Jump to content

hAnN18Al

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About hAnN18Al

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/04/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://https://hann18al.wordpress.com/
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Dacia
  • Model
    Logan
  • An
    2007
  1. Nu va inflamati . Repet, maine am drive test si o sa ma lamuresc de o parte din obiectiile semnalate pe forum si de amicii mei. Pe oferta de la dealer scrie motor 1,4 16v ECOTEC ... deci OPEL. Am mai citit pe net si am descoperit ca asta e fostul motor de Corsa. Din punct de vedere al consumului ... ma astept sa manance un pic mai mult carburant, deoarece si motorul este 16v. Totusi depinde si de sofer. Imi pare rau de Sergiu ca a avut experiente nefericite cu Chevroletul, dar eu sunt 'patit", in sensul ca atunci cand am cumparat Logan-ul (pe care l-am dat vineri) am fost bombardat cu obiectii: ca e frigider pe patru roti, ca e varza, ca nu e sigur etc. Concluzia dupa 66.000 km: O masina extraordinara. Consum mic, intretinere ieftina, niciun zgomot in interior. Am iubit masina aia. Informatiile de pe forum ma vor ajuta sa ma decid, insa ma voi baza si pe instinct . Pana la urma e si chestie de noroc. Apropos. Pana acum am urmatoarele variante: Aveo nou Linea nou SH 2008 50.000 km (Megane si Focus) - masinile le-am vazut si sunt in conditii foarte bune. Astept sa inceapa si rabla 2011, ca sa fie "concurenta" mai acerba PS. Atasez diagrama de cuplu ceruta de mine de la GTT. Poate ajuta cumva.
  2. Tolin, m-a bagat Sergiu in ceata rau de tot , dar mai fac o incercare ... Sergiu, explica te rog ce ai vrut sa spui cu "o sa vezi e comfort o sa ai, si cat o sa te coste comfortul asta" Redflame, testul e obligatoriu, dar nu cu o masina inchiriata. Alea sunt varza. Luni sunt programat la Drive Test. O sa revin cu impresii.
  3. Ma vad nevoit sa ma repe ... Multumesc . Bossake ... La noua mea masina vreau o diferenta de confort fata de Logan. Ma bucur ca am clima automata, MP3 cu 6 boxe, volana reglabil, comenzi pe volan, ISOFIX pentru bebe si pozitie mai confortabila de condus incluzand aici cotiera. Motorul de 1,4 e ok pentru mine ... Consum reus, taxe mici ... Ma duce de la A la B in siguranta, si ... o sa mori de ras, dar m-a ajutat si in depasiri .
  4. Marian, ai zis ceva de motoare ECOtec? Care e legatura cu motoarele Opel? Ma intereseaza pentru motorul 1,4 16v.
  5. Va multumesc pentru raspunsuri. Sergiu, crede-ma ca am tot citit zilele astea . Tolin, nu pot sa astept sa apara Noul Aveo. Tocmai mi-am pedat leasing-ul si am nevoie de un mijloc de transport. Te rog frumos sa detaliezi un pic ideea cu "clmatronicul mai mult incurca". Crezi ca nu este util? Referitor la zgomotele din interior ... poate suna aiurea pentru o masina noua, dar aud numai prostii in jurul meu, cica se aud "greierasi" si tot felul de "scartaituri" de la primii km. Asa sa fie? Mie imi este greu sa cred ... . Daca pana si Logan-ul meu la 66.000 km ( tatal meu are un Logan din prima serie si tot nu are NICIO problema) ruleaza impecabil, nu pot sa cred ca o masina noua poate avea astfel de probleme. Tocmai de aceea ma intereseaza parerea proprietarilor Speleus, foarte util raspunsul tau. Mi-as fi dorit sa fi avut 50.000 km cu masina ta ca sa-mi dai mai multe detalii . Mai am o intrebare. Ce afiseaza computerul de bord? Am inteles ca nu calculeaza onsumul mediu ...
  6. Cu testul m-am lamurit. A fost facut in 2006!! De atunci e clar ca au adus imbunatatiri masinii din punct de vedere al sigurantei. Mi se pare aiurea sa crezi ca GM a stat cu mainile in san dupa ce au "incasat" rezultatele. De fapt mi se pare ciudat. Nu pot sa cred ca Aveo s-a dus la test nepregatit. Voi v-ati fi dus cu o masina netestata acasa??? Nu credeti ca au facut si ei niste teste in propria curte, sau au inentionat sa-si afecteze singuri imaginea?
