Jump to content

gangboy

Membru
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About gangboy

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Constanţa
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos
  • An
    2006
  1. Eu am arcuri sport de la H&R. Amortizoare in curand, nu m-am documentat inca.
  2. OK, n-am mai scris de ani dar maşina încă îşi face treaba bine. 26000 şi ceva de km. Printre noutăţi: arcuri sport H&R de la dinoc--schimbă maşina radical, de la aspect dar mai ales în viraje etc. schimbat pe garanţie palierii (şi caseta de direcţie programat pe 04.01.2008) becuri blue vision philips, montate în faţa service-ului de tipul de la recepţie... moment penibil după care mi-am schimbat singur un bec de proiector. plafoniera cu 2 leduri acum are 8--schimbată 'în garanţie' de Abram Burel+diferenţa de leduri stickere cu denumirea firmei... nu sunt convins că dau foarte bine, s-ar putea să dispară şi să revină mai târziu ceva mai discret Planuri de viitor: STRUT BAR COTIERĂ folie toată maşina modificări pe la filtru de aer/toba (macar finala)... astea nu sunt o prioritate acum
  3. aduc stelele..:)

  4. Semnalizatoarele tot nu le-au integrat in oglinzi, antena radio tot de 10 km si pusa in partea frontala si tot externa iar stergatoarele tot retro. Chestii de finete...
  5. Salut Lucian M, Maşina este într-adevăr varianta de 8200 euro, CIP. În cazul meu avansul a fost undeva la 2000 euro, leasing pe aproape 4 ani (fără câteva luni) cu o rată de ~220 euro/lună (CASCO şi valoare reziduală inclusă în rată). În rest cum să fie... cu cât e avansul mai mare cu atât scade şi rata Eu încerc să o achit maşina în decursul anului viitor. Pe ea scrie, ca şi în acte Kalos, an fabricaţie 2006. E luată cu doar câteva zile inainte de lansarea măreţului Aveo care la varianta Hatchback a observat toată lumea "diferenţele". Treaba cu alarma e ştiută aici pe forum. Variantele 2005-2006 vin cu alarmă din fabrică dar alarma asta nu scoate nici un sunet căci... nu are pe unde. Băieţii de aici au descoperit conectorul minune şi şurubul minune unde se montează foarte uşor goarna. Rezultatul e o alarmă rudimentară dar măcar ştiu că am închis toate uşile când face bip la închidere. Capacitate mare de încărcare o avea dar poziţia scaunelor spate cam taie din înălţimea lucrurilor băgate în portbagaj. Cum am spus şi mai sus, vin de pe o maşină cu portbagaj mare de tot dar pentru lucrurile de zi cu zi e arhisuficient. Încap cu brio toate cumpărăturile de la un hypermarket sau 2 geamantane şi alte mărunţişuri pe lângă. Varianta Elite e OK, din câte experimentez, motorul deloc leneş dar şi nesătul , acum nu se pot amândouă dar într-un regim de mers de om normal o să ai, consum mediu OK, zgomote/vibraţii puţine şi eventual corectabile. E cam goală uşa de la hayon şi de aici mici zgomote dar se poate rezolva uşor. Unde mai pui de suspensiile "sport" şi talonul mititel al cauciucurilor de pe jantele de 15 inci. În rest, mulţumesc!
  6. Vă mulţumesc! Am ataşat poze cu goarna - 20 lei dintr-un magazin de piese auto, 12V, cu două fire. Autocolantul a fost "tuns" să încapă între firele de la sistemul de dezaburire (scuzaţi jegul de pe maşină :mrgreen . În curând urmează bandouri pentru protecţia colţurilor şi eventual o cotieră.
  7. Mulţumesc pentru precizare (contactul de la capotă). Toate bune, funcţionează şi are şi o locaţie mai mult decât potrivită în acel şurub ce stătea degeaba.
  8. Ţi se pare mult? Colegul Immortal are aproape 15000 şi a lui e mai tânără cu câteva zile
