Jump to content

GeluDamian

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About GeluDamian

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bacau
  • Auto
    Chevrolet Aveo
  • Model
    LT 1.4 100 CP
  • An
    2010
  • Nr. Inmatr.
    aaaaaa
  1. Nu ma poate ajuta nimeni cu problema mea, suieratul de la ventilatoarele pentru incalzire?
  2. Salut. Am citit cam jumatate din forum si n-am gasit pe nimeni cu problema asta. Daca este discutat deja, scuze. Dupa exceptionalul numar de 5.000 km (4 luni de la achizitionare) a inceput sa imi suiere cand dau drumul la ventilatoarele de incalzire pe primele 3 trepte. La viteze mari nu zice nimic. Suieratul e undeva in partea dreapta si se aude indiferent daca directionez spre picioare/parbriz sau gurile de aerisire de pe bord. Banuiesc ca e doar o problema de ungere, si n-as pierde o zi prin reprezentante doar pentru atat. Se poate ajunge usor la el, eventual fara sa demontez bordul?
  3. Am masina de vreo 2 luni si ceva si 3.500 de km facuti cu ea, fara nici un fel de problema din cauza ei (am spart ranforsarea la bara spate ca un idiot, dar nu are nici o vina masina). 1. Referitor la teste nu stiu sa se fi schimbat ceva. Daca vrei sa iti iei Aveo nu te gandi prea mult la ele. Sunt teste realizate frontal la 60 de km/h parca, cu un zid. Ai idee cat % din accidente sunt perfect frontale cu un zid? As banui ca foarte putine. Iar daca accidentul e in orice altfel de conditie distributia fortelor pe caroserie e cu totul alta, iar stelele si comentariile lor nu prea mai au nici o valoare. Iar daca impactul are loc cu o alta masina, in cele mai multe cazuri masina mai grea iese mai bine (fara carcoteli va rog, am specificat ca in cele mai multe cazuri. sunt si exceptii, desigur). 2. Da, cand eu am 120-130 si trece un TIR din sens opus tre sa tii binisor de volan. Am condus si dacii, si VW passt si si Toyota Avensis si la toate tre sa tii volanul. E normal, tirul cu aerodinamica lui de invidiat, trimite o rafala de vant puternica spre o masina mult mai usoara. Am mers si cu un matiz, acu cativa ani, pe locul din dreapa. Senzatii extreme cand trecea TIR-ul. Cu cat e masina mai usoara cu atat se simte mai tare, indiferent de marca si dotari. Daca te intereseaza comparatia cu Loganul, sa stii ca e cam acelasi lucru. 3. Pana acum nimic. 4. Antifonarea e medie, cam la acelasi nivel cu loganul. Daca iti iei varianta LT, cu 6 boxe standard se aude bine la orice turatie. Motorul este destul de silentios (recunosc ca am condus mult diesel inainte si poate de asta mi se pare mie asa de tacut). 5. Putin neobisnuit felul in care se schimba modurile. Face si unele lucruri pe care eu nu as vrea sa le faca. De exemplu daca apesi pe dezaburire parbriz iti porneste automat compresorul de AC, idiferent de cate grade sunt afara, pe care trebuie sa il opresti apasand pe alt bunton, daca nu ai nevoie de el. Cred ca e diferenta dintre viziunea europeana si cea asiatica. In rest merge foarte bine, si te obisnuiesti cu el oricum. 6. Daca mai ai rabdare vreo 4 ani o sa-ti spun.
  4. Am si eu doua consumuri calculate cu Chevroletul meu Aveo 1,4 16 v 100 cp. Primul Comanesti (jud Bacau)-Ploiesti-Comanesti. Consum facut cal la carte. Plecare cu plin la click la pompa, intors, facut plin la aceeiasi pompa. Mi-a iesit un consum mediu de 6,9 %. Mers 70-80 km/h in localitate si 110-120 inafara+plimbat vreo 30 de min prin Ploiesti. Asta inseamna cam 90% extern. Masina in rodaj, cand am plecat avea 600 km, si n-am vrut sa trec de 120. In wikend am calculat al 2-lea consum. Intre timp am trecut de rodaj. Am plecat la 3.000 km. Ruta:Focsani (acolo am facut plinul)-Ploiesti-Targoviste-Ploiesti-Onesti. Cosnumul rezultat a fost 7,3 %. Din pacate nu am calculat ca la carte consumul. Adica nu am alimentat la aceeiasi statie/aceeiasi pompa, dar cu o marja de eroare cam asta e. Viteza de croaziera: 130 km/h cu depasirile pe la 140. In localitate 70-80 km/h. Portiunea de la iesirea din Ramnic spre Buzau (acei cativa chilometri cu 2 benzi pe sens , pt cine cunoaste zona) au fost cu talpa la podea, vroiam sa vad si eu cat prinde. Viteza maxima cam 170 (la vale). Nu am folosit compresorul AC deloc, doar incalzirea. Pus pe 22 de grade si treapta 1 a climatroniclui..
