Jump to content

greieras

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About greieras

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/18/1974

Contact Methods

  • MSN
    claudiumugur2
  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    claudiumugur

Profile Information

  • Din
    St. Louis, MO
  • Auto
    Chevy / Chrysler
  • Model
    Lumina / Concorde
  • An
    1995 / 1999
  • Nr. Inmatr.
    Nu le stiu :)

Recent Profile Visitors

779 profile views
  1. Daca te mai intereseaza, poate as putea sa te ajut eu. In momentul de fata vand laptopuri prin un prieten din RO si trimit 1-2 pachete pe luna - daca le gasesc loc pe langa ce trimit, costul transportului e relativ insignifiant (cativa $). Ca sa iti faci o idee, un laptop (in cutia originala) cu niste carti, niste jocuri si ce am mai pus acolo, a costat 62$ (din care 7$ asigurarea) si a ajuns cam in 10 zile. Am trimis (aceluiasi prieten) si un esapament complet de motocicleta in o cutie imensa, si a costat cam 120$.
  2. aduc stelele..:)

  3. Zici ca e din 2005...? Pe aici nu se mai face de ani buni...
  4. Pai ce sa mai zic...? Ca nu s-a mai intamplat nimic nou cu ea in ultima vreme, doar ca am cheltuit vreo 200$ pe ceva la directie... (si am luat si un Chrysler Concorde pe care l-am descris si pe el pe aici pe forum )
  5. Total de acord Intrepid era # 2 in lista preferintelor (in bugetul pe care eram dispus sa il cheltui)
  6. 1 galon = cam 3,7 - 3,8 litri, pe acolo pe undeva Imi dau seama PERFECT Chrysler Concorde, 300M, LHS - toate au fost surori. Si cum 300C e urmasul lui 300M... Aici consumul unei masini nu e dat ca la noi: de ex. 6 litri/ 100km, e exact invers: cate mile mergi cu un galon Si la Concorde producatorul zice ceva de genul 21/30 (adica 21 mile/ galon in oras, 30 pe highway). Am facut eu transformarile, mai adaugand de la mine, dar tot iese prea putin
  7. A venit a doua masina in familie, alaturi de un Chevy Lumina din '95, pe care l-am descris acum cateva saptamani... Masina a fost cumparata printr-un prieten de la o licitatie numai pentru dealeri auto, unde publicul nu are acces. Am vrut o masina mare si solida (si ieftina!), plus ca imi place foarte mult cum arata. Este un Chrysler Concorde LX din 1999, cu 92,000 de mile la bord (adica OK pentru o masina de 7 ani aici). Masina arata foarte bine, motorul toarce ca o pisica pe soba si probabil o voi pastra multa vreme. A avut un singur proprietar (persoana fizica) pana acum cateva luni, cand a fost data in buy-back (‘trade-in’ cum se spune pe aici) la schimb cu o masina noua; nu a fost implicata in accidente (exista rapoarte online despre istoricul fiecarei masini, bazat pe seria masinii (VIN); am platit 25$ pentru un numar nelimitat de verificari timp de o luna la carfax.com. Cateva detalii despre masina: Dimensiuni – este un monstru de aprox 5,30 metri lungime. Locurile din spate au spatiu IMENS – cu scaunul soferului dat la maxim in spate pot sta lejer pe bancheta din spate, fara sa ma lovesc cu genunchii de spatarul scaunului din fata (in conditiile in care am 1,80!). Motor – V6, 2,7 litri, 200 CP (acceleratie rezonabila pentru o masina asa mare, nimic spectaculos) Cutie – automata, 4 trepte Consum… producatorul zice vreo 9% pe highway, 12 in oras. Sa traiesc sa o vad si pe asta, dar e foarte improbabil. Oricum, vom merge destul de putin cu ea si de ceva vreme benzina in Missouri e cam 2$/ gallon - un pic peste 50centi/ litru - adica ieftinuta dupa standardele recente. Ca dotari: cruise control (foarte util si comod la drumuri lungi, comenzile le are pe volan; cu cealalta masina mi s-a intamplat sa nu ma ating de pedale si 1 ora jumatate pe drumul spre Georgia – cam 2.500 km dus-intors in total) inchidere centralizata geamuri/ oglinzi electrice power seat pentru sofer airbaguri frontale ABS radio-casetofon (pe care ascult mp3-uri folosind un adaptor pt casetofon, se aude suficient de bine) aer conditionat (cu unitate aditionala pentru locurile din spate) Alte ‘maruntisuri’, cu diverse grade de utilitate: suporturi pentru pahare (2 in fata, 2 in spate), parasolare cu oglinzi luminate (+ ‘reading lamps’ pentru pasagerii din spate – nu am incercat sa vad daca ma deranjeaza la condus noaptea, oricum probabil nu vor fi folosite niciodata pentru scopul asta), loc de depozitare pentru diverse (casete/ CD-uri) intre scaunele din fata, lumini interior care raman aprinse 30 sec. dupa ce inchid masina si faruri care stau aprinse 90 sec dupa ce scot cheia din contact, stergatoare cu viteza reglabila in functie de