Jump to content

stelica

Membru
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About stelica

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/11/1976

Contact Methods

  • MSN
    adrianstelian@hotmail.com
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    adrian_moise_stelian@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    BV-21-MEA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare.am rezolvat problema.nu mai găsești frate sa cumperi nou,iar cei cu parcurile de dezmembrări profita de treaba asta și măresc exagerat preturile.am primit o oferta de conducte cobustibil tur-retur 250 Ron+tva+transport și am zis pas.am luat furtun de combustibil și am eliminat partea cu por și asta e.o zi buna sa aveți. Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
  2. Salutare.am folosit eu bobina inductie Meat Doria si m-a tinut doar 2 ani eu am si gpl pe masina si la un dat a aprins martorul de motor si a inceput sa mearga in 3 cilindri.am pus inapoi cea veche originala si merge perfect.
  3. Salutare,cine ma poate ajuta cu un manual de Leganza dar cel de piese de schimb,vreau sa comand conductele de tur si retur de combustibil de sub masina,cele metalice si nu gasesc dupa denumire,as cauta dupa cod de piesa.ale mele au ruginit si deja am un por pe conducta de tur.multumesc anticipat
  4. Salutare si LA MULTI ANI.scuze ca raspund asa de tarziu dar am avut calculatorul stricat.tyby referitor la problema ta,am avut si eu la fel o problema si sa sti ca aerisirea la Leganza se face cu testerul din cauza ABS-ului,daca nu ai aerisit cu testerul sigur mai ai aer in instalatie. Am mai avut o problema cand am schimbat discurile si placutele fata spate,am pus discuri frana Ferodo si plcute Ate fata si spate si avem frane mai mult nu,dupa 2 rectificari si 2 ani de zile am pus discuri coreene si placute HQ si am frane beton,am inlocuit toate ghidajele de etrier fata+spate si am inlocuit si garniturile la pistonase etriere fata+spate.verifica si aceste aspecte.
  5. sal,mersi de raspuns,dar eu nu caut codul original dupa care se comanda alternatorul,eu caut codul de pe alternator,fiecare alternator are o tablita cu un cod al lui,de cat e amperajul lui,am vazut ca pe Leganza e de 95 amperi,dar dupa 2002 s-a pus si cel de 85 amperi.pe alternatorul meu nu am gasit nici un cod,am gasit si unul de la dezmembrari si nici pe el nu am gasit nici o tablita,poate stie cineva.mersi mult
  6. Salutare,bine v-am regasit si un calduros LA MULTI ANI tuturor. Am si eu o problema cu alternatorul,nu mai incarca si are un zgomot ciudat care se amplifica in turatie,l-am demontat,am gasit releu de incarcare pe aftermarket,dar nu am gasit grup de diode,intrebarea mea este daca stie cineva ce cod are alternatorul,pe al meu nu am gasit nici un cod si unde intreb de grupul de diode ma intreaba de codul alternatorului. Mai am o intrebare daca stie cineva codurile la rulmenti de alternator.va doresc numai bine si un an nou fara evenimente.
  7. sal,da da eu am schimbat-o,mergea greu volanul stg.-dr.,o gasesti cu tot cu crucea de la interior si cu cauciucul care iese spre motor.e simplu de schimbat daca deti niste scule si ceva cunostinte de mecanica.bafta.
  8. Salutare,referitor la inlocuirea lichidului de frana,se inlocuieste o data la 3 ani primul schimb si dupa aceea o data la 2 ani,la orice producator de masini in fisa de revizie este scris ca o data la cel putin 3 ani sa se schimbe lichidul de frana,inclusiv la ambreaj(cele care au ambreaj hidraulic)Land Rover Defender are vas separat pentru lichidul de frana si separat pentru cel de ambreaj,la fel si la Freelander 1(alte exemple nu am mai stiu). Eu l-am inlocuit prima data,de cand am masina,in 2008 cu testerul scaner de la reprezentanta,mi-au pus atunci lichid de frana Aral,dupa care la 2 ani diferenta l-am schimbat cu Mobil tot aerisire cu testerul,atunci am avut 2 etriere blocate,le-am deblocat si nu am facut aerisirea corespunzator si mi se aprindea martorul de Abs in mers,iar cei de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie facuta aerisire copleta cu testerul al instalatiei;anul trecut am inlociut lichidul de frana cu Castrol Dot 4 sunt foarte multumit de el,mentin si instalatia curata. Ca modalitate de aerisire recomand ca sa se inceapa cu roata cea mai indepartata de pompa de frana(adica cea din stg.spate)urmand traseul in x adica urmatoarea se va aerisi cea din dreapta fata,cea di dreapta spate si stg.fata;conteaza foarte mult si cum se face aerisirea nu numai ordinea .multii fac pedala si tin apasat si altineva de la roata da drumul la aerisitor si iese lichidul,asta e bine in cazul in care nu a prins aer in instalatia,daca deja a prins aer in instalatie se lasa aerisitorul deschis cu pedala libera pana curge lichid curat fara bule de aer"principiul vaselor comunicante''dupa care se poate face pedala si tinut apasat pana se da drumul la aerisitor sau se face pedala se lasa libera si se da drumul la aerisitor si se apasa pedala pana la fund dupa care se strange aerisitorul si se face presiune dupa care se tine apasata pedala si se verifica daca nu sunt pierderi pe la aerisitor,sper ca nu am fost plictisitor cu postul meu si sper ca am fost de ajutor celor care vor sa-si faca singuri treaba asta,necesita niste notiuni de mecanica. Mult succes si drumuri bune
