Jump to content

dlgmartin

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About dlgmartin

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo Sedan
  • An
    2010
  • Nr. Inmatr.
    110111
  1. Dragilor, printre atatea bagari in seama si comentarii sterile de care sunt satul, textul bolduit imi pare cea mai buna parere si afirmatie Replay Gain-ul se inscrie intr-un tag de tipul APEv2, in timp ce playerul de pe masinuta (conform manualului din 2009 ) stie a citi doar taguri tip ID3v1 si ID3v2. Schimbari la decodorul mp3 ma indoiesc c-au avut loc...Carevasazica ori nu ti-o reda deloc melodia, ori face abstractie de tagul APEv2. De curiozitate sper ca am sa fac un test. Ala era gandul doi. Nu stiu a folosi Sound Forge, cu Audacity am mai mesterit. Ma uit zilele urmatoare peste amandoua. Daca are vreunul si prelucrare bulk pe gain, cre ca ies in castig!
  2. Vai, vai ce de ironii Gasim noi un CD blanc pe undeva, insa e vorba de metoda in sine. Analiza volumului dureaza ceva timp, iar daca as stii ca nu merge, catam alta cale. La proxima ocazie fac o proba cu cateva melodii. Proxima ocazie insemnand pe la remuneratie, cand mi-oi permite vreun CD-u
  3. Da, acum e dezvelit si pe a mea . 18mm, la mine (iconitele cu masina si pompa se vad intregi, au putina margine-spatiu deasupra). 19 mm poate fi cam mult, in conditia in care taietura trebuie finisata dupa. Iar un LCD cu marginea de sus dezgolita si iluminata de noapte, pare foarte dizgratios. O observatie: foarte greu iese cochilia superioara, trebuie multa rabdare cu ea, la fel si cu acele. Bine de retinut ar fi si ca musai trebuie marcata pozitia acelor inainte de a le scoate, trasandu-le la varf o liniuta cu un creion.
  4. CD-ul nu-l fac audio, pun cate mp3-uri incap. Dar vezi ce-am zis sus, ca softul nu altereaza structura melodiei ci umbla la metadatele fisierului. Daca playerul audio din masina n-are habar de metadata din fisier, atunci el citeste doar melodia, fara corectie, deci iarasi fac scurta la mana...
  5. Am in calculator cateva melodii mai vechi in format mp3 care se aud ba mai tare, ba mai incet, asa ca trebuie sa joc butonul de volum la fiecare piesa. Ma gandesc sa pun melodiile pe niste CD-uri (in formatul de mp3) si sa le ascult la drum, in masina (Chevrolet Aveo Sedan 2010). Dar numai sa frec butonul volumului din masina mai lipseste!... Am aflat ca problema cu volumul se rezolva cu o "normalizare a gain-ului". Am gasit: MP3Gain. Softul zice ca ia un set de piese, le analizeza volumul la fiecare, face o medie, si aplica o corectie la volum la fiecare, ca sa ajunga la medie. Nu modifica structura melodiei, ci trece in metadata fisierului noile valori ale "Replay Gain: Track/Album Gain" (oricand sunt reversibile la valorile originale) Winamp stie de "Replay Gain" (Alt+3 pe piesa), aud acuma bine la redare totul. Intrebare: stie playerul de pe masina de "Replay Gain", ori fac munca in van?
  6. In cateva dati am patit asemenea, dar doar in sezonul rece. Acuma fac o legatura, e posibil sa ma insel : contra aburirii gemurilor cand e rece afara, tiu mereu distribuitia aerului pe Degivrare ori Podea+Degivrare, cu ventilatorul pornit. Nu l-am oprit decat trecator, pentru a-i da drumul la loc. Dar pe astea doua pozitii e pornit automat si AC-ul...ori, din ce stiu, cand AC-ul functioneaza, preia din puterea motorului, iar consumul de carburant creste. Ar fi posibil sa fie asta o cauza a pornirii accelerate, ca se porneste cu o sarcina suplimentara?Ori e posibil ca AC-ul sa porneasca cu un delay de la punerea contactului, sa evite astfel sarcina?
  7. Deci ABS-ul jongleaza cu franele pe toate 4 rotile,iar frana de mana e independenta de ABS si e pe rotile din spate parca... Merci frumos . E util de retinut.
  8. Ca sa nu mai deschid alt topic, intreb aici de-o curiozitate legat de ABS, trebuie sa stiti vreunul.. La Aveo sedan vad la tehnice: "Frâne: discuri ventilate/tamburi ABS:pe patru canale ABS" ...altceva nimic Cum se prezinta, ca nu detin asa cunostinte tehnice deosebite ... Frana de mana actioneaza pe aceleasi frane cu ABS-ul? Si care dintre ele intra la conducere (are prioritate) daca trage omu' de frica si frana de mana cand caraie ABS-ul?
 

×
×
  • Create New...