viteza masinii (cel putin asa zice in manual, ca n-am avut ocazia sa le testez). Si acum, partea cea mai buna: Pretul! Foarte mic, >- chiar si pentru SUA (unde masinile SH sunt incomparabil mai ieftine decat in Romania), avand in vedere de unde am cumparat-o (licitatii en-gros de unde se aprovizioneaza dealerii auto, care apoi adauga cateva mii de $ la pretul platit, mare parte reprezentand profit): 3.800$, la care s-au mai adaugat 85$ (diverse taxe la licitatie) + inca vreo 300$ pentru sales tax, inregistrare, inspectie tehnica + emisie gaze, numere de inmatriculare etc. – cam 4.200$ in total – aprox 3.300 euro (cumparata de la dealer second-hand ar fi costat cam 7.000$ + restul cheltuielilor). In timp ce inteleg avantajele unei masini noi, nu sunt adeptul lor – se depreciaza mult prea mult si prea repede, si am destule alte lucruri de facut cu diferenta de bani, mai ales cand am un nivel de confort si siguranta care zic eu ca este mai mult decat rezonabil la 4k. Nu am de gand sa ii fac nici un fel de modificare estetica, doar 2 mici upgrade-uri care sa imi mareasca gradul de siguranta: oglinzi pentru unghiul mort si faruri cu xenon (plus probabil alarma). Putin off-topic – cam ce apare in un raport Carfax: data fabricatiei, cateva date tehnice de baza, inmatriculari (+ orasul si statul in care s-au facut), tipuri si schimburi de proprietari (ex: persoana fizica, companie de rent-a-car, persoana juridica), rezultate la inspectii tehnice si pt. emisii pentru masini inmatriculate in state unde asa ceva se cere (numai OK/ respins, fara alte detalii), accidente (+ FOARTE scurta descriere: accident minor in parcare, impact frontal cu pagube moderate, etc), kilometraj (masurat la diverse momente in timp, in general cand se schimba proprietarii, dar nu numai), uneori si (parte din) reparatiile facute (din cate imi dau eu seama numai cele facute la dealeri, poate numai cele in garantie, nu stiu), rechemari in service (daca e cazul) Poate intr-o buna zi asa ceva va fi disponibil si in Romania, astfel incat sa mai dispara din samsarii care vand numai masini conduse de doctori pensionari, care le-au tinut in garaj si au mers cu ele odata pe luna…) Alte foto...
  8. S-au rupt... unul din ele la 100 kmh pe autostrada, bine ca n-a sarit in parbrizul cuiva
  9. 5 locuri (2 politisti in fata + 3 infractori in spate) P.S. Multumesc tuturor de urari; n-am uitat nici de extra foto, dar am fost cam ocupat la job
  10. Preturile la masini second-hand sunt mult mai mici aici decat eram obisnuit in tara; plus ca pe ebay sunt si mai mici si masina era/ este veche si cu multi km la bord Are 179.800 mile (va face probabil 180 mii pana in weekendul urmator), adica aprox 298.000 km. Si da, consuma ulei, imi scriu cei de la service pe chitanta de fiecare data asta la "observatii"
  11. Chevrolet Lumina din 1995, luata de pe eBay cu 1.100$ in Octombrie 2004. Avea cam 140.000 mile la acea vreme, va face 180.000 luna asta (inmultiti cam cu 1,6 ca sa transformati in kilometri). A fost masina de serif toata viata ei, eu am cumparat-o de la un tip care o luase la o licitatie. Nu sunt specialist in masini, asa ca voi posta numai ce stiu: motor in 6 cilindri, 3,1 litri (consuma destul de mult, dar exact nu stiu – si nici nu ma prea intereseaza, sincer, pentru ca drumurile pe care le fac trebuie sa le fac oricum, asa ca…), ABS, 2 airbaguri, cruise control (exceptional de bun la drumuri pe autostrada!), cutie automata, geamuri electrice… din pacate are numai radio, desi tot zic ca ii pun un MP3 player, dar tot aman. In afara de frane (inclusive discuri) si cauciucuri noi, nu am cheltuit altceva pentru reparatii, asa ca sunt mai mult decat multumit de ea. La vremea cand am cumprat-o nu imi permiteam sa dau mai mult pe o masina. Intre timp mi-a devenit draga, asa ca atunci cand ii vine o surioara nu o voi vinde oricum. Nu e luxoasa (AC nu merge, ceea ce vara nu e foarte placut), dar ma duce din punctul A in punctul B, asa ca isi face treaba! Si este foarte solida - am fost lovit din spate pe autostrada (nu prea tare) si a capatat doar o julitura pe bara din spate. O sa incerc sa raspund la eventuale intrebari - in cazul ca ma pricep! Later edit: 160 CP. Nu am mers cu mai mult de 80 mile/ ora (aprox 130 km/h), in principal pe motiv de amenzi. O sa mai fac niste poze azi-maine. Benzina a fost si 3$/ galon in iulie-august, intre timp a scazut - zic eu - semnificativ: ieri de exemplu am pus cu 2.09 (se simte diferenta, avand in vedere ca am pus cam 15 galoane - rezervorul are 17)
 

×
×
  • Create New...