Jump to content

dynoss

Membru
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

About dynoss

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Skoda
  • Model
    Fabia
  • An
    2005
  1. "Mestere" mi-am dat seama de posibilitatile tehnice si mai ales intelectuale ale "matale" Eu nu eram la cresa sau grupa mare in anii 80, dar tu in mod sigur esti si in ziua de AZI dupa modul de exprimare si abordare a subiectelor, ca sa nu mai spun ca esti ZERO la cunostinte tehnice ! Si cu asta am incheiat orice discutie cu tine. Constat ca din pacate si acest forum a fost parasit de adevaratii cunoscatori in ale GPL-ului...asta e... Pentru cei interesati cu adevarat de tehnica, nu de polemica idioata, pun o fisa tehnica atasata, unde se vad clar cele 5 calitati ale GPL-ului in functie de amestec propan-butan. Tip A,B,C,D si E. QED ! CONDITII-TEHNICE-DE-CALITATE-GPL-Auto.pdf
  2. Au trecut vremurile alea ! In anii 90 trebuia intr-adevar sa scoatem apa din butelie ca se aduna. Azi baietii din rafinarii au...rafinat metodele de furt. Se baga o substanta speciala care vaporizeaza apa la fel de bine si nu-ti ramane nimic in rezervor !!! Pana acum 2-3 ani simteai o scadere de putere la EURO 0-2, la 3-5 nu simti aproape nimic din cauza ca iti compenseaza lambda 1 prin ECU benzina timpii. Merge de rupe, timpii de injectie insa cresc cu 20-40%...asisderea si consumul. La hotie le merge capul la romani mai bine ca la oricine de pe lumea asta. Alta metoda. De acetona in gaz ai auzit ? Din cauza asta se duc dreq garniturile de la injectoarele de doi bani, rampe monobloc. De combinatia corecta propan-butan cunosti ? Stii ca sunt 5 categorii de GPL in rafinarii ? Si multe altele pe care ar trebui sa le scrii pe aici daca spui ca ai gaz din anii 90 si te pricepi... Sa le vedem !
  3. Apreciez umorul dar ansamblul respectiv nu se depaneaza pe...GENUNCHI ! Cat despre apa...se dau tunuri si tepe la greu, dar nu peste tot. Unii fura la cantar, altii la calitate, mai sunt putini care au gaz de calitate si pompe care nu fura. Hai sa ne informam obiectiv. Eu am spus statia exacta de unde am luat teapa. Treceti si voi statiile din Bucuresti si Buzau. Locatie, brand.
  4. Daca nu te pricepi la electronica si nici nu ai sculele necesare, iti recomand sa apelezi la reprezentante BRC. Ansamblul respectiv se poate repara doar in laborator, iti trebuie cunostinte despre componente pasive si active, statie de lipit, pompa de fludor cu care sa extragi releul (daca e avariat), banda cuprica de curatat, aparate de masura si control etc... Pot fi si alte componente defecte, nu doar releul. Doar diagnosticarea si reparatia costa minim 100-130 de lei. Plus componentele si transportul cred ca ajungi in jur de 200 de lei. Daca erai in Bucuresti incercam sa te ajut. In Timisoara ti-am recomandat un amic in PM la care poti apela. Una peste alta merita reparat caci are componente true hole. Chiar daca unul nou costa tot 200 de lei, merita reparatia daca ai unde sa o faci. Porcariile astea noi sunt doar cu SMD-uri si se strica rapid. Piesele de azi au 10-20% calitate din piesele de acum 20 de ani. In niciun caz nu faci improvizatii caci nu te joci cu viata ta ! Incearca daca vrei si la un service BRC, le spui ca vrei acel ansamblu pentru instalatie Zavoli. (Zavoli a fost preluat de BRC) Am avut acelasi ansamblu pe dacie cu Zavoli si a rezistat ok multi ani. Cat despre pretul si mai ales calitatea GPL, cu cat a scazut pretul mai mult, au bagat mai multa apa in el. Saptamana trecuta am luat o mare teapa la Petrom Mihai Bravu. Gaz 2,09 lei cu 30% apa !!! Consumul a crescut enorm in aceleasi conditii de drum extraurban, in plus si cu vant din spate ! Deci se fura din rafinarie, profitand de faptul ca nu se fac controale de calitate. Mai dati si voi feedback despre calitate gaz de la Rompetrol, Luk si altii.
