Jump to content

dovan

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About dovan

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/14/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dovan64@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    medias
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    sb-03 nxh
  1. Am rezolvat problema cu ajutorul lui "Nea saiba"si astfel am reusit sa ma integrez in categoria celor ce ruleaza cu geamurile inchise la temperaturi incinse! )
  2. Buna tuturor! Am o problema simpla dar se pare foarte greu de rezolvat:surubul de prindere al rolei intinzatoare al AC-ului a cedat probabil si am pierdut tot amsamblul.Am cumparat o alta rola intinzatoare dar surubul cu ajurorul caruia se prinde rola nu il gasesc . Am incercat la o multime de magazine,service,etc. si peste tot am primit acelesi raspuns:nimeni nu livreaza respectiva piesa. Rugamintea mea e urmatoarea:nu are cineva schita surubului buclucas ,astfel un strungar priceput ar putea presupun sa il faca. Daca dimensiunile nu sunt exacte rola nu se va alinia cu fulia AC si fulia de pe arbore! Multumesc!
  3. Buna tuturor! Am si eu o problema cu indicatorul franei de mana : in timpul mersului la imi clipoceste de cateva ori si apoi se stinge , revine dupa cativa km si se se repeta .Nu pot asocia aprinderea interminent a martorului cu o manevra anume,este aleatoriu. Multumesc pt. o eventula explicatie.
  4. Buna dimineata !Un nou an fericit pentru toata lumea!
  5. Din pacate praful acela nu a dat rezultate asa ca o sa trebuiasca sa schimb radiatorul si asta ma cam incurca acum de sarbatori cand banii ar trebui sa-i cheltui pe altceva.Asta e!
  6. Azi am avut o surpriza f.neplacuta:dimineata am observat ca-mi ieseau aburi in dreptul radiatorului,am verificat si am constatat radiatorul umed in dreptul imbinarii celulelor radiatorului cu bazinul.Antigel nu lipseste f.mult pirderile fiind deocamdata minore dar pe viitor cine stie?Exista cumva alta solutie decat schimbatul radiatorului? Ma gandesc la un aditiv pentru astuparea porilor! se gaseste oare asa ceva?
  7. Masura celor de la OMV de a schimba ambalajul si pretul(prohibitiv!)m-au facut sa le trimit un mail plin de "multumiri"calduroase si de "laude" pentru extraordinara idee de a vinde acelasi produs la pret dublu! Drept urmare a marii lovituri de marketing a OMV-ului am ales sa trec la alt producator mai intelegator care sa-mi ofere aceiasi calitate la un pret adevarat! Care o fi acesta inca nu stiu,probabil unul din cei recomandati de voi in posturile din topic! P.S. bineinteles ca cei de la firma mai sus mentionata nu au catadixit sa-mi raspunda la umilul meu e-mail!
  8. Nu contenesc sa ma mir cat de util e un astfel de forum!Am urmat sfaturile voastre si URAAAA!,cielo meu merge cum nu a mers vreodata!Am resetat ECM-ul,IAC-ul si cu ocazia asta am schimbat si uleiul(OMV control light 10w40,conform indicatilor voastre).Rezultatul e uimitor! Multzumesc mult pentru rabdarea si priceperea voastra!
  9. Buna seara! Am si eu o problema cu relantiul la cielo 96:porneste usor,merge rotund fara intreruperi,revine la 700 turatii dupa ce se incalzeste motorul si brusc creste turatia la 1500/1800 in mers in gol.Daca opresc motorul si il pornesc din nou turatia revine la normal.Inca cativa km si din nou aceiesi problema:creste relantiul la 1800. Am curatat IAC-ul,am schimbat filtrul de aer si cel de benzina dar fara rezultat.Ce altceva mai trebuie sa verific? Multzumesc!
  10. Nu cred ca cineva contesta faptul ca in Romania exista coruptie,copii ai strazii,drumuri impracticabile,hoti de buzunare,foamete,etc. Toate astea fac parte,vrem nu vrem,din realitatea de zi cu zi dar ca toate acestea sunt specifice noua romanilor e o mare prostie! Am impresia ca cineva sa chinuie din rasputeri sa generalizeze experiente individuale si asta cu ajutorul nostru al tuturor mai ales al presei si al televiziunilor care alearga cu limba scoasa dupa senzational!Ce e mai grav e faptul ca multi dintre noi am inceput sa credem ca suntem toti hoti,corupti,violatori,betivi,ca mancam din gunoaie,ca cersim prin metrouri,ca mergem in strainatate sa devalizam bancomate si sa le furam masinile. E regretabil ca un om a fost omorat ca caini in capitala si alte mii sunt muscati anual in toata tara dar daca sunteti curiosi consultati statisticile departamentului sanatatii al SUA referitor la subiect si o sa va cruciti! De criminalitate ce sa mai zic:in SUA mor anual 200 politisti ,iar in penitenciarele lor sunt tot atati cat oameni sunt in Bucuresti! Drumurile lor sunt perfecte dar pentru asta mor cu zecile de mii in fiecare an:ei ce scuze mai au!? In concluzie as vrea sa-mi cer "scuze" Ambasadei SUA ca nu suntem un popor perfect,ca nu ne ridicam la asteptarile lor ,ca nu am fost la Ialta si la Malta,ca am fost colonizati de rusi ,ca avem salariul minim ceva peste 100$si pentru ca inca ne place sa ne traim viata asta frumoasa,urata cum o fi ea!
  11. Buna tuturor! Am si eu o problema cu batranul meu cielo 96 :la prima pornire dimineata relantiul ramane la1500 t/min. si oricat as incalzi motorul nu scade.Daca motorul e cald si opresc la urmatoarele porniri relantiul e normal (800-900 t/min) Am descoperit o fisura in furtunul de la capac la galeria de admisie,am remediat dar problema cu relantiul ramane.In rest motorul merge bine in toate regimurile de functionare,porneste usor si merge rotund. Astept un sfat. Multumesc!
  12. Multumesc mult.Maine o sa verific tachetii.
  13. Sunt sigur ca nu e de la distributie,am verificat. inainte am avut ulei castrol si depunerile au fost groaznice,asa ca am incercat cu altul. Intrabare:un injector poate sa bata asa de tare? Intreb asta pentru ca bataia nu este constanta:la pornire e puternica iar imediat sa estompeaza,uneori dispare pentru a aparea din nou.
  14. Uleiul e Liquy Molly 10w40 iar khilometri 141000
 

×
×
  • Create New...