Jump to content

Englishman

Membru
  • Content Count

    2250
  • Joined

  • Days Won

    30

About Englishman

  • Rank
    Zee English Professor
  • Birthday 04/22/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=18158
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    -
  • Auto
    -
  • Model
    -
  • An
    -

Recent Profile Visitors

8932 profile views
  1. ☺️ Mereu. Cielo meu albastru il pomenesc si il voi pomeni si nepotilor, daca mai ajung pana atunci. Indiferent ce o sa imi mai apara prin curte, el va fi mereu un punct de referinta, un yardstick dupa care voi judeca toate celelalte masini. Lancerului nu am ce sa-i mesteresc, e enervant. Am pus doar tot ce voiam pe el si cam asta e.
  2. 36.000 km. Totul absolut perfect.
  3. Măcar la un an sa revin, zic... Am stat peste 3 ani sa o cunosc și sa o analizez la sange. Dupa cum am mai spus, concluzia abia acum e clara, as mai lua-o o data, fara retineri. Nicio problema de ordin tehnic, km la bord 32000. Update-uri- dorinta de a cumpara navigatia originala s-a indeplinit, după vreo luna de la comanda data la MitMotors Bucuresti. A costat suficient de mult insă merita toti banii. Update gratuit harți și sistem de operare timp de vreo 2 ani, parca. Montat singur, plug and play evident, o joaca de copii, fara nicio intervenție asupra mufelor sau cablurilor. Evident, difuzoarele originale de fabrica nu făceau fata, incat le-am înlocuit pe toate 4 plus tweeterele aferente cu niste bunaciuni de la Hertz cu o sensibilitate de 93dB. Portierele le-am insonorizate cu Dynamat, completand așadar lucrul început acum 2 ani când am făcut toată podeaua cu Stp gold. Nu prea sunt eu mare audiofil însa e inutil sa spun ca atunci când volumul e pe la jumătate, rămân șocat de calitatea sunetului. Al doilea mare update pe care mi l-am dorit a fost îmbrăcarea completa în piele a interiorului, mai puțin portierele care aveau deja inserții din piele. Am ales o piele naturala neagra, de vita, care a înlocuit tapiseria originala bucata cu bucata, păstrând tiparul și designul din fabrica. Lucrarea a durat suficient de mult însa a ieșit o minunăție. Nu, fara încălzire sau răcire la popou, mi se pare prea de snowflakes. Mici modificări de ordin estetic, toate comandate de la producător sau de la firme respectabile, cap schimbător aluminiu Mitsubishi, mâner Sparco inox frână de mână, pedale Ralliart, exhaust tip inox, bare transversale împreună cu 3 suporți de bicicleta- toate Thule- care chiar arata foarte bine pe mașină, etc, etc. Încerc sa pun și vreo 2 poze, sunt pe tel și nu știu dacă îmi permite resizing la upload.
  4. Ei bine, orice poveste de dragoste are un sfârșit. Deși nu mi-e prea comod sa recunosc, m-am despărțit cam definitiv de Daewoo. Cielo al batran, ultimul din posesie, a plecat spre alte orizonturi. Consuma extrem de mult si toate eforturile de a-l trata au fost degeaba. Extrem de mult inseamna peste 20 la suta lejer. Nu, nu era gaurit rezervorul. L-am înlocuit cu un Renault Clio hatchback, nou, bineînțeles- urasc sa bag bani în rable si cotete de firma la mâna a 15-a. Părerea mea,după ani de condus este ca cine își ia un second nu-și permite acea mașina. Parcul e format acum din Mitsa care e în continuare impecabila, Cleiosu- care se comporta super în prima sa mie de km și bătrânul Golf TDI care continua sa îmi iubească buzunarele și sa nu ceara niciun leu. Poate voi face un topic dedicat dacă voi avea timp. Deocamdata rog sa se închidă topicul.
  5. După părerea mea, e doar o rabla și un coteț. Nu voi uita vreodată cum și-au permis unii sa-mi catalogheze, pe alte forumuri, cu ceva ani în urma, bijuteria de Cielo albastru, drept mediocru, când ei nu au mirosit vreodată cum miroase înăuntru o mașină nouă.
  6. Oare numai pe mine ma dor ochii?
  7. Ala din prima poza eram convins ca e altceva, nu MAP... Mass Airflow Sensor gandeam ca e taman cel de pe carcasa filtrului de aer...
