Jump to content

CMG

Membru
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About CMG

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    costi_marcu@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo, Audi
  • Model
    Cielo exe, A4 2.0 TFSI
  • An
    2005,2008

Recent Profile Visitors

1535 profile views
  1. bucuros de zapada...dezamagit de conditiile de trafic

  2. CMG

    Audi A4

    Salutare tuturor, Dupa destul de multa vreme am intrat astazi pe forum si am observat in primul rand schimbarea look-ului. Foarte fain - pare totul mai nou, mai actual. Ma folosesc de topic sa spun ca masina nu mai este in proprietatea mea de ceva vreme... dupa o mai lunga perioada de gandire am revenit la benzina . Printre altele in timpul scurt de cand nu am mai scris aici masina a fost temporar locul intai pe cardomain.com la sectiunea Audi, si la fel locul intai la sectiunile "Overall Interior" si "Overall Exterior" - adica exact acolo unde am investit. Sunt bucuros ca am avut aceasta masina si sper ca si urmatoarelor sa le pot da anumite particularitati care sa le faca cat de cat originale. Toate cele bune!
  3. CMG

    Perla Neagra

    Felicitari pentru masina. Sa te poarte sanatos! Este foarte frumoasa!
  4. CMG

    Audi A4

    BogdanG - multumesc pentru sugestii. Sunt deschis la sugestii - fie ele si din SUA (din cautarile mele 80% din kituri sunt pentru 1.8T, in rest multe elemente care se pot cumpara pe bucati si pentru care iti trebuie oameni cu experienta pentru montaj si "tunat"). Nu comentez softul unuia sau altuia pentru ca nu am "suferit" de nici unul dintre ele.
  5. CMG

    Audi A4

    Buna Bogdan, nu stiu ce parere ai tu despre mine. Eu iti multumesc pentru opinie. Nu este cazul sa aduci in discutie alti membri ai unui alt forum. Iti multumesc pentru recomandari de asemenea. Despre ZGB - te rog sa citesti topicul sau atent si sa vezi cate probleme are. Cat il priveste pe Adrian - eu vorbesc cu el de cand si-a facut chip pana inclusiv ieri si crede-ma ca sunt in cunostinta de cauza - vorbeste cu el si vezi ce probleme are, ce planuri are, cam cati bani il costa, etc...L-ai intrebat cat i-a dat pe dyno? Imi este foarte greu sa cred ca investind bani putini poti face lucruri de calitate si cu anumite standarde de siguranta. Poate ma repet, dar cum spuneam si anterior nu vreau sa "bat" pe nimeni cu acest A4. Si tot cum spuneam anterior daca vreau sa "bat" pe cineva am doua optiuni - sa o prepar sau sa iau o alta masina cu un motor pretabil pentru tuning sau suficient pentru a face fata anumitor provocari. Din cate stiu pana si Seat Ibiza FR are motor de 131cai - ce sa fac, sa ma intrec in tuning cu Seat Ibiza? Este mai mult decat probabil ca la aceeasi crestere de putere sa ma "faca" deoarece este mai mica si mai usoara nu? Eu cred ca esti constient ca toate modelele de masini vin cu mai multi cai putere decat inainte si cum spuneam si anterior 200+ cai nu mai sunt o raritate si atunci consider ca daca gandesti coerent primul pas spre tuning este sa iei un alt motor mai puternic si cu vizibile inclinatii spre tuning si sa faci ceva. Eu sunt un om realist si consider ca 1.9 TDI este un motor bun, fiabil, care te duce multe sute de mii de km - cu alte cuvinte exact pentru ce a fost facut, dar nu este un motor de tuning. Cum spuneam si anterior felicitari pentru planurile de viitor. Insa nu incerca, te rog, sa ma convingi pe mine ca daca tu faci sau ai in plan sa faci tuning la motor de 250.000 km ar trebui sa fac si eu. Eu iti respect planurile si iti doresc succes, dar prefer sa ma ghidez dupa opiniile unor firme cu un oarece renume si experienta - cel putin momentan. Inca o data multumesc pentru sugestii. Toate cele bune! @multumesc closchkutza.
  6. CMG