  5. Salut. Banuiesc ca bara spate se potriveste si la Aveo Sedan 2010 1,4 16V, nu? E cu tot cu ranforsari ? Ce culoare e, si daca se poate si un pret. Ms.
  6. Nu-mi faceam griji. Ma mai ataca un prieten loganist gelos pe masina mea frumoasa . Am vazut stalpul din fata, de la parbriz care nu cred ca a fi trebuit sa fie asa stramb, intradevar, dar care e legatura dintre punctele obtinute si numarul de stele? Sau in numarul de stele are o pondere mult mai mare impactul frontal fata de cel lateral? Sau punctele alea ti le da ca sa aiva de unde sa iti ia...mi se pare cam anormal modul lor de gandire. In fine, pt mine e de 5 stele.
  7. Ia sa mai pun eu o intrebare pentru specialisti. Toti asa zisii cunoscatori cand vor sa zica ceva rau de aveo-ul meu se iau de capitolul siguranta, acolo unde nu prea ai ce si cum sa demonstrezi. M-am uitat si inainte sa-mi cumpar masina pe testele euroncup si nu prea am intels eu chiar foarte bine cum sta treaba. Am comparat 3 masini: Chevrolet aveo sedan (varianta testata) caruia i s-au acordat 1,5 stele, dacia logan 3 stele si chevrolet kalos(hatch) 3 stele. Lucrurile stau cam asa: Protectie adulti: Aveo: 21 puncte; Logan 19 puncte; Kalos 17 puncte; Protectie copii: Aveo: 39 puncte; Logan 31 puncte; Kalos 26 puncte Protectie pietoni: Aveo 19 puncte; Logan 5 puncte; kalos 11 puncte Acuma explicati-mi si mie cum e treaba cu stelele astea, tinand cont ca aveo ia cele mai multe puncte peste tot, dar cele mai putine stele.
  8. Azi am ceva timp liber la munca si m-am gandit sa mai scriu cate ceva despre masina, poate ajuta si pe altii care vor sa achizitioneze... Sa incep cu plusurile: -Bord foarte frumos, da impresia inauntru de masina mult mai scumpa, desi cand pui mana pe el tot plastic dur e. -Tinuta la drum intins foarte buna, sta bine pe viraje, imi da o senzatie de incredere (mai mare de cat fordul fiesta 2004 pe care il aveam inainte) -Dimensiune porbagaj satisfacatoare pentru utilizarea obisnuita -Motor suficient pt drumurile noastre, si destul de puternic pt 1,4...nu vad unde ai putea merge in tara, in relativa siguranta, cu viteze mai mari de 140-150. -Raport pret/calitate mult superior concurentei (nu pot spune nimic despre fiabilitate inca) -Consum satisfacator. Cam 6.8 dupa calculalel mele pe prima 1.000 de km. Recunosc ca a fost 90% extraurban si fara sa trag de ea. -Portbagajul nu se deschide decat din cheie sau din interor (scapi de stresul de a-l incuia sau de posibilitatea ca cineva sa ti-l deschida cand stai la semafor) -Farurile se aprind si se sting singure. Poti sa le lasi pe On si scapi de grija lor. Minusuri: -Betzele de la semnalizare/faruri mi se par de prost gust. Puteau sa le acopere cu un plastic ceva sa nu se vada metalul. -Locuri foarte putine si mici de depozitare, torpedoul minuscul, am pus mapa cu actele de la ei, si suportul de la GPS n-a mai incaput. In portiera din fata mi-a incaput doar o racleta pentru curatat geamu iarna. Un borcanel de ala mic de Orbit nu a incaput in ea. In spate portierele sunt drepte, deci 0 locuri de depozitare. -Lipsa scut de protectie motor din fabrica (se poate cumpara ca extraoptiune) -As fi vrut sa se dea scaunul cu un click mai in spate ca sa ating pozitia de confort maxim la volan (am 1,95 ) -Suspensie dura rau de ce mergi pe drum de tara (din fericire pt mine si cred ca si pt ea, nu o sa prea pupe asa ceva) -Ala nu e CB...CB inseamna sa iti arate consumul, macar mediu de ce nu si cel instantaneu. Sa zica ca are CB si de fapt iti zice cat e ceasul si cate grade sunt afara...usor jenant. -Intra cam greu in viteza cand retrgradez treptele (sper sa isi mai dea drumul in timp) Ar mai fi de precizat cotiera, care nici nu stiu unde sa o trec. Nu vazusem inainte sa ma hotarasc sa iau LT-ul cum arata, dar am vazut ca scria Cotiera. Ma asteptam sa fie o cotiera genul clasic in care sa poti pune ceva, si pe care sa tii mana dreapta cand schimbi vitezele. Ei bine nu, cotiera e cotiera gen microbuz. Recunosc ca vine bine si e foarte comoda la drum intins de ce tii ambele maini pe volan (lucru cu care nu sunt foarte obisnuit), dar parca mi-ar fi placut totusi sa fie clasica, undeva mai jos. Pe general sunt foarte multumit de alegerea facut si sunt foarte convins ca nu puteam face o alegere mai buna la banii astia. Cand o sa mai descopar lucruri noi o sa mai scriu.