  5. Inseamna ca nu ai facut km aia pe gaz daca sustii chestiile de mai sus ! Despre furat la pompe se stie din anii 90.
  6. La Cielo e un consum normal, deci Laure nu ai de ce sa-ti faci pb Poti sa mai limitezi consumul prin schimbare de injectoare, care precis nu mai inchid cum trebuie + kit reparatie plaman. Intrebare pentru cei care au fost in Bulgaria si au luat de acolo gaz: Se fura la pompa ? Pretul stim ca e mai mic, dar cum stau la corectitudine ? Pe la noi stim statiile care trebuiesc evitate dar am zis sa nu iau teapa la ei cand merg in concediu...
  7. Leva e 2,30 lei, nu are cum sa fie atat, poate benzina sa fie 2 leva. Se pare ca in Silistra sunt statii OMV si LUK cu GPL, de unde se pot lua si vignete. Plata cu card, deci ok.
  8. Mersi, sa traiesti. Nu este updatata de ani de zile, dar sper sa fie ok. De ex in Drajna sunt 3 statii de GPL si niciuna nu e pe harta, in Bucuresti Luk e trecut cu statii care s-au desfintat de ani de zile...etc.
  9. Colegii, rog o informatie: La cati km de granita e cea mai apropiata statie de GPL bulgareasca dupa Giurgiu, Calarasi, Vama Veche ?
  10. Asa se explica De fapt ce ai "masurat" tu, e fals. Consumul se face la gaz, de la gol la gol. Cred ca e scris in topicul asta de zeci de ori acest lucru. Fa-l asa si revii apoi cu consumul real, dar nu pe o portiune scurta, ci mers cu un rezervor plin pana sare pe benzina.
  11. La consum vorbesti din experienta proprie sau din impresiile altora ? E adevarat ca ultimile serii (cum ai tu) au fost ceva mai performante la consum, dar in medie Cielo la viteza respectiva cu vant de max 2 m/s si incarcatura data consuma real cam 7 l benzina/100 km fara AC. Aici vb de cele cu CVM nu CVA. Unchi-meu cu Cielo Euro 2 si CVA nu o scoate sub 9, 9,5% pe extraurban, cu CVA... Consumul de fabrica la CVM e dat la 5,8 fara a se specifica viteza, conditiile, etc...oricum consumurile fabricilor sunt departe de realitate la toate brandurile. Adaugand la GPL un 30% peste consumul de benzina ( caci real atat e necesat pentru a dezvolta aceasi putere echivalenta in kw ) se ajunge la 9%. Se mai calculeaza si consumul aditional de benzina pt porniri... Cu injectia in stare lichida e greu, dar nu imposibil. Iarna sunt pb insa... Despre d-nii de mai sus, intreaba-l pe Lascarica si-ti spune.
  12. Din cate stiu nu exista asa ceva montat pe la noi, nici macar renumitii Laurentiu sau Radu nu au pus asa ceva pana azi... In plus sunt mai multe dezavantaje la o astfel de instalatie... alexinno: Ma indoiesc serios la consumul tau de 7,3 pe gaz in conditiile spuse. Sa fim seriosi, Cielo nici pe benzina nu scoate consumul ala.
  13. E normal daca stai sa faci calcul la nr de km facuti pe benzina. Motorul merge numai rece pe banzina si consumul e imens. Seteaza trecerea mai repede si o sa consumi max 5 litrii la 1000 km facuti. Poti face si trecere manuala la tine imediat dupa pornire cu prag de 2000 de rpm de ex.
  14. Nu e treaba clientului sa faca asta ! Pe vremuri si la rusesti erau T-uri de alama, azi si BRC-ul da chifle de plastic... deh...capitalism salbatic-fanatic...de unica folosinta...
  15. Nu e cum am inteles eu ci cum te-ai laudat tu si te citez: "Si ...cu 136 de cai la 10%gpl cum e?" Asadar cand folosesti tu cei 136 de cai cu 10 litrii de gaz ? La 80 km/h ? Acolo folosesti mult mai putin din kw motorului... Sunt din generatia decreteilor ca si tine dupa cum spui, dar asta nu inseamna ca stii mai multe...din cate se vede este exact invers. Si cunosc "caile gazului" de peste 20 de ani, de cand tu probabil ca nu stiai cum arata o instalatie ruseasca si cum faceam plinul din butelii. Dar hai sa incheiem off-topicul.
 

×
×
  • Create New...