    Audi A4

    Bogdan - inteleg ceea ce spui. Din moment ce am putut sa pun o suma considerabila in styling este foarte posibil sa fi avut ceva bani si pentru a umbla la motor. Din pacate insa motorul 1.9 TDI este un motor foarte putin pretabil tuningului in conditii de minima siguranta (am discutat cu o multime de firme) si mai ales nu la peste 150.000 km. Turbina, downpipe, catalizator sport, ambreiaj, volanta, upgrade la sistemul de franare, intercooler marit/custom, controller de boost, injectoare marite, bujii sport, schimbare axa cu came, shortshift, diferential, etc - toate sunt pe hartie si ma uit la ele si ma gandesc daca merita. Cum tot ce am incercat sa fac a fost de o oarecare calitate si aici ar trebui sa fac acelasi lucru. Poate ca il voi face, poate ca nu. Din discutiile mele cu cei de la MTM si B&B o "preparare" a acestui motor impreuna cu upgrade la sistemul de franare costa intre 12.000 si 14.000 de euro si il duce la 220-240 de cai in conditii cat de cat sigure hardware si software si asta in conditiile in care masina are sub 50.000 de km - preferabil cat mai putin. Toate aceste modificari in situatia actuala a masinii nu ar face altceva decat sa o transforme intr-un loc de ingropat bani deoarece pana si ei mi-au recomandat sa imi vad de treaba desi eram dispus sa dau bani. Si 220-240 de cai nu e mai nimic - sunt atat de multe masini care au cu mult mai mult din dotare incat nu vad sa fac ceva deosebit. Prin styling in schimb i-am dat o identitate aparte, ma simt bine in ea si NU pot spune ca tehnic este o rusine . Pe de alta parte imi place ca masina sa arate cat se poate de bine si sa isi faca treaba exemplar. Pana acum am preferat sa schimb piesele care ar fi putut da probleme (supape de vacuum, egr, senzori, etc), sa pun distributie originala, sa folosesc consumabile originale, sa pun ulei si carburant de calitate astfel incat masina sa se comporte exemplar. Prefer sa am o masina care sa arate foarte bine si sa mearga excelent decat sa o "tunez" ca sa imi fac de treaba inutil pentru un "supliment" de putere pe care nu prea am unde sa il folosesc in primul rand si in al doilea rand sa risc sa stau cu masina in service mai mult decat o folosesc. De asemenea nu sunt adeptul tuningului software fara hardware. Nu in ultimul rand masina probabil va trece in posesia sotiei intr-un viitor ca si cealalta, iar eu voi merge daca voi avea nevoie pe un 3.0 quattro/4.2 quattro sau un 3.2 V6 benzina daca voi simti nevoie. Consider ca pentru un om normal (cum indraznesc sa spun ca sunt) cu familie, slujba la birou si responsabilitati este solutia optima de "tuning" - schimbarea masinii cu una mai puternica (cu siguranta e si varianta cea mai comoda si sigura prin care te bucuri cel mai mult de banii investiti). Iti doresc succes cu BMW - nu stiu ce inseamna "mult altceva"... PS. De felul meu sunt linistit .
  7. CMG

    Audi A4

    Multumesc la toata lumea pentru opinii, in special lui BogdanG. Eu sunt multumit de "tractorul" meu si cum am exprimat din titlu e doar un styling, nu un tuning. Bogdan, observ esti un impatimit al cailor putere - eu sunt multumit de cei pe care ii am si in plus daca voi avea nevoie de altii pot oricand sa ii pun. Unde si la ce te pleci tu nu ma intereseaza . Eu am donat o suma generoasa acestei masini si tot ce am pus pe masina este gandit in prealabil. Nu mai revin la acele embleme "blamate" care le scoate altcineva in evidenta. Din punctul meu de vedere sunt doar niste elemente din kit pe care eu am preferat sa le montez si doar atat. Facand un rezumat succint al lucrurilor despre masina tinand cont de unele pareri exprimate in acest topic : - kitul e prea impunator pentru masina si ii da veleitati inexistente de Ferrari - camera strica linia spate a masinii si este total ineficienta - jantele sunt urate deoarece nu se incadreaza in linia generala a masinii - monitoarele din tetiere sunt inutile - scaunele sport imbracate in piele nu merita deoarece aoricum au sustinere laterala 0 (zero) - in locul unui sistem all in one pioneer (considerat sistemul anului 2006/2007) mergea mai bine un cd-player de calitate - ipodul este de asemenea un instrument ineficient si anost care putea fi usor inlocuit prin "arderea" de cd-uri... si asa mai departe. Eu sunt bucuros de cum arata masina deoarece stiu ce am facut din ea. Pentru ceilalti este, fara doar si poate, un TRACTOR KITCH. Vreau doar sa spun ca ma bucur pentru ei ca nu sunt "ghinionistii" proprietari ai unui astfel de KITCH. Toate cele bune.
  8. CMG