  9. Maine implineste si masina mea 1 saptamana. Am deja 1.000 km cu ea. Focsani(de unde am luat-o)-Comanesti-Ploiesti-Tragoviste-Ploiesti-Bucuresti-Comanesti si cateva drumuri scurte prin zona. Sunt foarte multumit de cum merge, incomparabil cu loganul sau clio, masini cu preturi apropiate. Inca merg linistit cu ea. Schimb in jur de 3.200 ture (desi mi-e groaznic, cu dieselul schimbam la 3.000 cand conduceam sportiv) si viteza de croaziera 110 cu varfuri de 120 pe depasiri. M-ar manca rau piciorul sa vad si eu cum trage si ce poate masina cand schimbi la 4.500-5.000 dar incerc sa ma controlez inca 1.000 de km. @starsteel Ms de informatii. Am citit cap-coada jurnalul tau de bord. Foarte interesant. Vad ca te-ai plimbat ceva. Pacat de ultimele evenimente mai neplacute. Sper ca ti-au facut treaba buna sa nu se vada diferenta de culoare. Pe masina am dat 6540 (25% discount membru ACR) iar pe voucher 1200 lei bucata. 6540 masina+ 70 numerele rosii si kitul legislativ obligatoriu+270*3 voucherele+90 taxa pentru membru acr=7510. Mai am de platit 430 de euro taxa de prima inmatriculare (asta ma scoate din sarite, bani dati absolut inutil statului). Deci cam 8.000 cu tot cu inscrisul.
  10. Tocmai mi-am achizitionat un Aveo 1.4 16v, LT. Unul dintre cei care mai stau pe forumurile astea mi-au recomandat ca la 1.500-2000 km sa schimb uleiul din cutia de viteze pt ca nu ar fi bun, si dupa putin km se face apa...e adevarat? Stiti ceva despre asa ceva, ca la reprezentanta nu mi s-a spun nimic de genu asta. Adica nah, de ce e nevoie o fac dar n-as baga bani inutili in chestia asta. Scuze de ce s-a mai discutat subiectul da sunt foarte multe posturi si cu search n-am gasit.
  11. @marketiba Sper sa pot sa te contrazic cat de curand si sa se dovedeasca a fi o masina buna. Eu sper sa o tin vreo 4-5 ani macar. Ceea ce spui tu pot fi totusi si "bolile copilariei" care sper din suflet sa fi fot remediate pana acum. Adica e o masina pe final de viata. De la anu am inteles ca apare noul aveo, care din poze nu prea seamana cu actualul. Tu din 2006 mergi cu troncanitul ala din fabrica? Nu te supara, dar de ce ai stat 4 ani cu un troncanit nu prea ai grija de masina. Oricum cand iti iei o masina noua in banii astia e si putina loterie...sper sa fiu mai norocos. Ms de informatii. @EMIL Ms. Am citit ce scria pe acolo...fiecare isi da cu parerea si fiecare face dupa capul lui. Folositori totusi. Probabil o sa citesc ce scrie in manual si ceea ce o sa-mi zica reprezentantul cand o ridic. Eu eram mai curios cum se face la Aveo 1.4 16 V...banuiesc ca plajele de turatii si viteza cu care mergi cu masina in rodajul nu sunt aceleasi pt un motor de 1.4 fata de un motor de 2,5. Din ce am inteles eu in primii 1.500 km schimb la 3.000 si maxim 110-120 km/h.
  12. Salut. Sunt nou pe forum si viitor posesor de Chevrolet Aveo. Am cumparat modelul LT, care mi s-a parut super dotat la pretul cu care l-am luat (6.550 euro +3 vouchere rabla+430 euro taxa de prima inmatriculare). Adica in banii astia puteam lua Renault Clio (in care nu incap...am 1.95), Dacia logan (care nu imi place) sau Cheviul, care imi place foarte mult ca design si mai ales ca dotari si interior. Masina o sa o ridic joi (18.11.2010). de ce as fi avut mai multi bani as fi luat Cruze, dar asta a fost tot bugetul disponibil. Dati-mi si mie cateva sfaturi referitor la rodaj, in ce consta si cam cati km, cum se conduce masina si cam la ce turatii sa schimb pentru ca o sa am nevoie de ele. Pana acum am condus un ford fiesta 1.4 TDCI, si de 5 ani de cand am carnet am condus cam numai diesel, asa ca o sa-mi fie cam greu cu benzinara.
 

×
×
  • Create New...