Jump to content

Andrei__1

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Andrei__1

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira II
  • An
    2007
  1. Salut! Am avut probleme cu motorul, care nu se mai accelera asa bine, mai ales de la 4000 RPM in sus; in plus, mai dadea si in nas. Am masurat fisele si cea mai lunga avea rezistenta foarte mare, 186 MOhm. Cand am masurat-o a doua oara, era deja intrerupta. Astazi am cumparat un set de fise de bujii originale GM, cod 96497773. Codul nu este cel din catalogul de piese pentru Nubira II, dar singura diferenta este lungimea: cele noi sunt cu 2-3 cm mai lungi decat cele vechi. Fisele sunt Packard fabricate in Coreea. As fi vrut sa cumpar fise BERU, dar nu aveau decat de-astea. Mai tarziu, cand ma duc la masina, o sa le masor rezistentele si o sa le scriu aici. Pentru comparatie, o sa pun si rezistentele fiselor vechi. Fisa Nr. 1: 186 MOhm, la a doua masurare era intrerupta; Fisa Nr. 2: 7,4 kOhm; Fisa Nr. 3: 2,2 kOhm; Fisa Nr. 4: a variat, dar s-a stabilizat la 13 kOhm; cum am tras foarte putin de ea, se intrerupea.
  2. Salut, Vreau sa montez climatizare automata (FATC) in loc de AC manual la Nubira II 1.6 din 2007 (fabricata in Romania) si am nevoie de ajutor la instalatia electrica. Climatizarea automata este luata de pe o Nubira (identica Nubira II din Romania) 2.0 CDX fabricata in 2000 (cred) in Polonia pentru Spania. Am luat cablajul, cutia climatizarii si modulul de comanda din bord. Pe masina mea am doua mufe care intra in modulul de comanda manual, o mufa cu 4 fire si una cu 8 fire. Eu trebuie sa mai adauga (+) pentru memorare setari si semnal viteza. Din pacate, nu stiu ce fac cablurile deja existente. Pe cablajul celalalt am o mufa cu 14 fire. Eu trebuie sa tai mufa cu 14 fire de pe cablajul nou si sa o lipesc la cablajul meu de la mufele AC manual si sa mai aduc cele 2 fire mai sus mentionate. O sa va scriu configuratia mufelor mai jos (din ce am vazut in manual, mufele au pinii numerotati de la stanga la dreapta pentru fiecare rand, adica primul rand are de la 1 la 4, al doilea are de la 5 la 8, pinul 5 fiind sub pinul 1): Mufele de pe cablajul masinii mele: - mufa cu 4 fire: 1 - LT BLU ; 2 - BRN ; 3 - ORN ; 4 - YEL - mufa cu 8 fire: 1 - DK GRN/WHT ; 2 - ORN/BLK ; 3 - PNK ; 4 - GRN ; 5 - BRN/WHT ; 6 - LT BLU ; 7 - BLK ; 8 - WHT - mufa climatizarii automate (mufa tata, cea de pe cablajul de sub bord): 1 - DK GRN/BLK ; 2 - DK GRN/WHT ; 3 - DK GRN ; 4 - BRN/WHT ; 5 - DK GRN/WHT ; 6 - BRN ; 7 - PNK ; 8 - ORN ; 9 - YEL ; 10 - LT BLU ; 11 - FARA CABLU ; 12 - PPL ; 13 - BLK ; 14 - DK GRN ; 15 - WHT Nu stiu daca are importanta sau nu, dar pe acest cablaj mufa 5 are cablul mai gros decat mufa 2; acelasi lucru si pentru mufa 14 comparativ cu mufa 3. Ce va rog, in caz ca stiti, sa imi spuneti ce reprezinta fiecare cablu de pe mufele scrise mai sus. Dupa cum vedeti, mufele folosesc aceleasi culori, dar cu niste diferente: - cablul PPL, este pe cablajul climatizarii, dar nu si pe al meu; - cablul ORN/BLK de pe cablajul masinii mele nu este pe cel al climatizarii; - pe mufa climatizarii, pinul 2 cu pinul 5 au acceasi culoare; la fel si 3 cu 14; pe cablajul meu, fiecare culoare se intalneste o singura data; - pe mufa masinii mele se intalneste cablul LT BLU si pe mufa cu 4 fire (pin 1) si pe cea cu 8 fire (pin 6); pe cablajul climatizarii, aceasta culoare se intalneste o singura data. Ii rog pe utilizatorii care au Nubira II mai veche sa desfaca modulul de comanda al AC manual si sa vada ce fire le intra in cele 2 mufe. Asta daca doresc sau daca au timp (10 minute). Poate s-au folosit exact aceleasi culori ca la masinile cu FATC (clima automata), astfel eliminand cateva dintre probleme. Acelasi lucru ii rog si pe utilizatorii care au clima automata montata pe masina. Va multumesc!
  3. Da, asta vreau sa fac. Oricum, iti multumesc!