  7. Am votat si eu "peste 3500" pentru ca asa intentionez sa-mi folosesc viitoarea masina Aveo 1,4 16v Platinum (numai sa inceapa odata programul rabla 2011). Experienta celor 4 ani cu Loganul 1,4MPI mi-a demonstrat ca e excelent sa o tii la turatia de cuplu si la schimbarea vitezelor "sa cazi pe cuplu". De aceea in afara schimbam pe la 3500-4000, iar in oras 3000. Consecintele? Consum mediu in oras 9,3 ... 5,4 in afara cu record de 4,9 pe Sinaia - Bucuresti (cineva mi-a spus ca e drumul in panta ). In afara de consum, motorul se comporta excelent la 3000+ turatii. Avand in vedere ca urmatorul motor este chiar 16v, cred ca este important sa o tii la 4000 de ture. Saptamana viitoare o sa fac un test drive la GTT si o sa ma lamuresc simgur de aceste aspecte. Mai inainte s-a cerut o diagrama de cuplu. Eu am cerut-o de la dealer din momentul in care am initiat discutia pentru masina si m-am gandit sa o atasez aic, dar se pare ca este prea mare in format PDF si am facut un print screen.
  8. Care este regimul de mers recomandat? La 1,4 MPI pe Logan o tineam undeva la 3000 de ture. Din cate observ dupa caracteristicile motorului ar trebui schimbate vitezele pe la 4200 ture. Care este regimul de exploatare economic?
  9. Intentionez sa achizitionez un Aveo 1,4 16v Platinum. Caut raspunsuri la urmatoarele probleme: A evoluat masina in domeniul sigurantei de la testul Euro NCAP din 2006? La viteze de peste 110 kmh da senzatia de instabilitate? "Pacane" si "Clantane"in interior Este antifonta bine? Sistemul audio se aude clar la peste 3500 ture? Climatronicul functioneaza in regula? Probleme de fiabilitate la peste 60.000 km? O mare parte din aceste intrebari au aparut dupa ce diverse persoane s-au exprimat vis a visde intentia mea privind cumpararea uui Aveo.
  10. E normal sa citezi ... Cam asa se "lucreaza" pe forumuri. Nu inteleg de ce te agiti pentru niste intrebari. In caz ca nu stiai, pe forum nu e nimeni "platit" pentru nimic. Decat sa faci niste observatii gratuite, mai bine te abtineai si ramaneai filozof. Cred ca iti dai seama ca refer la tine, chiar daca nu te-am citat si nu am bagat inutilul "@" Problema cu scutul am lamurit-o deja. O sa-l monteze la reprezentanta pentru 500 lei.
  11. In topicurile respective informaia se gaseste disparat, uneori este ascunsa printre "duelurile" forumistilor. Caut raspunsuri la urmatoarele probleme: A evoluat masina in domeniul sigurantei de la testul Euro NCAP din 2006? La viteze de peste 110 kmh da senzatia de instabilitate? "Pacane" si "Clantane"in interior Este antifonta bine? Sistemul audio se aude clar la peste 3500 ture? Climatronicul functioneaza in regula? Probleme de fiabilitate la peste 60.000 km? O mare parte din aceste intrebari au aparut dupa ce diverse persoane s-au exprimat vis a visde intentia mea privind cumpararea uui Aveo.
  12. Eu am Logan 1,4MPI din 2007 si pot sa va spun ca sunt multumit de consum, 5,3 in afara si 9,4 in oras. Masina e impecabila dupa 66.000 km, insa a fost luata in niste conditii financiare foarte proaste. Acum intentionez sa cumpar un Aveo 1,4 16v Platinum pentru ca imi doresc o schimbare la capitolul confort ...Totusi, sunt in dubiu pentru ca TOATA lumea mi-a vorbit de rau aceasta masina. Astept sa fac saptamana viitoare un drive test
  13. Acesta este primul meu mesaj pe acest forum. Mi-am creat cont aici deoarece inclin foarte tare sa cumpar un Chevrolet Aveo 1,4 16v Platinum. Oferta de pret este imbatabila . Totusi, toata lumea cu care am vorbit si care se pricepe la masini mi-a zis, fara exceptie: AVEO E VARZA. Niciodata nu am avut idei preconcepute si vreau sa decid in cunostinta e cauza daca ma p baza pe masina asta. Am citit cu atentie mare parte din impresii, cateva chestii despre posibile probleme de fabricatie si aspecte legate de consum. Simt nevoia unei centralizari a sfaturilor. Va rog frumos sa postati aici parerile voastre vis a vis de achizitia acestei masini. Saptamana viitoare voi face si un Drive Test. Va multumesc anticipat pentru ajutor.
 

×
×
  • Create New...