    Audi A4

    Multumesc pentru opinii pesteimputit. Jantele sunt pe gustul fiecaruia. Fiecare face ce vrea cu masina - eu am mers pe principiul de styling, cel putin deocamdata si nu pe tuning. Vizavi de scaune pot spune doar ca probabil conteaza cu ce alte tipuri de scaune faci comparatie. Eu sunt foarte multumit de ele. Eu mi-am cumparat un sistem complet audio/video/navigatie/carkit de care sunt foarte multumit. Probabil exista numeroase alte optiuni insa eu sunt extrem de multumit de configuratia AVIC HD1BT si sistemul audio BOSE. Cred ca e vizibil ca nimic in masina nu este dus la extrem, dimpotriva am incercat sa ii dau un look si mai ales un feeling aparte in care sa ma simt cat mai bine posibil si masina sa imi fie cat mai utila. Toate cele bune!
  9. CMG

    Audi A4

    Eu nu vreau sa am dreptate tot timpul, dar ma surprinde ca insisti desi opiniile tale sunt foarte subiective . Nu am sincronizat 150 de melodii pe IPOD, in schimb : 1) daca am o melodie care imi place dureaza cateva secunde sa o copii si sa ma pot "bucura" de ea pe masina si nu trebuie sa fac un CD ca sa o pot asculta in masina. 2) Pe de alta parte ipodul ma ajuta sa menajez mecanismul de la CD/DVD. 3) De asemenea este mai usor sa conectezi ceva prin usb si sa copii, decat sa scrii un cd. In plus un IPOD de o cantitate si diversitate mai mare de melodii te ajuta sa nu "rascolesti" prin cd-uri si sa il introduci in unitate, etc, cand vrei o melodie, dimpotriva doar dai "search". 4) De asemenea un Ipod il poti lua in buzunar si asculta muzica oriunde, cu un CD poti face asta daca iti mai achiztionezi un cd portabil si in acest caz nu o sa te poti bucura de aceeiasi diversitate de melodii. 5) Multe masini vin cu IPOD adapter din fabrica. Probabil mai sunt si alte motive, dar cum spuneai si tu - umplem topicul degeaba - pentru ca eu inteleg esenta, in schimb tu incerci sa copii argumentarea ca sa arate posturile fain. Pentru ipod si camera inapoi putem deschide topicuri separate unde sa argumentam pro sau contra utilitatea lor pe o masina. In legatura cu camera de mers inapoi am inteles ce ai vrut sa subliniezi : Este suficient de clara ca si parerea urmatoare Daca e sa fiu rautacios as spune - De asta ai intrat pe topicul cu masina mea - ca sa ne spui ca tu nu ti-ai pune nici platit camera? Tu chiar crezi ca o astfel de afirmatie aduce ceva constructiv sau o nota de pozitiv discutiei noastre? Nu mai revin la exemplul cu RS4 cu parktronic din fabrica sau AMG cu backup camera si exemplele pot continua. Fiecare intelege ce vrea. Eu am montat aceasta camera pentru ca imi este foarte utila si chiar daca as fi avut o super masina tot mi-as fi montat-o deoarece avem un trafic greoi, lipsesc parcarile si trebuie sa iti faci loc peste tot, etc. Cat priveste afirmatiile hazardate eu cred ca am pastrat o distanta si am vorbit coerent si la subiect si nu am opinat despre cel care posteaza! Eu nu ma stradui sa subliniez nimic. Tot timpul cand emit o opinie imi place sa si argumentez. La tine nu am vazut nici un argument plauzibil. Tu doar spui ca te "dor ochii" - de aia presupun ca ar trebui sa dau acele embleme jos . In acest caz pot doar sa iti dau un sfat - nu te uita! Eu sunt receptiv la parerile celorlalti - dar ma deranjeaza cand cineva insista nejustificat sa imi spuna ce sa fac eu cu masina mea!! Eu am ascultat parerea ta, am apreciat ca ai scris, am raspuns civilizat - dupa mine totul ar fi trebuit sa se incheie aici. Dar tu insisti sa imi demonstrezi ca doar tu ai dreptate si sa ma convingi ca ce fac eu cu masina mea nu e bine deoarece tu nu ai face asta nici platit! Asta e culmea nu crezi? Te rog sa citesti topicul cu Cielo - nu fa afirmatii eronate - eu am acceptat ca acea plasa putea fi si alta culoare, insa mie aceea mi-a placut deoarece ii dadea un look aparte si drept urmare am pastrat-o exact acolo unde era. Te rog sa nu faci greseli afirmand ca nu sunt receptiv deoarece iar faci afirmatii fara argumente. Faptul ca nu sunt receptiv la ideile tale de cum ti-ai face tu masina si ce ai pune sau nu pe ea nu inseamna ca nu sunt receptiv, poate doar ca sunt selectiv Si mie imi pare rau ca umplem topicul asta cu discutii despre IPod, camera si sigle si de aceea am incercat sa dau raspunsuri cat mai justificate posibili si sa nu vorbesc decat vizavi de topic si nu adiacent cu acesta. Toate cele bune!
  10. CMG

