Jump to content

maistoru

Membru
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About maistoru

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    ptm
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico sx
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    IF-86-XXL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. masina am luat-o in ideea de a schimba tot de pe ea si de a o folosi o perioada indelungata dar la 3 garnituri de chiulasa schimbate si la doua curele de distributie rupta mi s-a cam luat ( total 6000 ron investiti inclusiv cu o vopsire integrala ) asa ca pana la anu masina ajunge acolo unde trebuia sa ajunga de prima data respectiv la rabla
  2. pai ce tico e masina? oricum merg cu autobuzul zilnic. nu iti face tu griji ptr mine.
  3. de abia ieri am avut timp sa umblu la masina problema mea provenea de la faptul ca juca pivotul in fuzeta la fel ca o masea stricata nu mi-am dat seama de la ce a pornit treaba dar probabil ca era uzura inclusiv in fuzeta solutia optima ar fi fost fuzeta noua+pivot nou dar cum nu vreau sa mai folosesc foarte mult aceasta masina am ales solutia de compromis, cu riscul de a modifica un pic unghiul de cadere, si am sudat cele doua piese.
  4. salut, caseta veche am schimbat-o deoarece se invartea volanul in gol. acum am o noua problema daca dau peste o denivelare sau accelerez puternic rotile vireaza un pic stanga si imi fura volanul din mana isi revin la punct la o noua denivelare sau dupa ce se opreste accelerarea sau chiar pe franare a mai patit cineva asa ceva? sa fie tot din caseta? mentionez ca inainte de aceasta problema am avut tot desfacut pe fata. s-au schimbat burdufurile la planetare si rulmentii. posibil sa nu fi montat ceva corect la loc? sau doar a coincis momentul cu o noua sucombare a casetei? multumesc in avans pentru sfaturi.
  5. cine imi poate spune si mie de ce atunci cand accelerez din "pozitia" relanti intai da semne ca se opreste motorul si apoi isi ia acceleratie ? multumesc
  6. salut, de vreo 2 saptamani am si eu o problema la tico. dupa ce se incalzeste motorul, sta turat ca la balamuc. vaeti idee de la ce poate fi? ceva ce se poate face in fata blocului? carburatorul a fost acum un an la o curatare la d-l Costel. este musai sa-i fac o noua vizita? multumesc.
  7. luat de la radacini cu aproximativ 450 lei schimbat cu 60 lei la serviceul din colt sa vedem cum se prezinta pe viitor.
  8. ce stit despre cele reconditionate? am gasit la un magazin cu 280 lei multumesc.
  9. confirma cineva ca a cumparat de la pitesti si nu sunt probleme? unde se afla mai exact acest magazin? in bucuresti originala ieftina unde gasesc? zicea cineva ceva de radacini, unde gasesc un dealer? multumesc.
  10. unde gasesc cea mai ieftina caseta in bucuresti ?
  11. ce trebuie sa demontezi mai intai ptr a avea acces la caseta si cremaliera ? ms.
  12. si n-am nici o sansa sa schimb doar bucsa sau sa mai strang surubul ? e o caruta de bani o caseta. si saptamana trecuta am mai cumparat si toba. daca stiam ca ma lasa caseta duceam toba si o sudam sa ies mai ieftin.
  13. salut, n-am vazut sa se planga nimeni de problema pe care o intampin eu se invarte volanul in gol si pocneste puternic, bineinteles ca rotile nu vireaza. se intampla asta cel mai mult la virarea pe loc daca se pune un pic in miscare masina, incepe sa vireze. chiar si in mers mai scapa cate putin cand vrei sa virezi. caseta sau altceva?
  14. deci treapta a 5-a se foloseste numai in afara orasului? mie imi place sa o calc pe coada si sa schimb dupa ureche extern cu viteze de pana la 130km/h ( adica mers constant pe unele segmente de drum cu 130 ) - 5,5 bucuresti - cam 10 iarna, acum pe vreme calda am reusit sa o potolesc la un 7,5 - 8 carburator curatat si reglat asta-vara
  15. corect. spuma poliuretanica. a fost singura solutie la indemana. vedem cu timpul cum se va prezenta situatia.
 

×
×
  • Create New...