Jump to content

Daniel Cosmin

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Daniel Cosmin

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/20/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://automobilfarasecrete.blogspot.com
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Cosmingtm17@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Petrosani,Hunedoara,Romania
  • Interests
    Sa aflu tot ce e de stiut despre Bolida Sopfy (Daewoo Cielo ko "95,GLE)
  • Din
    Petrosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    Hd-06-Gws
  1. Nu strica sa fugaresti masina cate o data cand ai chef.Pana la urma de aia are 7000 rpm pe bord, sa le si atinga,atat in mers cat si in gol.

  2. Salex, am facut dupa un drum de Petrosani-Deva 200km dus-intors, masina sa comportat perfect, si da am uitat sa mentionez faptul ca dupa acea "turatie miraculoasa" motorul nu mai scoate abur, dar iara picura la T de la Gpl. Oricum nu mai are viata lunga garnitura asta, pentru ca o sa vreau sa schimb setul de segmenti in vara, si toate semeringurile si garniturile aferent.. ..daca tine pana in vara am sa las si verdictul final, daca chiar era dusa garnitura sau planeitatea chiuloasei,ori ceva crapaturi la chiuloasa. Tnx pentru sfat si atentionare, Cu respect,Cosmin.
  3. Salut Baieti,am patit si eu asemanator ca si ady_bretzi. pe scurt isoria ar fi urmatoarea: de 2 ani imi picura la un T adaugat pentru instalatia de Gpl in spatele motorului. anul asta am decis ca trebuie sa rezolv problema si am adaugat "Preveil Stop Leak". am urmat instructiunile de sigur,motor cald,turnat aditivu in antigel,stat cu ea la relati 10 min, sa is faca efectu si ...etc etc.Curios si-a facut efectul, Dar,dupa 2 saptamani a inceput sa scoata un abur gros dupa ea si bine inteles ca am verisifcat nivelul antigelului, Borcanu GOL!!! era mai nud ca striprteoza )), in urmatoarele 2 saptamani, zeci de pareri, o gramada de mecanici, telefoane date, pana am ajuns la un tip la care urma sa imi schimb garnitura de ciuloasa.mentionez ca in 2 saptamani am bagat 22 de litri de antigel 50% cu apa .acel om din prima vedere mi-a zis ca garnitura si chiuloasa nu au nimic, a turat-o vreo 60 de secunde la 5500 rpm, cu busonu inchis si dupa care la deschis, apa putin se invarta inauntru.Mi-a zis ca o garnitura cat de putin dusa scoate ulei in vasul de expansiune, sare temepratura pe bord peste jumate in sus, si de multe ori da apa afara cu sau fara buson.la mine nu era nici una. In final mi-a dat verdict ca e infundat un "Fagure al motorului",banuiesc ca e locul unde curge apa. In final mi-a mai turat-o de vreo 2 ori asa, si cred ca fara sa is dea seama mi la si desfundat, ca de atunci nu a mai avut nici cea mai mica pierdere de apa. Concluzia mea trasa dupa asta: nu e neaparat sa fie ciuloasa, sau garnitura dusa, poate doar infundaturi pe canale sau faguri cum zicea tipu, si depinde mult cred ca de mersul pe care il ai, (m-am lecuit cu mersul subturat cu ea ). Scuze de plictiseala.
  4. Eu am schimbat complet cu 75w90 rosu, cand e cald, bag in orice viteza cu un deget. sunt mult mai multumit de 75w decat de 80w. (luand in considerare ca are 157.700km).
  5. Buna, mai fratilor am cielo de 2 ani, si am facut reparatii anul trecut la ea destul de valoroase, dar nici o data la motor. Nu ma gandeam ca e asa de "complicat", sa reglezi avansu.nu m-am interesat cei drept. dar treaba care a zis-o Nini, ma speriat, Mod setare, auto control, ai de capu meu.. . Oricum trebe sa iau aminte ce se vorbeste aici,ca anu asta vreau sa schimb segmenti si ce mai pare uzat in motor.
  6. Am avut si eu o problema asemanatoare cu alternatorul!! si am inteles multe de pe forum Baietii daca becul de a baterie se aprinde in momentul in care turezi motorul si la relanti se stinge aveti probleme doar cu periile de la alternator ... eu asa am avut!! Partea nasoala e sa nu te prinda pe drum ca pe mine ) ca am facut de la Craiova pana la Petrosani 4 opriri de incarcare a bateriei ). Cred ca a fost mai lung drumul asta decat cel de Bucuresti dar ma rog !! Revin!! Becul de la baterie si frana de mana aprins doar la turatia motorului e clar ca sunt doar periile de la electromotr mancate !!!!!! Cred ca asta mi-a distrus si bateria Ma rog toate se repara Edit moderator: 1. Electromotorul nu iti incarca bateria, asta face alternatorul. Daca ai avut probleme cu periile de la electomotor, n-are legatura cu topicul asta 2. Te rog sa recitesti Regulamentul si sa il respecti : - nu mai folosi limbaj IRC; - foloseste majuscule atunci cind se impune' - daca bagi o tona de "zimbareti" prin propozitii, devin eliptice si greu de inteles.
  7. N-ai masina!!ai necaz ca nu ai!!Ai masina!! ai necaz cu ea!!

  8. N-ai masina!!ai necaz ca nu ai!!

  9. Daca nu ai masina!!AI NECAZ CA NU AI

    Ai masina!!!AI NECAZ CU EA!!

    Nici cum nu e bine!!:))

  10. Multumesc mult!! momentan am o baterie de 55 de Ah,"baterie de imprumut".Saptamana asta in fiecare seara urcam 10 etaje sa o la redresor si dimineata coboram 10 etaje sa o pun pe masina sa poata porni!! ) . Oarecum deja este enervat si obositor,nu mai spun ca practic nici nu mai pot sa spun ca e ) .In fine cred ca voi opta pentru bateria aia sa ma asigur ca daca o las o seara in frig,urmatoare zi pot sa o pornesc si eu linistit . Multumesc mult inca o data!!!
  11. Buna!! Am o intrebare care imii sta in cap de o saptamana..am un cielo din 95,instalatie de gaz si sitemul audio din fabrica!!..o batrie la mana a doua de 70 Ah ar fi buna pentru masina,si in plus ca sa si porneasca si iarna dupa o seara mai rece de un -15 grade.Am sanse sa prajesc instalatia electrica,releu sau diodele de la alternator?? P.s:e primul topic si nu prea stiu bine sa folosesc un forum atunci cand e nevoie sa scriu pe el .Multumesc anticipat!!
 

×
×
  • Create New...