Jump to content

daniel21

Membru
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About daniel21

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/21/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    comori21

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Masini, Comert Electronic, SEO
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo GLE + GPL
  • An
    1996
  1. ovi_jer banuiesc ca sa referit doar la problema legata de arderea sigurantei.
  2. De cateva zile am si eu o problema cu mersu pe GPL. Desi pana acum totul a fost ok, de cateva zile cand comut dupa gaz pe benzina, motorul se opreste imediat. Nu stiu care este problema si mai ales care este solutia rezolvarii acestei probleme. Avansul este ceva mai mic, dar asa a fost de cand am cumparat masina si a mers fara probleme. Ce solutii am pentru problema de mai sus? Unde si ce as putea verifica pentru rezolvarea problemei ? Maine dimineata am de facut un drum de 250km si nu prea am chef sa merg pe benzina.
  3. De cateva zile am si eu o problema cu mersu" pe GPL. Desi pana acum totul a fost ok, de cateva zile cand comut dupa gaz pe benzina, motorul se opreste imediat. Nu stiu care este problema si mai ales care este solutia rezolvarii acestei probleme. Avansul este ceva mai mic, dar asa a fost de cand am cumparat masina si a mers fara probleme. Dimineata cand am incercat sa comut din nou pe gaz mi s-a ars siguranta de la GPL. Ce as putea sa-i fac sa mearga din nou pe GPL? Daca inlocuiesc siguranta de 7.5 cu una de 10 risc ceva ?
  4. Am verificat pe rampa si lichidul este pierdut prin furtunul de evacuare al condensului de A/C, indiferent daca am aeroterma inchisa/deschisa/AC/caldura pornita - oprita. Deci calorifer 100% spart.
  5. Ideea este ca imi curge lichidul exact pe furtunul de la A/C. Astazi sper sa gasesc o rampa si sa ma uit mai bine. P.S - Faptul ca toata iarna eu aveam geamurile aburite este tot un semn in ceea ce priveste probleme la calorifer ? (calorfer spart).
  6. Astazi am avut timp si am citit tot topicul acesta si concluzia este ca am caloriferul spart si din acet motiv imi curge pe furtunul de evacuare al condensului de A/C. Nu am inteles daca in situatia mea (cand se incalzeste motorul imi curge 2 - 3 picaturi pe secunda) se poate rezolva cu acel praf pentru astupat porii, care din solutii este mai buna? Praful sau solutia lichida (am inteles ca exista si asa ceva) ? Ce riscuri exista chiar daca respect instructiunile dupa eticheta ?
  7. Deci, daca pompa de apa este dusa imi curge apa pe acel furtun, furtun de evacuare a condensului produs de A/C - asa cum spune Salex ? Odata cu schimbarea pompei de apa ar trebuii sa schimb si distributa ? (parca asa mi-a spus mecanicul)
  8. Se pare ca nu este de la pompa, imi curge lichidul oe un furtun negru care nu imi dau seama de unde este scapat. Pun cateva poze pentru a va da cu parerea.
  9. Offfff, din cate stiu eu daca schimb pompa, trebuie sa schimb si distributia. Aveti idea cat mai costa piesele pentru distributie ? + pompa de apa ?
  10. Salutare, Am parcat masina si la aproximativ o ora, cand am vrut sa plec cu ea am vazut o mare balta sub ea in partea dreapta. M-am uitat in vasul de expansiune si era gol. Masina are 95.000 Km si nu i-sa schimbat niciodata pompa de apa. De le ce credeti ca este ? Pompa de apa sau altceva ? P.S Mecanicul mi-a spus acum ceva timp ca pompa scoate un huruit ciudat, dar asa se strica pompa ? Incepe sa curga ?
  11. Salutare, Am si eu nevoie urgenta de o parere. Dimineata am schimbat garnitura de la delcou (oringul) pentru ca aveam pierderi de ulei, pierderi de care nu sunt sigur ca erau din aceasta cauza, ideea este ca dupa o dimineata rece si dupa un drum de 10-15 minute, incepea sa imi curga foarte mult ulei. Problema este alta acum...dupa ce am schimbat oringul fara a scoate fisele si fara a face nimic altceva (am desfacut surubul am schimbat oringul si atat) la pornirea motorului merge pentru cateva secunde foarte bine, dupa care se acelereaza si deaccelereaza singur, apoi se aud niste sunete la motor ca de scantei si se opreste brusc motorul. Ce poate fi? Imi este frica sa nu imi ia foc motorul ? Ce as putea face pentru a nu fi in pericol?
  12. Sti care este singura mea uimire ?......cum a reusit doctorita sa faca 146.500 km doar cu 20 km pe zi + concedii ? Mi se pare foarte mult... Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte in cat mai multe calatorii.
  13. De acea capsula mica nu stiu nimic, busonul intreadevar nu cred ca functioneaza.
  14. De aproape 3 luni de zile am mers cu Cielo al meu aproape numai pe GPL, benzina o folosesc doar la pornire. Cum in ultimul timp am avut ceva probleme cu gazul am mers si pe benzina si in cele din urma am fost nevoit sa alimentez - aici surpriza, nu mai puteam sa scot busonul de la rezervor, era usor dat intr-o parte, m-am chinuit si in cele din urma l-am scos, in acel moment au iesit foarte multe gaze din rezervor iar ceea ce ma speriat a fost zgomotul metalic care s-a auzit din jurul rezervorului. S-a auzit ca si cum rezervorul meu fusese umflat puternic cu aer iar acum se elibera de aceea presiune. P.S 1 este posibil ca aceasta presiune sa imi fi dat intr-o parte busonul ? Cat de periculoasa este presiunea care se formeaza in rezervor ? Este o solutie buna aceea de a mai da drumul la buson din cand in cand ? P.S 2 Am observat ca acelasi lucru se intampla si dupa 2 - 3 zile de canicula. Si la voi este la fel ?
  15. Am sa incerc sa curat eu acel filtru, dar nu stiu care din cele 2 suruburi este cel de la filtru. Este unul in lateral dreapta si unul pe partea frontala iesit in afara. Si spune-mi te rog in ce consta aceasta curatare, scot surubul si ce-i fac ? Cand curat filtru, instaltia GPL trebuie sa sie goala sau nu conteaza ? Surubul se desface foarte greu, pot sa-i dau cu spray WD-40 ? P.S Cu reglajul cred ca stau bine intrucat atunci cand imi merge bine, am un consum foarte bun 8% afara si 11-12% in oras.
 

×
×
  • Create New...