Jump to content

abarth_mcm

Membru
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

1 Follower

About abarth_mcm

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    buzau-bucuresti
  • Auto
    Fiat, Citroen, Daewoo
  • Model
    1800B, BX 19 TRD, Cielo DOHC
  • An
    1967, 1986, 2003
  • Nr. Inmatr.
    crs

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. E posibil. Pe componente ma ducea cu cel putin 50% mai mult. O alta varianta ar fi sa schimb doar rulmentul (ca doar asta e problema) si sa las plac si discul ale masinii, pe masina. Dar comparaqnd cu munca depusa, nu se merita. Deci sa am declar multumit ca cel putin pe rulment scrie totusi made in Germany, ir pe placa si disc made by SACHS. O alta varianta decenta ca si marca pe langa SACHS ar fi fost LUK (un pic mai ieftin). De exemplu am pus LUK pe alta masina si am fost multumit. Am zis totusi sa incerc acum SACHS, dar fiind notorietatea mai buna e piata.
  2. Sigur. Pt ca stiu de unde am luat masina si stiu ce revizii au fost facute la ea inainte sa ajunga la mine. Frana imi lucreaza bine. Nu am avut probleme. Dar: lichidul de frana e murdar in vas ! ! Si daca e in vas asa(unde ape instalatie poate fi si mai murdar. Clar e in o stare proasta, dar si a facut treaba. Ce am schimbat la frana au fost discurile(trw) si placutele(ate) la 100,000km, dar n are treaba lucrul acesta. In rest, totul e original. Masina are acum 135,000 km. Fostul propietar mai schimbasera inainte doar placutele de 2 ori si cam atat.
  3. Am cumparat kit-ul ambreiaj SACHS. Urmeaza montajul. 409 lei. Pe rulment scrie made in Germany. Iar pe placa si disc scrie f funny: made by SACHS plus cateva cuvinte in germana. Probabil acestea sunt facute in alta parte. Oricum, fata de chienzeriile care exista pe piata (in jur de 200 lei sunt chinezeriile )sau Valeo (care de fapt e made in koreea si nu made in france) cred ca a fost cea mai buna varianta.
  4. Scuze, m-am exprimat eu gresit: am vrut sa zic ca la CIelo s-a folosit din fabrica si la ambreiaj cat si la frana DOT 3 - dovada fiind inscripatia DOT3 de pe capacul vasului de ambreiaj. Si da; vreau sa schimb si la ambreiaj lichidul, cat si la frana. La ambreiaj intra extrem de putin si se poate goli cam tot. Ambele mi se par cu ochiul liber destul de murdare in vase si si-au trait viata:13 ani... Asa am auzit si eu: ca DOT 4 amestecat cu DOT3 nu dauneaza. Zic amestecat pt ca niciodata nu poti goli 100% toata instalatia de franare de tot lichidul vechi. O sa ramana putin ce-i drept. Nu-i bai, pot pune si DOT 3 asa cum a avut din fabrica, dar cred ca e mai ok DOT 4, nu? Mai ales ca il si am Ms pt ponturi.
  5. Legat de schimbul lichidului de frana. Se pare ca i-a venit timpul, adica sigur sigur !. Pare usor murdar in vas. Nu a fost schimbat niciodata. Nu s-a completat niciodata in cei 13 ani ai masinii. Nu s-a aerisit niciodata sistemul de franare. Am cumparat DOT4, ATE de la epiesa la pret f bun: parca 22-24 lei litrul. Intrebare acum: care e cea mai buna, eficienta si simpla metoda de a schimba lichidul de frana? Cel mai simplu mi se pare golirea initiala a intregului rezervor de lichid de frana (folosind o seringa) - sters cumva vasul in interior de depuneri, pus lichid nou full in vas si apoi aerisit (completand in acelasi timp in vas) pana iese lichidul vechi. Problema e ca evident nu o sa poti scoate chiar tot ce era lichid vechi folosind aceasta metoda. La Cielo pe rezervor scrie DOT3 (cel putin pe ala de ambreiaj). In felul aceasta, lichidul DOT4 se va amesteca cu ceva DOT3 pt ca nu ai cum il scoate tot din instalatie. Ce impact are acest amestec? Multumesc anticipat !
  6. Asa este. Exista inca multe fake-uri pe piata. Da, la mine consumul de ulei e fff mic pt ca nici nu are f multi km masina: 135,000 km. Dar daca i-as baga 5W30, sigur insa ar consuma. Cand am luat masina (avea 78,000km) avea in ea GM 5W30 pe care l-am dat jos dupa vreo 4,000 km. Se auzeau usor tachetii si ciupea un pic ulei. Cu 10W40 nicio problema, fara zgmote, fara consum semnificativ intre schimburi, iar uleiul chiar si dupa 10,000 km arata f bine.