  9. Chevrolet Kalos 5 uşi Motor 1,4; 94 CP; Varianta Elite. Cumpărat pe 8.03.2006 cu 7 KM la bord. Înainte condusesem o maşină ce avea caroserie tip wagon deci a fost nevoie să ma obişnuiesc cu maşinuţa. Am fost de la început plăcut impresionat de cât de vioaie este, cel puţin atâta timp cât este turată cât îi place, undeva pe la 3400 în cuplu maxim. Viteza maximă a fost undeva pe la ~175 KM/h în bord, pe A2 pentru câteva minute căci acul de la benzină scădea cam repejor. În regim de 120-130 KM/h este stabilă şi nu (prea) zgomotoasă. La început (martie-aprilie, probabil din cauza vremii) am avut de făcut câteva drumuri Cta-Buc şi eram foarte dezamagit de instabilitatea la viteză mare atunci când bate vântul. Nu mai simţisem dar acum, cred că m-am obişnuit, nu mai simt discomfortul ăsta. Servodirecţia e un pic cam leneşă în oraş, în rest, la viteze mari să zicem că e destul de rigidă. Iarăşi, făcând referire la maşina mai veche de dinainte, servodirecţia în oraş era o plăcere. De altfel am constatat ulterior că şi la Nubira II servodirecţia merge frumos deci... poate e doar impresia mea. Nu am avut parte până acum de greiereaşi, exceptând sunetul de gol al hayonului. Poate am să îl umplu cu... ceva să tacă (se aude doar la anumite feluri de denivelări, mă rog...) Am impresia că aud acest sunet de când mi-a fost demontat acel capac din interior de pe uşă pentru o mică reparaţie: mers la plajă, luat din portbagaj toate cele, făcut plajă, întors la maşină, portbagaj nu se deschide -- mers la service -- concluzia: v-a fost forţat. Măcar l-au reparat în garanţie (de ce în garanţie dacă a fost forţat, nu ştiu!)... Tot pe garanţie mi-au înlocuit capacul de la recipientul lichidului de parbriz care s-a rupt, probabil din cauza variaţiilor de temperaturi de la noi Şi tot pe garanţie au reparat bricheta -- aveţi grijă ce încărcător de telefon conectaţi, cele de la Zapp se pare că o coafează bine de tot pe brichetă de nu mai merge De când am început să-i urmăresc consumul am un 9,12l/100 KM, 946 km şi 86l cam 90% făcuţi în oraş, restul de 10% pe drumuri expres. În rest, modificări minore: - înlocuit becul plafonierei cu Tempo-ul lui Abram Burel - cumpărat (urmează azi montajul) goarnă (voi pune poze) P.S. Voi pune poze şi cu ea ziua
  10. S-o stăpâneşti sănătoasă! Eu am ajuns la 7900! Cât despre schimbător... mie sincer, vitezele mi se par luuungi.
  11. Evident că am închis toate uşile... cum adică şi capota? Ce treabă are capota? Hm, am să încerc mâine căci asta cred că am făcut greşit
  12. OK, din ciclul "alarmă silenţioasă+goarnă=1/2 alarmă": - căutat, găsit şi identificat conform pozelor, conectorul de goarnă la al meu Kalos; - căutat prin multe magazine auto goarnă şi exact când vroiam să mă las păgubaş am găsit una bucată goarnă obişnuită, două fire, unul roşu altul negru, alimentată la 12V; - montat pe maşină după indicaţiile de mai sus: roşu la firul portocaliu din conector, respectiv negru la verde şi încercat. Rezultat? La armare semnalizatoarele şi LED-ul din bord NU se aprind. Am deconectat goarna, dezarmat OK, armat din nou dar aceleaşi simptome. Abia după o pornire/oprire motor fără goarnă conectată îşi revine la comportamentul obişnuit la armare. Întrebarea întrebătoare este: DE CE NU MERGEEE?! Apreciez ajutorul vostru! P.S. Testată direct pe baterie sună bine-mersi!
  13. Da, arată interesant; întrebarea e: merită la 2 leduri efortul de a lipi folie?
  14. Chiar n-ai văzut nicio Dacie 13xx cu alarmă? Alarma-i alarmă, închiderea e închidere.
  15. Am citit în manualul de instrucţiuni că după depăşirea acestei viteze ar trebui să se audă un soi de beep de avertizare că... mergi prea repede Îl aude cineva? A fost deconectat/scos din uz la modelele mai noi precum altele?
 

×
×
  • Create New...