Jump to content

[mgs]parazitu'

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About [mgs]parazitu'

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/20/1979

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    parazit26

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    B-68-MGB
  1. S-a rezolvat cu o nouabateri varta blue si mai tarziu cu un delcou.Borne improvizate(2 bucati soclu far, 2 bucati borne cilindrice baterie, 2 bucati piulite) de un mecanic de la rad plevnei.
  2. Am un matiz din 1999 nu mai porneste, am citit forumul cat am putut in 2 zile, mai intai pornea cu alta baterie dupa care am schimbat bateria cu varta blue de 40, am pornit de cateva ori totul ok, la jumatate de ora am oprit si am incercat sa pornesc, dar nu a mai pornit()respectiv invartea si atat), am lasat-o o ora am schimbat bujiile si fisele am incercat iar si dupa multe incercari a pornit(respectiv pornea un pic si murea, dadea ca niste rateuri pe toba de esapament), am resetat alarma si a pornit. Am mers 15, minute in suturi(scadea acceleratia), s-a oprit motorul la iancului in intersectie, a luat-o mai greu dar la prima cheie pana am ajuns la service radacini ferdinand, de un nu a mai pornit dupa vreo 20 de incercari. Cel mai frumos e ca m-am chinuit sa ajung acolo ca sa o repare iar ei mi-au spus ca nu repara matizuri mai vechi de 2000(fabulos), le-am lasat-o acolo. Nu stiu ce sa fac. Si inca ceva am sunat la auto-karma de borne de matiz si au spus ca au, cele de pe site, fromos, m-am dus acolo si imi zic ca nu au asa ceva. Pentru borne de baterie de matiz in perioada asta sa nu incercati la magazinul daewoo de la gara, auto-karma, zona dristor, dar daca gasiti luati mai multe, eu am avut noroc din 9 borne 4 s-au rupt, voi face comanda pana la urma la timisoara. P.S. 3 lei borne matiz la dimitrov
  3. Urgent am nevoie de cineva care sa-mi porneasca masina, care a ramas intr-o benzinarie in bucuresti, respectiv am borne improvizate daca are cineva in bucuresti de vanzare borne de matiz mai bune vin si le cumpar de oriunde ca sunt la al 4-lea set de borne proaste din comert, iar bateria a murit, am reanviat-o, am lasat-o sa mearga cam o ora si am ramas acolo nu a mai pornit. Mentionez ca am schimbat bujiile(nu si fisele). Daca se pricepe cineva care vrea sa castige niste bani sa-mi dea pm sau sa raspunda pentru a-mi da curent si borne eventual sau sa-mi spuna de unde sa le iau, stau pana tarziu in noapte, multumesc. Masina e in zona costin georgian multumesc astept.
  4. Caut praguri matiz indiferent de care, deoarece nu gasesc nicaieri si nu-mi pot lua ITP-ul ca ale mele sunt zdrente de rugina, eventual si "tunate" nu conteaza, numai sa le cumpar sa le vopsesc undeva si sa le pun pe masina, am cautat peste tot: autovit, magazine, site-uri, nu gasesc si nu vreau sa merg in service, daca cineva ma poate indruma il rog sa o faca sunt disperat.(cred ca nu am mentionat ca nu vreau sa cumpar toata rama, si ca un nene dintr-un service oarecare spunea ca mi le face din 2 foi de tabla cu 1000 RON )) )
  5. What ever. Atunci unii au fost offtopic.
  6. Pai si cu una de 9500.. nu tot i-ar durea in cot de noi pe cei care fumeaza, vorbesc la telefon sau merg in marsarier? Nene.. e-o tara libera, nu incerca tu sa spui unuia sau altuia ce sa faca, efectul va fi cel mult egal cu zero si tu nu vei castiga vreun premiu de popularitate . M-ai inteles gresit. Nu am spus ca daca unu fumeaza intr-o masina de 9500 nu-l depasesti, doar ca masina aia cere si nu cred ca-ti mai arde de fumat, eu vorbesc de baieti care stiu sa conduca, care poate au facut o scoala de pilotaj si asta vor de la o masina, VITEZA. E greu sa compari o masina care ajunge la 100 peste 15 de secunde, fata de una care ajunge in 7 secunde, iar pe aici majoritatea povestesc despre fapte care se intampla din cauza unor imbecili de pe strazile Romaniei, sau octogenari, sau alte categorii de retardati. Daca am gresit imi cer scuze, inseamna ca m-am bagat de-amboulea, greseala mea.