  8. Am citit topicul, insa nu m-am regasit in totalitate cu problema mea, sunt multe variabile. Bujiile sunt schimbate de o luna, NGK cu codul standard pentru Cielo. Fisele sunt Packard, schimbate acum juma` de an, pe cand consuma normal. Regulatorul ala dracu stie unde e, mie mi s-a pus pata pe potentiometrul ala. Insa voi rezista tentatiei de a-l foote pana dupa masurarea noxelor la un ITP - singurul sfat la obiect realizabil si rezonabil. Repet, consumul a sarit in aer BRUSC, de prin septembrie, fara o interventie prealabila asupra masinii de niciun fel. Deci CEVA s-a intamplat. Imi mai trece una prin cap ...senzorul MAP de pe filtrul de aer?
  9. Consumul a fost făcut de la alimentare 20 litri pana la oprirea motorului în mers 😛datorita evaporarii benzinei. Am făcut intenționat proba aceasta, fiind pregătit cu un bidon de rezerva în portbagaj. După 90 de km deja nu a mai pornit decat după ce am turnat rezerva. Drumuri relativ scurte de 10 km bucata, sa zic,mers calm, nu ca de obicei. Rotile nu sunt înfrânate, motorul ajunge relativ repede la temperatura de regim,termostat bun. Bun pont cu ITP, vedem acolo. Sonda ar da simptomele astea? 🤔 La 3 zile bag câte o suta de lei în rezervor, deja și.a dublat valoarea masina în iarna asta, ma cam scoate din sărite... PS. Am potențiometrul de reglaj lângă filtrul de aer...deci mai are sonda lambda?
  10. Reinnoiesc discuțiile de aici un pic. Batranul meu a luat-o razna de cateva luni.Dupa lupte cu electromotorul,ambreiajul, pornire grea, de prin septembrie consuma cam 20 la suta în oras, lucru ce coincide cu un fum - mai mult abur - alb și abundent chiar si la cald. Nu consuma ulei deloc, bujii noi, filtre noi, niscai furtunase de la admisie schimbate,capac delcou asisderea. Bujiile nu sunt umede deloc, au culoarea standard,deci aprinderea e in parametri, zic. Benzina pun doar de la OMV, de tras, trage bine, relanti constant și domol. Tester Daewoo nu am în oraș și sincer nu ma bizui pe vremea asta sa fac un drum cu ea în alt oras pentru diagnoza,deci varianta cade. Ce rahat sa ii mai fac, ca ma dispera, ii pun 20 de litri de benzina și abia fac 100 km chinuiti! Pe riscul meu vreau sa invart de potențiometrul de co2 sa vad ce urmari are. Întrebarea este, pentru a saraci amestecul, care e direcția de rotire a șurubului de lângă filtru? Ma doare la basca dacă dau greș, mai mult de atâta nu are cum sa consume. Sau, dacă aveți alte idei...sunteți bineveniți.
  11. Exact aia am făcut io singur, am înlocuit contactul electric cu ocazia suspectarii electromotorului, de aia am lăsat descoperit. Papucii sunt schimbați tot de mine acum vreun an, izolați bine individual cu tuburi termocontractante, etc... 🤔 Blocul de lumini are 2 ani, e de la rădăcini, original, nu a făcut figuri deloc. Problema e doar când ating firele dedesubtul contactului electric, adânc sub volan...de fapt ambele probleme, și luminile și muritul brusc al motorului. PS. Cam off topic, vorbind despre probleme tehnice la Cielo pe topicul care nu are nicio treaba cu el, însă m-a luat valul, scuze. Pisici, dacă îl iubesc și pe bătrânel...😇
  12. Ambele 😊 Nu o scot din garaj decât la plimbare pe distante lungi, în oraș omor Cielo cu care, apropo, am mai avut niște probleme..nu pornea de vreo luna și dădea semne de electormotor foutut.Dupa chinul dracului de scos de pe mașină, am văzut ca nu are nici pe dracu. Montat înapoi, refăcut legăturile la baterie cu borne de alama masiva și se pare ca e ok acum. Insa nu sunt convins ca e în regula. Farurile fac figuri când ating firele de sub volan,adică moare faza scurta iar uneori la relanti se oprește motorul când ating tot firele din zona. Ma scoate din minți, mai ales ca trebuie sa ma bazez pe ea zilnic. Încă nu am găsit remediul, am lăsat masca de sub volan scoasa în caz ca îmi mor farurile sau motorul...le ating puțin și își revine. Dracu știe, electricienii capabili prin zona sunt cam subțiri.
  13. Multam de urari ! A trecut mai bine un an de la ultimul post aici. Ne comportam impecabil, mergem superb si aratam chiar si mai bine. A facut si a treia revizie din cele 5 obligatorii anuale ( garantia de 5 ani) , km foarte putini, 27.000.
 

×
×
  • Create New...