    Audi A4

    @th3_grimreaper - Din punctul meu de vedere ai vazut in ce am scris eu doar ce ai vrut sa vezi si ai tras si concluzia ca m-ai deranjat - ceea ce este foarte departe de adevar. Mie imi plac foarte mult discutiile despre masini mai ales cand sunt argumentate. Eu am argumentat fiecare dintre ideile descrise de tine din punctul meu de vedere, fiind intr-adevar ironic un pic la sfarsit doar cu titlu de exemplu (enumerarea pe care tu ai comentat-o de altfel). Dupa cum am mai spus cred, consider forumul un mijloc de a dezbate puncte de vedere, de a evalua proiecte, de a face noi amicitii, etc. Am raspuns la ce ai scris tu acolo doar pentru simplu fapt ca ai facut niste paralele nemotivate si ai adus niste critici nefondate. In schimb tu continui cu alte paralele nemotivate ("In legatura cu camerele de la parktronic, dupa parerea mea alea sunt pentru soferi incapabili ", "dupa parerea mea, mai putin timp iti ia sa faci un DVD plin cu muzica si filme decat sa incarci pe iPod aceeasi cantitate de muzica si filme", etc). Ca sa nu mai spun de afirmatii hazardate la persoana mea precum "Doamne fereste, alea reprezinta valoarea kitului in opinia ta, care le stii pe toate... " care nu isi au rostul aici. Aici recunosti ca restul este offtopic din ce ai scris "Partea pe care o consider eu constructiva din criticile mele este sfatul de a da siglele jos." Iti multumesc pentru posturi si iti doresc toate cele bune!
  11. CMG

    Audi A4

    Opiniile tale sunt ale tale. Bineinteles ca sunt subiective. Dar de la a afirma ca tie iti sunt suficiente 70-80 de videoclipuri si pana la a spune ca nu vezi utilitatea ipodului la mine in masina (si dimensiunea sa) e drum lung esti de acord? Tu poti sa fi pufnit in ras - nu e nici o suparare. Eu doar am spus ca atunci cand faci o afirmatie general valabila trebuie sa te bazezi pe ceva - gen studiu, sondaj, istorie, etc. Nu poti spune ca toti romanii pufnesc in ras pe baza faptului ca ai tu o Octavia RS in Constanta care e diesel (aici din pacate sigla presupun ca presupune cu modelul RS de la Octavia) esti de acord? Tunerii de la Hofele - asa cum sunt ei mari sau mici, priceputi sau nu (cand faci afirmatii presupun ca ai si argumente, desi nu am vazut nici unul postat) au facut aceasta emblema pentru ca bara fata si bara spate sunt de RS4. Probabil pe tine te-ar fi multumit mai mult daca s-ar fi numit RS-line . Eu am postat acele dialoguri in idea de a arata si alte ipoteze decat faptul ca tu intelegi ca emblema de RS4 este aceeasi cu RS in cazul Audi. Pe de alta parte ma abtin la comenta restul - poate crezi ca mie chiar imi pasa sa iti demonstrez tie personal ceva - nu sunt genul. Dialogul l-am pus cu titlu informativ pentru cei care citesc topicul pentru a putea judeca avand mai multe argumente decat un post : "in legatura cu stemele RS inca nu stiu ce sa cred (sunt sau nu kitsch )" Tu nu ai argumentat in nici un fel de ce aceasta camera de luat vederi pentru mers inapoi este o inventie stupida. Eu in schimb ti-am spus ca ma ajuta enorm la parcari inguste, la iesirea cu spatele din locuri unde nu am vizibilitate si mi-ar trebui persoana sa ma dirijeze si asa mai departe. La unele masini aceasta este si optiune din fabrica. Vreau sa spun doar un singur lucru, restul hotarasc operatorii Tie ti se pare normal ca cineva sa intre pe topicul tau si sa comenteze "constructiv" spunand ca lui nu ii trebuie aia ca e inutila, ca nu ii trebuie nu stiu ce capacitate de stocare, ca el are nevoie de mai putin, etc?? Puteai sa spui la fel de bine: 1) Nu imi plac jantele ca sunt prea mari, eu nu mi-as pune niciodata 2) Nu imi place kitul ca este prea scump - este o mare prostie sa dai bani pe asa ceva 3) Nu mi-as pune piele pe masina - ca nu imi place 4) Monitoarele din tetiere sunt prea mult pentru gustul meu - mi se par inutile si nu mi-as pune asa ceva 5) As fi optat pentru altceva decat dvd in masina - e o inventie stupida - sa te uiti la un film in masina si asa mai departe. Asa ai fi avut o parere subiectiva si total ontopic Toate cele bune!
  12. CMG

