Jump to content

maseluta

Membru
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About maseluta

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/30/1977

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    generator_77@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Interests
    drive and repair car.
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    b 43 uoi
  1. salut.e foarte ciudat ce relatezi aici.presupun ca ai schimbat tot,adica disc,placa de presiune si rulment presiune.de regula e bine sa schimbi si cablul de ambreiaj pentru siguranta lucrarii.in mod normal piulita care intinde cablul de ambreiat are pe o latura o forma speciala,tocmai pentru a nu se slabi.o contrapiulita practic blocheaza si inlatura in totalitate riscul desurubarii.ai grija ca e posibil sa fie doar cablul de vina.schimba-l neaparat.eu am patit asa ceva,si am tot intins de el pana a cedat practic tabla caroseriei exact unde intra cablul din compartimentul motor spre pedala.a trebuit sa sudez mare petic de tabla zdravana ca sa remediez problema.cablul e undeva intre 25 si 45 lei.
  2. salut.in mufa care vine la pompa de benzina trebuie sa ai un + si un -.daca ai un multimetru digital e foarte usor.verifici prin eliminare care sunt firele de alimentare.trebuie sa ai pe cineva care sa iti puna contactul de mai multe ori,pentru ca releul taie alimentarea cu curent dupa cateva secunde.pompa de benzina baziie tot timpul cat functioneaza motorul.daca te apropii de rezervor o sa o auzi.in rest la punerea contactului sta cuplata cateva secunde doar,pentru a face presiune in rampa de injectie.
  3. mocheta este umeda cam de pe la jumatatea consolei centrale ,iar apa multa este adunata catre scaunul pasagerului.antigelul din pacate nu a fost cel recomandat de producator si nu a fost diluat in proportie de 1/1.culmea este ca lichidul din habitaclu nu este unsuros si nu miroase a antigel.e posibil doar sa fii plouat in masina?problema ramane totusi in picioare,deoarece antigelul din vas a scazut.
  4. o problema asemanatoare am si eu.sub presul de la pasager am gasit mocheta plina de apa,iar nivelul antigelului in vasul de expansiune a scazut vizibil.am dat drumul la caldura zilele trecute si de aici cred eu ca e problema.e posibil sa fie caloriferrul sau trebuie sa mai verific si altceva?sub masina nu am scurgeri.
  5. an fabricatie 2005,cumparat in 2010 cu 58 mii km la bord. pana in prezent schimbat kit distributie,pompa apa,electromotor,alternator,senzor iac,senzor axa cu came,bujii,fise,saboti,placute,etc.pare cam mult,dar acum am 119 mii km la bord,iar masina in acesti 3 ani nu a stat degeaba mai mult de 2 zile.din punctul meu de vedere este excelenta pentru oras,mai ales ca eu lucrez in livrari la domiciliu.
  6. Am curatat azi bornele bateriei si le-am fixat ca la carte.am desfintat si drl-ul deoarece am considerat ca are si el un consum semnificativ prin aprinderea fazei lungi.am constata cu aceasta ocazie ca si carcasa drl-ului sa topit desi era fixat pe baterie.in compartimentul motor am foarte multa caldura,motorul cred ca ajunge aproape de temperatura critica,dar nu fierbe apa in vasul de expansiune.voltajul a stat mai mult in 14,2-14,3v.am mers vreo 20-30 km si odata cu pornirea electroventilatorului a coborat in 13,5v ,iar dupa oprirea acestuia nu a mai urcat peste 13,8 nici la 3500 rot/min.am pornir a/c,faza scurta si am pus si frana si m-am speriat 11,6v.am voltmetru digital cu afisaj instalat in masina.am verificat si cu multimetru digital si diferenta intre ele e cam de 0,5 v.se pare ca temperatura exagerat de mare din compartimentul motor imi cauzeaza tot felul de probleme.
  7. salut.in primul rand bateria este noua,are maxim 5 luni.a facut fata cu bine pana acum.daca te referi la becul martor din bord care indica probleme la incarcare,nu se aprinde.si cand mi-a cedat alternatorul original nu s-a aprins deloc. in schimb la punerea contactului si dupa pornire se stinge. noroc ca am avut ledurile suplimentare pentru control si am stiut cand s-a aprins cel rosu ca a cedat alternatorul.e o treaba care variaza functie de caldura.bateria e ok si dimineata are 12,2v.porneste instant.seara dupa ce se mai racoreste,cu farurile pornite reuseste sa tina un 13,8 chiar 14 la relanti. sper sa nu cedeze brusc sa raman cu ea pe drumuri. stabilizatorul asta presupun ca implica demontarea alternatorului de pe masina(destul de chinuitor ca am avut ocazia) si demontarea alternatorului in sine pentru inlocuire,nu? Edit moderator: Rog mai multa atentie la citarea posturilor. Utilizarea majusculelor ar fi o alta solicitare.
  8. cred ca voi verifica toata instalatia de franare si voi schimba cu acesta ocazie si lichidul de frana deoarece e cam inchis la culoare.masina am de gand sa o pastrez cat se poate de mult ,deoarece muncesc pe ea si nu am posibilitatea sa achizitionez alta.cat despre aplecarea masinii inspre fata stiu ca am amortizoarele obosite 115000 km fara sa schimb nici macar o bucsa la trenul de rulare.e de munca si de investit.multumesc pentru sfaturi si scuze pentru off topic.