  7. Asa cred si eu, rulmentul. Da: corect: de cand temperaturile au scazut un pic, dimineata se aude pronuntat, destul de enervant. Cu motorul f bine incalzit, se aude mult mai putin, aproape insesizabil. Stiu, si eu voi schimba tot pt ca tot se demonteaza. Desi pe de o parte ma indoiesc ca am uzura la placa (nici urma de zdruncinat, etc). Si nici la disc cine stie ce uzura nu vad sa aiba: pleaca normal masina de pe loc.
  8. Multumesc de raspuns! Problema a aparut in felul urmator: - acum aprox 13,000km a aparut un usor zgomot ascutit de rulment care disparea la apasarea pedalei de ambreiaj; -in timp, zgomotul s-a accentuat si a inceput sa se auda usor si cu pedala de ambreiaj apasata. Eu banui rulmentul de presiune ca altceva nu ar avea ce sa fie. Desi e ciudat ca a inceput sa se auda prima data pe liber, fara a avea pedala apasata. Alte incoveniente nu exista, ambreiajul merge f ok. Zgomotul insa se accentueaza.. Alte idei? Merci!
  9. si eu la fel, desi am auzit recenzii proaste de magnatec.Eu las o recenzie buna pt ca mi-a lasat o impresie buna ! schimburi tot la 10,000 km facut (cam la 9,500km ii schimbam de obicei). Completez f putin intre schimburi, gen 200ml. Practic umpar un bidon pe 4 l, bag cam 3.75 (atata parca intra la cielo) si restul ii pun pe parcurs. Deci absolut nesemmnificativa completarea intre schimburi. Fostul ulei l-am tinut ultima data pana la 11,000km (n-am avut timp sa il fi schimbat mai devreme) si arata inca f ok !
  10. toate ruginesc la colier ! si eu asa am gasit-o.l la mine o toba finala conex a tinut 4 ani. Remarcabil pt un conex, nu?
  11. Va salut. Se pare ca rulmentul meu de presiune a cam ramas fara vaselina pentru ca se aude. (cam de 13,000 km se tot aude si zgomotul se intensifica pe masura ce se aduna km) Intrebarea e: cat timp o mai poate aduce asa cu acest zgomot? stiu riscurile, dar din experienta va intreb cam cat poate merge asa Masina are 134,000 km: ambreiajul original. Partea proasta e ca imi pare rau ca voi demonta probabil ambreiajul deoarece placa si discul sunt fff bune (si sunt sigur ca ar fi mai mers inca 50,000 km pt ca nu patineaza, pleaca frumos, etc, etc) dar daca tot dau jos, evident ca voi pune kit nou din cauza rulmentului! Tot intrebare: ambreiajul la 16v difera fata de 8v?
  12. Multumesc ! Deocamdata nu am mai facut fenomenul sa porneasca la rece, dar o sa o urmaresc situatia. Am luat si termocontact, e destul de ieftin. Daca mai face figuri, il schimb. Sper sa se desfaca usor si sa nu fie probleme la prindere.
  13. Multumesc pt lamuriri/comentarii ! Nu stiam exact ce si cum ! Da: eu printre altele am si ceva masini vechi din anii 60. Iar piesele facute inca de atunci sunt fff bune calitativ. In schimb daca e sa cumpar ceva pt Cielo de exemplu ma duc cu inima indoita. Cateva exemple de piese sub orice critica: -rulmenti originali koreea. Tin maxim 10,000 km, cu indulgenta ! - contact electric sau mecanic. Daca gasesti unul sa te tina mai mult de cateva luni esti norocos. Pana la urma am gasit. -placute frana koreea. Scartaie. Dupa vreo10,000km le-am schimbat -curea alternator Gates. O porcarie de 20 lei care se tot slabea, dupa nici 500km trebuia sa o intind. Am pus una Conti de 60 lei si s-a rezolvat problema. Ok, au fost si ieftine piesele de mai sus enumerate: dar chiar si asa..
  14. Vas expansiune recomand unul s-h, de preferat dupa vreo Nexia ceva. Cele noi cedeaza la imbinare
  15. nu se compara calitatea pieselor de acum 20-40 ani cu cele de acum iar la cielo mai intervine si factorul: piese made in koreea, adica china mai exact. Exista si exceptii, dar rare. Revenind on topic: -sigurante ceramice + fire + mufa - pt electroventilator : 65 lei, marca Daewoo. Par a fi originale.
 

×
×
  • Create New...