  7. Parca sunteti la pescuit si povestiti cat de mare avea ochiul pestele pe care l-ati prins. Nu vreau sa povestesc despre curse de-astea, ca, acum o saptaman am mers cu o honda din '91 si nu vreau sa mai spun nimic despre matiz, tico si altele, mi-am vazut viata prin fata ochilor prin Galati (pentru cine stie Spicu-faleza-cosbuc, taxi la 100 de metri ne taie fata, aveam 100-120/h de pe faleza-prima benzinarie pe stanga, 3 minute-brailei-spicu + superoferta intoarcere pe loc in curba larga de la Spicu totul cam in maximu 15 minute + semafoare sau cel putin atat mi s-a parut mie). Deci, despre ce vorbiti voi cu intreceri cu alte masini, poate soferii nu vroiau sa mearga cu cat vroiati voi, poate fumau, poate vorbeau la telefon, poate ii durea in cot de voi, etc etc. Vreti adrenalina mergeti cu masini care pot 9500 de rotatii.
  8. AM cumparat ieri si mi-am montat azi becuri Philips Visionplus 50% cred - 50 ron = set 2 becuri 55/60 12v + pozitii 15 ron = 2 becuri 5w5, se monteaza usor daca aveti tubulare care sa desfaca cele 3 suruburi, nu insist, pe zi le-am probat ca astept sa dea intunericul se vedea diferenta clara, doar ca eu am geamurile de la far zgariate si palarii din alea sa nu bata la lume in ochi (la cati matiji m-au orbit am renuntat sa mai dau fleshuri) aceasta este. Becurile le-am cumparat din targul Vitan cladirea noua pe stanga langa reprezentanta Daewoo domnii de acolo ziceau ca ei sunt importatori directi de la Aspad, Succes, merita toti banii.
  9. Deci eu am luat matizul la 90k si nu am stiut ca trebuie sa schimb uleiul si toata lumea a crezut ca eu stiu si l-am schimbat cand am aflat la 104k, atunci am scos juma' de litru. Acum am verificat la 110k si am completat cu 500 ml, dar ideea e ca eu nu stiu cum trebuie sa se auda un motor de matiz sa fac comparatie ca am carnetul de 1 an o data cu masina din nevoia de a ma deplasa, dupa aia am invatat pe pielea mea ce e drept, sunt disperat, imi iubesc masina.
  10. Salutare, am cumparat matizul la 90k km si acum am ajuns la 110k km, 1999, SE modelul cel mai full la vremea lui pentru un SE. Citesc, de asemenea, forumul de ceva timp, unele probleme le-am rezolvat cu ajutorul vostru, dar mai am foarte multe, fara intrebari sarcastice si alte alea ca sunt satul, ideea e ca vreau sa am matizul bec. Sa incep: 1. Motorul nu se racea - beleaua matizilor galeria de admisie, dupa schimbarea pompei de apa, demontarea motorului de 4 ori si reanlocuirea pompei cu cea veche m-am dus in service. 2. Blocarea indicatorului de benzina - dupa o saptamana m-am enervat, am dat 50 de palme rezervorului si si-a revenit indicatorul, cred ca era sonda nu ma pricep de niciun fel. 3. Schimb ulei la 104k juma' de litru mai era nu s-a aprins martorul. 4. Bascula rupta - schimbata pe casco 5. Bataie in bord omniprezenta - raspuns Service Plevnei - o supapa de evacuare, de gaze ceva nu stiu, dar dupa ce le-am spus nu o mai aud. 6. Bec ars luneta - inlocuit 7. Schimbat ulei cutie viteze, lichidul de frane, dar de la inceput din cand in cand nu prea intra in marsalier. 8. Furtun tasnitoare luneta - iese mereu nu reusesc sa-l prind sa ramana acolo de nicio culoare, am sa mai insist. 8. Valva cauciucuri iarna - stricata peste an rezolvata, tocmai plecam la munte 9. Rugina - pe interior usilor din fata(tabla manacata), praguri, jante, bratele stergatoarelor teava de esapament, ma rog cred ca sunt mai multe. 10. Blocati tzumburucii intr-o benzinarie pe la Sinaia, cel de pe partea soferului de tot, asta dupa momentul cu valva stricata, dat jos prin dreapta in 3 benzinarii cautam carbuni de gratar - rezolvat cu fortza cu o surubelnita. 11. Lonjeron rupt din senin si desprins cu toata partea stanga p-acolo, respectiv se tinea totul intr-un surub ca unul nu mai era - sudat 3.5 mil in seara asta era sa pocnesc cateva masinica s-a blocat volanul dreapta-stanga dar m-am redresat, am servodirectie totusi, iar inainte de asta auzeam la volan maxim stanga-dreapta o frecare fier pe fier. Intrebare cat ma costa + montaj lonjeronul stanga ca cine stie cat ma tine si deja am dat banii (eu si cu jiji ce panama). 