  9. salutare si LA MULTI ANI la toata lumea,scuze ca nu am mai postat nimic,am citit doar ce ati mai postat.Referitor la termostate,inainte de craciun am dat termostatul jos si din 3 termostate am facut unul bun,zic eu ramane de vazut fiabilitatea;am demontat radiatorul de racire si l-am curatat(spalat)partea din stanga cu furtunul de jos era rece,am schimbat si lichidul de racire. Am si eu o intrebare la care nu prea gasesc raspuns:ce rol are furtunasul care vine din radiator in vasul de expansiune?la mine ramanea rece,la fel ca furtunul inferior de la radiator spre motor,iar daca il slabeam si iesea presiune incepea de se incalzeasca si sa bage caldura mai multa. Ieri am facut o cursa de Poiana Brasov,12km,in masina 5 adulti si un copil si a condus sotia,temperatura pe ceas aproape de jumatate iar caldura pe treapta 1,a trebuit sa reducem caldura spre rece din buton,era foarte cald,afara fiind undeva la -10 grade chiar daca era soare.Am verificat si furtunasul despre care am intrebat mai devreme si era asa caldut,in timp ce cel de la termostat nu puteai tine mana pe el,iar cel inferior de la radiator si coltul de jos al radiatorului erau calde. Referitor la ce s-a spus despre garnitura de la galeria de evacuare,are logica ceea ce s-a spus ca poate sa transfere puterea calorica de la galerie la carcasa termostatului si sa creasca tamperatura lichidului,dar sa deschida foarte repede termostatul,eu nu am mai pus-o pe cea de metal din 3 bucati,am luat un Victor Reintz din aluminiu si aveam si prezonul din colt de la chiulasa dinspre termostat rupt,l-am inlocuit cand am inlocuit garnitura de chiuloasa,acum nu mai pierde gaze. Slutari si drumuri bune.
  10. salutare la toti,am revenit cu o completare la topicul cu pornitul.acum cateva zile am schimbat partea electrica de la contactul de pornire(a costat 42 de lei)si nu mi-a mai facut figura cu pornitul,adica nu a trebuit sa mai folosesc firul de + .sper sa-i tina naravul va doresc drumuri bune.
  11. Salutare,vin si eu cu o completare la topicul cu ambreajul,am patit si eu de cateva ori sa apas ambreajul mai greu ca de obicei si m-am hotarat inainte de concediu sa-l schimb,l-am inlocuit cu placa,disc si rulment de ambreaj Valeo de Korea,acum este ok,nu-mi vine sa cred cum se apasa de usor ambreajul.Furca de ambreaj are doar o singura pozitie de montare.Nu-mi explic ce a patit colegul dupa ce a schimbat motorul.ceva nu s-a montat corespunzator.spor.
  12. salutare,nu pot fi 100% sigur ca nu e chinezesc,dar voi vedea in timp daca se va vedea la fel de bine ca atunci cand era nou al meu l-am schimbat ca era plin de ciupituri de la pietricele si noaptea nu vedeai asa de bine,eu am vopsit masina si de aceea l-am dat jos
  13. Salutare...eu zic ca e chinezesc parbrizul,eu l-am schimbat acum si m-a costat 500 ron cu tot cu montaj,cel chinezesc ma costa 300 ron cu tot cu montaj.
  14. Salutare,aceeasi problema o am si eu,din cand in cand,de cava timp din ce in ce mai des,chiar am schimbat si electromotorul din cauza asta si o perioada nu a mai facut.nu am gasit rezolvarea decat atunci cand am schimbat ambreajul(adica acum in Iulie) si a trebuit sa dau electromotorul jos si am pus un fir pe bobina de cuplare a electromotorului si l-am adus pana sus la baterie,iar cand imi face problema cu clank-ul,ma dau jos,las contactul pus si ating firul de borna de +(plus) si porneste,acum sunt in concediu in Italia si la fel face.ma gandesc ca undeva pe circuitul de la contact la electromotor e ceva o problema,inainte de schimbarea electromotorului am inlocuit si partea electrica a contactului de pornire. astept si parerile voastre. Salutare.sunt plecat in concediu in italia si pe autostrada in Austria mi s-a rupt toba intermediara chiar inainte de prinderea cu toba finala.le-am trimis email le o firma care aduce piese de daewoo si mi-a zis ca imi aduce pe licenta.voi ce ma sfatuiti sa iau?ce marca? o zi buna si drumuri bune.
 

×
×
  • Create New...