  4. Salut! Te rog sa ma ajuti, daca poti. Eu vreau sa montez climatizare pe Nubira II din 2007 si am luat cutia de climatizare, modulul de comanda din bord si tot cablajul de sub bord, inclusiv cutia cu sigurante. Cablajul pe care l-am luat de la dezmembrari are 4 mufe care se conecteaza la cablajul care vine de afara, 3 late si una ingusta. Masina mea nu are decat 3 mufe, pe cele late. Imi poti spune, daca stii, ce se conecteaza pe acea mufa ingusta? Sau eventual de unde vine. Iti multumesc mult!
  5. Vreau sa cumpar senzorul de temperatura exterioara pentru Nubira II deoarece nu il am si vreau sa pun climatronic. Acest senzor imi lipseste si nu stiu de unde sa il iau. Din ce stiu, se potriveste si cel de la Leganza si de la masini Chevrolet. Codul senzorului: 96271343
  6. Stiu ca este mult de munca, mai ales ca trebuie dat si bordul jos. Teava cum ai stricat-o? Nu s-a potrivit sau nu ai fost atent? Dupa cum spui si tu, poate nu se merita, dar pe de alta parte, creste atat gradul de comfort cat si valoarea masinii. Va trebuie sa scot toata cutia de climatizare, care contine evaporatorul (pe care am vazut cum sa il dau jos) si radiatorul de incalzire. Spune-mi, te rog, cum ai procedat cu radiatorul? A curs apa din el? De unde se desface? Mai tii minte cat timp ti-a luat ca sa faci modificarea? Ma intereseaza si acest aspect, ca sa stiu ce ma asteapta (nu este factor determinant). Multumesc mult!
  7. Salut! Am ocazia sa cumpar de la dezmembrari un modul de climatizare automata de pe Nubira II si vreau sa il montez pe Nubira mea. Diferentele sunt uriase, la climatizare totul fiind automat, deci as achizitiona urmatoarele: - Modulul de comanda; - Instalatia electrica cu tot cu senzorii de temperatura; - Modulul de aer conditionat (cel care se afla in bord si cuprinde radiatoare, motorase, clapete si suflanta) Cu alte cuvinte, nu schimb decat module, nu intervin asupra pieselor. A mai incercat cineva asa ceva? Ma intereseaza sa stiu daca componentele pe care le-am enumerat mai sus sunt toate componentele necesare modificarii. Mai este nevoie si de alte modificari? Va multumesc!
  8. Multumesc mult pentru raspuns! Am gasit si eu, pana la urma, in catalogul de piese pentru Nubira. Era trecut la categoria "Condenser", pe cand eu ma uitasem la toata instalatia. Ar mai fi ceva: Evaporatorul unde se afla? Stiu ca e in interior, dar nu stiu exact locatia. Ce trebuie sa demontez ca sa ajung la el? Multumesc!
  9. Probleme aer conditionat Nubira II. Salut! Am probleme la AC in sensul ca nu face rece in masina. Instalatia e incarcata, compresorul functioneaza, deci mai ramane sa fie infundata, lucru pe care mi l-a spus si o cunostiinta care mi-a incarcat instalatia. Sunt doua variante: supapa de expansiune sau filtrul dehidrator. Stiu ca Cielo il avea pe sub aripa, dar la Nubira nu stiu. Va rog, daca stiti unde este localizat filtrul dehidrator la Nubira sa imi spuneti si mie pentru a putea verifica. Multumesc mult!
  10. Salut! Am probleme la AC in sensul ca nu face rece in masina. Instalatia e incarcata, compresorul functioneaza, deci mai ramane sa fie infundata, lucru pe care mi l-a spus si o cunostiinta care mi-a incarcat instalatia. Sunt doua variante: supapa de expansiune sau filtrul dehidrator. Stiu ca Cielo il avea pe sub aripa, dar la Nubira nu stiu. Va rog, daca stiti unde este localizat filtrul dehidrator la Nubira sa imi spuneti si mie pentru a putea verifica. Multumesc mult!
  11. Salut! Are cineva sanie (cusca, rama) 2DIN pentru Nubira II? Sau macar sa-mi spuneti de unde pot sa cumpar una. Vreau sa montez un DVD 2DIN si nu gasesc sania pentru el. Ma gandisem sa cumpar 2 sanii 1DIN, sa le tai partea de jos, respectiv pe cea de sus, apoi sa le lipesc, dar prefer sa mai astept putin, poate gasesc una originala. Multumesc!
 

×
×
  • Create New...