional nu manifesta nici o problema, iar turatia la relantiu nu variaza si este constanta. Care este problema? ce as putea sa fac sa rezolv aceasta treaba, mentionez cand motorul este cald porneste la prima cheie , dar daca il las aproximativ 2 ore sau peste noapte dimineatza nu vrea sa o ia la prima de nici un fel invarte demaratorul dar nimic...un sfat o parere o recomandare de mecanic sau service(bugetul este cam limitat acum)? Multumesc anticipat!
  5. Ah deci faptul ca nu am beculetz pe faza scurta cand o aprind este complet normal(in limitele low-costului)....m-ai linistit vroiam sa ma apuc de treaba. Multumesc !
  6. Le-ai dat?....ma intereseaza!...mai este de actualitate?...
  7. Sa vin si eu cu o intrebare...daca tot suntem la indicatori de bord...faza scurta cand o aprind pe bord nu-mi apare nimic...sunt 100% sigur ca ledul este ars ...are cineva idee ce tip de led trebuie?...(montajul il fac eu)
 

×
×
  • Create New...