Jump to content

algys

Membru
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About algys

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/09/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    alex_grosu76

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.5 16V GLX
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    B 455 DAN
  1. salut, sustin cele spuse de cris06, la mine face la fel, adica cand opresc motorul si luminile raman deschise, clopotelul face incontinuu indiferent daca usile sunt inchise sau deschise.
  2. Te-ai gandit si la varianta ca nu vei mai trece niciodata de RAR atunci cand va trebui sa faci ITP_ul, in sensul ca nu vor mai iesi niciodata noxele?
  3. @ dj_dark PS2 te aprob in totalitate , nu se aprinde becul check decat cand pun contactul, iar ca si consum, cu 25 de l am facut 400 km, ceea ce zic eu ca este bine (bucuresti-bran-brasov-bucuresti).
  4. un pret de la dezmembrari pentru o sonda cu 3 fire stie cineva? La autokarma nu au decat cu un singur fir pentru motorul meu
  5. @sheryffu, cred ca asa o sa incerc sa le fac, multumesc de idee...si a lui omCret este de luat in seama
  6. pai mufa care este in poza este exact cea de la sonda, sub scutul termic, si imi trebuie perechea ei din instalatia electrica adytzu, sa inteleg ca unicul fir de la sonda se leaga la cel violet cu manson negru din mufa mare, iar celelalte doua pentru alimentare (rosu+ negru) raman nelegate?
  7. multumesc frumos, cobor acum la masina sa ma mai uit si va anunt am revenit, am discutat telefonic si cu silviu.jianu si se pare ca ceva nu este in regula...el pe masina are aceeasi mufa cu 3 fire care am gasit-o si eu in spatele motorului, dar la sonda are tot 3 fire pe cand au am unul singur si cu alt tip demufa...ce nu este in regula la mine?
  8. ms mult nt98adu, poate cineva care are motor ca al meu ma poate ajuta sa ma indrume pe unde as putea gasi perechea pentru sonda lamda...o zi placuta tuturor forumistilor
  9. Salutare, azi umbland la masina sa schimb claxonul am observat un cablu ce atarna pe dedesubt. Pleaca de pa galerie si are o mufa din cauciuc negru. Unde ar trebui legata? Nu ajunge sa se conecteze cu nici o alta mufa. Un alt cablu este cel rosu care de langa delco, care la fel nu stiu unde ar trebui conectat. Multumesc !!!!
  10. am reusit sa fac si poze senzorului respectiv. Intrebare: acesta este senzorul la care se face strap???
  11. maine sper sa reusesc sa fac legaturile direct la compresor sa vad ce se intampla...va tin la curent
  12. Azi am avut timp sa ma uit la masina, am gasit acel senzor (are o mufa rotunda?) in dreptul filtrului de aer, dar cand fac strap, singurul lucru care se intampla, se aude cum masina trage altfel aer pe la filtru,de parca s-ar tura mai mult...in rest nimic nou, nu se aude nici un clanc, nimic. Ma bate gandul sa scot mufa de curent de pe compresor sa il alimentez direct. Se poate intampla ceva rau?
 

×
×
  • Create New...