Jump to content

marketiva

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About marketiva

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craova
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    nu conteste
  1. am rezolvat problema cu etrierii, am aplicat formula veche aplicata si la cielo din cate stiu eu: un arc legat de telescop si etrier dar am facut lucrarea profesional (arc pus prin copex cu vaslina care nu mai atinge nimic altceva in afara de etrier si telescop) Acum ramane problema cu troncanitul care poate fi de la bucsele acelea din capul telescopului, sub capota - am inteles pe cineva ca au fost proaste din fabrica Are cineva o poza cu ele? cum arata? ca sa pot sa-mi dau seama daca acestea pot fi de vina
  2. etrierii sunt doar o parte din problema pe langa multe alte zgomote... ce alti etrieri compatibili recomanzi?
  3. Au fost inlocuite etrierele pe garantie, pentru ca se schimbasera ghidajele de 2 ori si a 3-a oara nu se mai putea... Deci? Alte variante? Nu mai folosi inutil Reply. Ai la dispozitie Add Reply sau Fast Reply scuze, sunt nou pe aici si nu-s obisnuit cu forumul... fara intentie
  4. la asta ma gandeam si eu, ai dreptate cu gaura si ghidajele dar atunci care este rezolvarea? sau de ce se largeste gaura etrierilor? am inteles ca un remediu ar fi legarea etrierilor cu un arc de telescop pentru a sta mai fix si a nu mai zdrancani P.S. nu am desfacut etrierul sa vad ce se intampla fizic acolo dar acea gaura din etrier nu poate fi cumva imbucsata cu un material facut la strung? si astfel evitandu-se tocirea gaurii, materialul fiind mai dur? (atunci probabil chiar ca se vor duce ghidajele...
  5. Tu nu ai inteles, am stat 4 ani cu troncanitul pentru ca numeni nu are ce-i face, spun ca asa este masina si ca este normal - dar nu este.. crezi ca nu as repara masina daca as sti ce are? am auzit ca unii au schimbat si cutia ca cica din ea ar fi troncanit si degeaba/ asa sunt ele, troncanitoare si cu piese care se strica repede.
  6. prietene rau ai facut ca ai renuntat la orice alta masina in favoarea chevroletului aveo (am aveo din 2006 si oltcit din 1999 iar acum imi pare enorm de rau ca nu am ramas doar cu oltcitul) pentru detalii vezi: http://www.gmclub.ro...608#entry502608 sau mai bine zis postul: Posted Today, 02:04 PM In anul 2006 am cumparat un chevrolet aveo in leasing fiind incantat de aspectul si dotarile acestuia. Dupa primii km parcursi (10km) mi-am dat seama ca ceva nu este in regula cand am vazut ca troncane prea rau pe fata, am crezut ca are ceva slabit, un pivot ceva... Am fost la service Rucom Craiova de unde am si cumparat-o ca sa o puna baietii la test si surpriza - au zis ca asa este masina si nu au ce sa-i faca. Dezamagit am plecat si m-am intors la 6000 Km cu un zdroncanit groaznic pe fata (ghidaje etrieri). Mi-au schimbat ghidajele etrieri si am plecat fara zgomotul ghidajelor dar cu acelasi troncanit de pivoti insuportabil. M-am intors la 9000 km pentru ca s-au stricat iar ghidajele pe langa care si bratele plus bielete antiruliu... Sa recapitulam putin ca sa va scot din ceata: 0 km masina troncane - dar service-ul spune ca asa este masina (proasta) 6000 km - schimbat ghidaje etrieri 9000 km - schimbat ghidaje etrieri, brate fata care scartaiuau de moarte, bielete antiruliu 12000 km - schimbat etrieri fata (pentru ca ghidajele nu se mai puteau schimba pe garantie) Ce parere aveti? oare e normal sa platesc o gramada de bani pe o astfel de masina? de ce nu fac si ei ca cei de la dacia sa-si recunoasca problemele si sa le remedieze? Modelul ce a venit dupa 2006 nu mai este asa de problematic pentru ca probabil s-au schimbat piesele cu pricina dar cei de la service spun ca nu stiu despre nici o schimbare la masina pe care as putea sa o fac si eu ca sa am o masina normala in care sa nu ma doara capul si inima de cati bani platesc pe o caruta. Cu ce ma puteti ajuta voi? Spuneti-mi ce sa verific, ce sa schimb ca sa am o masina normala... (toate din 2006 sunt asa, mai am o cunostinta patita la fel) Cineva spunea ca in capatul telescoapelor sus, sub capota sunt niste bucse sau rulmenti care ar putea fi proaste (dar sa fie asa de noi?) si de la alea ar putea face dar trebuie sa fiu sigur pentru ca asta ma va costa mult si nu le voi putea schimba singur fiind necesara o presa pentru telescoape... This post has been edited by marketiva: Today, 02:07 PM
  7. In anul 2006 am cumparat un chevrolet aveo in leasing fiind incantat de aspectul si dotarile acestuia. Dupa primii km parcursi (10km) mi-am dat seama ca ceva nu este in regula cand am vazut ca troncane prea rau pe fata, am crezut ca are ceva slabit, un pivot ceva... Am fost la service Rucom Craiova de unde am si cumparat-o ca sa o puna baietii la test si surpriza - au zis ca asa este masina si nu au ce sa-i faca. Dezamagit am plecat si m-am intors la 6000 Km cu un zdroncanit groaznic pe fata (ghidaje etrieri). Mi-au schimbat ghidajele etrieri si am plecat fara zgomotul ghidajelor dar cu acelasi troncanit de pivoti insuportabil. M-am intors la 9000 km pentru ca s-au stricat iar ghidajele pe langa care si bratele plus bielete antiruliu... Sa recapitulam putin ca sa va scot din ceata: 0 km masina troncane - dar service-ul spune ca asa este masina (proasta) 6000 km - schimbat ghidaje etrieri 9000 km - schimbat ghidaje etrieri, brate fata care scartaiuau de moarte, bielete antiruliu 12000 km - schimbat etrieri fata (pentru ca ghidajele nu se mai puteau schimba pe garantie) Ce parere aveti? oare e normal sa platesc o gramada de bani pe o astfel de masina? de ce nu fac si ei ca cei de la dacia sa-si recunoasca problemele si sa le remedieze? Modelul ce a venit dupa 2006 nu mai este asa de problematic pentru ca probabil s-au schimbat piesele cu pricina dar cei de la service spun ca nu stiu despre nici o schimbare la masina pe care as putea sa o fac si eu ca sa am o masina normala in care sa nu ma doara capul si inima de cati bani platesc pe o caruta. Cu ce ma puteti ajuta voi? Spuneti-mi ce sa verific, ce sa schimb ca sa am o masina normala... (toate din 2006 sunt asa, mai am o cunostinta patita la fel) Cineva spunea ca in capatul telescoapelor sus, sub capota sunt niste bucse sau rulmenti care ar putea fi proaste (dar sa fie asa de noi?) si de la alea ar putea face dar trebuie sa fiu sigur pentru ca asta ma va costa mult si nu le voi putea schimba singur fiind necesara o presa pentru telescoape...
 

×
×
  • Create New...