12. Cip stricat - 50-60 km/h rampa, curba stanga, sa zicem 20 grade nu stiu(Galati, faleza, langa bac, cine a trecut p-acolo stie cati au sarit), s-a oprit motorul, s-au aprins toti martorii, eu acceleram in disperare de cauza, isi revenea motorul iar se oprea si tot asa pana am iesit, a mers ok pana la service - cip(nu stiu care comanda pe la motor ceva de genul) 2 modele: cel mic 2 mil, cel mare 3 mil (ca forma), mi s-au expus de la inceput si am tras lozul norocos de 3 mil, logic. 13. Ulei motor dupa 6k - 500 gr. de completat. 14. Daca simtiti ca va troncane luneta numai pe piatra cubica - este plasticul ce acopera firele care scoate acest zgomot. 15. Imi scartzaie pedala de acceleratie cand o ridic la capat si din cand in cand pedala de ambreiaj o sa ma duc sa schimb cablul de ambreiaj cred. 16. Geamul soferului scartzaie ca dracii cand ploua , in rest nicio problema. 17. Schimbat 2 jante tabla indoite invers. 18. Cablu kilometraj tremura foarte tare intre 20-60 km/h - schimbat. 19. Vreau sa segmentez motorul ajutati-ma cu sfaturi, sau sa mai merg asa, sau e normal ? 20. Viteza maxima fara vant 158 km/h - 2 persoane, 162 km/h - 4 persoane, 140 km/h cu vant - 1 persoana (autostrada soarelui). 21. Schimbat saboti frana, am luat ITP-ul in vara pe bune dupa ce au umblat pe la rulmenti si nu mai stiu pe unde, noxe motor rece 66, motor cald 22 parca. 22. Speed 2 cauciucuri (nu aveau hanook, parca) - parcare lateral agatat bordura, in ambitia mea, galma (trecut in rezerva). 23. Indreptat si vopsit - spoiler fata (de e in culoare masinii galbenul oului, hmm), portiere + prag stanga, portiere dreapta (a dreaq ticozaur abia i-am julit spoilerul si eu cu partea dreapta mucita, nu prezint conditiile, ma rog), aripa stanga (gasita in parcare, merit). 24. Scut motor (sau ma rog scutul care e p-acolo) indreptat haraia cand acceleram, cand am rupt bascula am trecut prin 2 paraie ca erau podurile rupte si apa de cel putin juma de metru, iar sa ma intorc erau deja alunecari de teren si am zis ca mai bine rup masina decat sa-mi rup gatul. 25. Faruri pelicula asa le avea vreau sa le schimb cu totul si sa-mi pun Philipsuri, stati linistiti nu orbesc am ciupercute. 26. Stop dreapta - se strange din cand in cand apa, chiar si dupa ce s-a turnat silicon am schimbat becul de frana. 26. Becuri - plafoniera schimbat, se strange si la mine apa depinde cum bate ploaia, si cum se da cu jetul la spalatorie, dar cateva picaturi daca dau cu mana nimic important deocamdata, ma complac asa, si schimbat bec scumiera e foarte simplu am citit dupa aia pe forum aceasta este. Vreau sa existe cineva sa-mi zica tot, tot, tot ce am de bagat in ea ca sa ma apuc s-o fac a mea, cum vreau eu. Imi cer scuze daca v-am plictisit si m-ai ales NFS ca nu am stiut cum sa postez si i-am dat PM.
  11. Pe mine m-ar interesa cat costa un motor nou, eventual cel mai puternic, nu am garantie la motor are deja 110k si daca ar costa jumatate din segmentare mai bine as vrea unul nou? Deci cat costa un motor nou?
  12. Eu patesc altfel, cred, mers mai sportiv - treapa I-ii (20-30), treapta a II-a recunosc la podea nu accelereaza cum ar fi daca as accelera treptat, nu are putere dar daca eliberez acceleratia un pic ma duc destul de tare fata de acceleratul obisnuit...e vreo problema sau e normal pt. matiji?
  13. Scuze e prima oara pe forum desi m-am inregistrat acum vreo 6 luni, deci si eu am o problema cu stropitoarea lunetei, am scos acele "nituri" care trebuiesc impinse pe mijloc, dar ma rog, exista deasupra lunetei pe interior un cauciuc, il scoti pe ala si de obicei acolo este sectionat furtunul, cel putin in cazul meu, l-am pus de 10 ori cred si tot degeaba...am pus un cot si tot degeaba, deci ar fi bine sa te uiti acolo in rest daca stie cineva sa rezolve aceasta problema sa spuna sau sa taca.. )...fir intins...
 

×
×
  • Create New...