  9. salut!am inceput sa nu mai am incredere asa mare in sistemul de franare.am placutele schimbate acum vreo 10.000 si deja scartaie la prima franare.cele vechi m-au tinut 40.000 in conditii de rulaj 90% in oras.sabotii sunt schimbati acum vreo 20.000 si reglati tot atunci.frana de mana tine slab,cu toate ca a fost reglata .aceste operatiuni le-am facut singur.mentionez ca lichidul de frana a fost schimbat la 40.000 de vechiul proprietar.masina are acum 115000.ca si simptome fata nu mai blocheaza asa rapid si e nevoie de o forta de apasare mult mai mare,iar spatele pare sa nu tina aproape deloc(la frana puternica masina vine in bot).daca trag si frana de mana in timp ce franez e cu totul altceva.am mai auzit si un mic suierat in compartimentul motor care disparea cand apasam frana si reaparea dupa ce eliberam pedala.insa dupa 2-3 pedale suieratul disparea.cam ce ar trebui sa verific mai intai?mentionez ca lichidul de frana a scazut atat cat trebuie datorita uzurii ferodourilor si placutelor.in rest am verificat exterior si nu sunt pierderi.
  10. salut!am si eu o mica problema la matiz.cand pornesc dimineata bateria are 12,2 volti in ea.dau la demaror si porneste fara probleme iar tensiunea de incarcare e de 14,1-14,2 cu consumatorii opriti(mai putin drl-ul).pana aici nimic deosebit.insa acest grad de incarcare dispare treptat pe masura ce se incalzeste motorul si se duce maxim in 13,8.daca dau drumul si la aerul conditionat si mai pun si frana deja e cam grav,coboara in 12,8.am in bord si montaj cu 3 leduri de control care arata starea de incarcare a bateriei(cand am montat alternatorul statea numai pe verde si doar cand aveam consumatori mai mari trecea pe galben).am si voltmetru digital si el imi da aceste valori de tensiune pe care le-am precizat.cam care ar fii cauzele?am verificat si cu multimetrul si e acelasi lucru.dati-mi o idee de la ce ar putea fii si daca e posibil sa crape subit cum mi-a crapat cel original. astazi a scazut chiat in 11,8v si nici mersul motorului nu e prea placut.simte lipsa tensiunii normale de lucru.
  11. multumesc pentru sfaturi.cel vechi nu il mai am.mi-am luat altul nou chipurile original din magazin si l-am montat in service.de la prima cheie a invartit asa de repede cum nici cel original care a fost prima data nu invartea.acum il mai am doar pe cel aftermarket pe care il voi repara candva.
  12. salut colegi de forum. am si eu o mica problema care mi-a mancat nervii de cateva luni.mai exact acum 3-4 luni a cedat din senin electromotorul. am zis sa iau altul nou pentru ca masina avea atunci 90 mii km si eu fac livrari cu ea,deci o pornesc de 50-60 de ori pe zi.pana aici nimic deosebit.am fost la radacini auto si am gasit electromotor aftermarket la un pret destul de mare fata de original,dar m-am limitat la posibilitatile financiare de moment.l-am cumparat si l-am montat in service cu factura si garantie la manopera.a functionat foarte bine vreo 3 luni ,dupa care brusc nu a mai vrut sa actioneze intr-o dimineata.la punerea contactului face doar clank sau cateodata invarte in gol,iar la punerea contactului si actionarea demarorului becurile din bord scad in intensitate,ceea ce inseamna ca circuitul electric pana la electromotor e ok.am schimbat si bateria pentru ca cea veche avea 2 ani si era cam obosita,am verificat posibili consumatori paraziti si nu este nici o problema.aseara am pornit-o la cabluri dupa ce am frecat cheia in contact de multe ori.am mers vreo 30 km ca sa incarc bine de tot bateria,dupa care am scos si borna peste noapte.dimineata mare surpriza cand sa plec la munca,face clank dupa care se plictiseste si incepe sa invarta electromotorul in gol.eu zic clar ca e solenoidul sau/si bendix-ul. as cumpara unul original sa scap de problema definitiv si sa am si garantie la el(cel aftermarket ,culmea nu se ofera garantie la el).astept pareri de la voi.sa cumpar altul nou sau sa il repar pe asta? imi cer scuze de postul foarte lung dar am dat toate amanuntele necesare.
  13. din ce descrii aici e posibil sa fie pe duca rulmentul de presiune.
  14. vad ca tema se dezbate serios!eu utilizez inca de la cumpararea masinii in 2010 si pana acum o luna ulei gm 5w30 si filtru gm.rezultate bunicele,insa consumul de ulei e destul de mare(cam 0,8l intre schimburi).acum am trecut la 10w 40 tot gm si am deja 1000 km parcursi ,iar uleiul nu a scazut deloc.motorul toarce frumos.referitor la filtrul de ulei(daca il umpli cu ulei inainte de al monta,cu siguranta ca atunci cand il vei pune in pozitia lui de lucru ,mare parte din ulei va curge si vei murdari si motorul). eu imi fac schimbul intotdeauna singur.becul de presiune a uleiului este absolut normal sa se stinga dupa 2-3 secunde la schimbarea filtrului de ulei.in mod normal cu uleiul schimbat si filtrul amorsat becul se stinge dupa pornirea motorului in max 1 secunda. eu atat am avut de spus!
  15. tocmai pentru o evacuare mai buna am desfiintat catalizatorul si am golit toba finala.nu am pile la itp.expira oricum in toamna anul viitor.ca o paranteza,am facut scanarea motorului in service si e ok,iar noxele sunt in parametri.
 

×
×
  • Create New...