Salut Baieti,am patit si eu asemanator ca si ady_bretzi. pe scurt isoria ar fi urmatoarea: de 2 ani imi picura la un T adaugat pentru instalatia de Gpl in spatele motorului. anul asta am decis ca trebuie sa rezolv problema si am adaugat "Preveil Stop Leak". am urmat instructiunile de sigur,motor cald,turnat aditivu in antigel,stat cu ea la relati 10 min, sa is faca efectu si ...etc etc.Curios si-a facut efectul, Dar,dupa 2 saptamani a inceput sa scoata un abur gros dupa ea si bine inteles ca am verisifcat nivelul antigelului, Borcanu GOL!!! era mai nud ca striprteoza )), in urmatoarele 2 saptamani, zeci de pareri, o gramada de mecanici, telefoane date, pana am ajuns la un tip la care urma sa imi schimb garnitura de ciuloasa.mentionez ca in 2 saptamani am bagat 22 de litri de antigel 50% cu apa .acel om din prima vedere mi-a zis ca garnitura si chiuloasa nu au nimic, a turat-o vreo 60 de secunde la 5500 rpm, cu busonu inchis si dupa care la deschis, apa putin se invarta inauntru.Mi-a zis ca o garnitura cat de putin dusa scoate ulei in vasul de expansiune, sare temepratura pe bord peste jumate in sus, si de multe ori da apa afara cu sau fara buson.la mine nu era nici una. In final mi-a dat verdict ca e infundat un "Fagure al motorului",banuiesc ca e locul unde curge apa.
In final mi-a mai turat-o de vreo 2 ori asa, si cred ca fara sa is dea seama mi la si desfundat, ca de atunci nu a mai avut nici cea mai mica pierdere de apa.
Concluzia mea trasa dupa asta: nu e neaparat sa fie ciuloasa, sau garnitura dusa, poate doar infundaturi pe canale sau faguri cum zicea tipu, si depinde mult cred ca de mersul pe care il ai, (m-am lecuit cu mersul subturat cu ea ).
Scuze de plictiseala.