Jump to content

claudiuppp

Membru
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About claudiuppp

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Tg Ocna
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    hahaha
  1. si mie imi zguduie. imi zguduia si inainte sa schimb distributia, cureaua de la alternator, bujii, fise, filtre. era sa zic eu acuma ceva de firma asta "chevrolet" care cica fabrica masini.
  2. buna ziua la toata lumea. am un aveo din 2007. cateodata cand o pornesc, la rece indeosebi, motorul da impresia ca ar merge in 3 pistoane, se balbaie, trepideaza pana si maneta de la schimbator, cand trec in treapta 1 si dau sa plec parca se rupe masina. cand se incalzeste isi mai revine. dar acelasi simptom il are si cand reduc de la viteza mare la viteza mica si pun frana brusc, desi motorul e cald. am fost la service si am schimbat bujii, filtru benzina, filtru aer, fisele. parerea mea e ca poate fi de la un injector, dar cel de la service mi-a zis ca nu, ca s-ar comporta altfel. nu stiu ce sa mai fac.
  3. dar filtrele cu particule filtreaza mai bine noxele. in masina nu intra fumul de la esapamentul lu' ala din fata ta. pe cand filtrele simple sunt de hartie si atat, alea opresc doar praful.
  4. asa e tata. vibratii la apasarea pedalei de franare. vibratii in volan cand franezi. eu am pus discuri noi si tot vibra volanul. pana nu am calibrat si centrat discul de franare pe butuc nu au disparut vibratiile. iar cat se ia din disc e de ordinul micronilor si e de preferat sa-ti ia din disc niste microni decat sa-ti dea niste vibratii
  5. vibratiile la volan se datoreaza discurilor de franare ovalizate (cand te duci cu masina la spalatorie nu o faci niciodata dupa un drum lung cand discurile de franare sunt incinse, fierbinti pt ca se ovalizeaza si de acolo si vibratiile in volan) ma rog, acuma sa trecem la remediarea lor, pt ca asta banuiesc ca va intereseaza mai mult. la Targu Ocna, la fostul Dacia Autoservice (acuma particular banuiesc, service serios, am reparat acolo diverse masini si reparatiile au iesit bine), au in dotare asa zisul aparat de reparare a discurilor de franare ovalizate. este un dispozitiv care se monteaza pe bratul masinii, iar un dispozitiv invarte discul peste care trece o daltita de strung care strunjeste discul si inlatura neuniformitatile. pana aici unii ar zice ca e o porcarie, numai ca aparatul mai face ceva, centreaza discul pe butuc !!!! asta nu o face oricine si orice aparat, doar fabricantul poate, desi nu cred ca sta nimeni sa faca asa ceva. dupa aceasta operatie care dureaza intre 8-10 ore, proprietarul masinii pune placute noi de franare (obligatoriu, asta daca vrei sa nu dai banii de pomana) si conduce masina timp de 3000 de km la modul cel mai putin indraznet, adica fara figuri pe strada care ar solicita franari bruste si apasari de pedala foarte tari. e un fel de rodaj al discurilor. eu am facut asta, rezultatul super incantat, dupa 10.000 de km se comporta ca si noua. si nu costa mult, pretul este intre 150-200 de RON pt amandoua rotile. succes. am uitat sa va spun. unii fac asta scotand discurile de franare si ducandu-le la un strung. gresit ! de fapt este TOTAL GRESIT !!!!!!!!!!! asta nu inseamna ca se centreaza discul pe butuc. centrarea o face doar aparatul care invarte discul pe butucul masinii si nu orice strung al lui nea ... Dorel !
 

×
×
  • Create New...