    Honda Civic 2007

    Felicitari pentru masina! Este o masina foarte faina. Una din optiunile mele pentru sotie daca nu-i "pasez" audi-ul meu. Sa o stapanesti sanatos, fara nici cea mai mica problema si sa te bucuri de ea.
  13. CMG

    Audi A4

    Multumesc pentru aprecieri! @th3_grimreaper - Vizavi de emblema e optiunea ta ce sa crezi. Eu am crezut ca am trecut peste aceasta emblema in urma cu cateva pagini . Oricum, mie imi place foarte mult. Postez in continuare o conversatie cu cei din Germania despre emblema, generata tocmai de o astfel de discutie legata de emblema care macar sa aduca informatii noi vizavi de aceasta emblema - nu am interesul de a impune punctul meu de vedere si nu ma intereseaza sincer daca cineva face diferenta intre o emblema de RS4 si una custom (not genuine) numita RS care vine cu un kit dezvoltat de niste profesionisti si cu un pret pe masura. Vizavi de pufnit rasul vreau sa spun doar atat : merg destul de mult prin tara si, de exemplu, in concediu am fost in Austria la Salzburg (trecand prin Budapesta si Viena unde am poposit cateva zile in fiecare). Nu mi-a fost dat sa intalnesc senzatia descrisa de tine, dar, dimpotriva, am fost placut surprins ca oamenii se opresc, admira masina si de multe ori fac fotografii cu ea desi sunt multe alte masini mult mai faine si cu siguranta mult mai aspectuoase decat a mea. Mie nu imi plac oamenii care isi asuma niste lucruri fara nici o calificare si anume: romanul de rand face si drege...vizavi de RS - ce studiu ai citit despre asta? Sau ai facut sondaj de opinie? In ce priveste camera ma uimeste in principiu analogia: daca e kit sport de ce i-as pune cerculete. Probabil un RS4 cu parktronic (are mai multe cerculete) este o mare tampenie... Camera de luat vederi intr-adevar te ajuta la parcari enorm si in plus este excelenta (de vis) la iesirile cu spatele din anumite parcari unde vizibilitatea este zero si ar fi nevoie de dirijare din partea unei persoane. Camera nu a fost pusa de fite pe masina ci pentru utilitate. Cat despre Ipod vreau doar sa iti spun ca este cumparat pentru usurinta de utilizare. Ori de cate ori vreau ceva nou copii imediat pe IPOD si pot avea in masina. Cum aceasta navigatie are absolut orice mai putin slot de card, in schimb are acest fain adaptor de IPod mi s-a parut solutia optima. Despre dimensiune iarasi imi dai un exemplu comparandu-ma cu ce faci tu. Nu cred ca poti sti ce muzica ascult, cata muzica "iau" cu mine si asa mai departe. Te hazardezi sa faci o estimare bazandu-te pe ce faci tu, ceea ce mie mi se pare deplasat. Pentru celelalte lucruri care iti plac la masina iti spun multumesc frumos la fel si pentru urari. "Dear Costi, thank you for your quick reply. I like your hypothesizes. I just downloaded the pictures, of course I’m interested in putting them on our website. If you want to send me some different pictures I will wait. Have a nice day. Mit freundlichen Grüssen / Best regards Andreas Antweiler Sales Manager Hofele-Design GmbH http://www.hofele.com/ -----Ursprüngliche Nachricht----- Von: Costi [mailto:costi] Gesendet: Dienstag, 24. April 2007 10:53 An: Hofele-Design GmbH / Antweiler Betreff: Re: AW: Stickers Dear Andreas, Thank you for your answer. 1) RS (simple, so without digit 4 is in my opinion just like the S-line logo - is not a S4 but a "S" line thanks to the features it has in plus and that are specific to S4. So a body kit of RS4 with front and rear modified (and skirts) can be called RS-line - but since there is no RS-line logo a simple RS can be used. 2) RS (racing style or Rally Sport) can be used when creating a sporty look to the same stock car. It makes it individual, different from the other stock cars. These are the two hypothesizes i was thinking . Kind regards, Costi --------------------------------------------------------------------------- Hofele-Design GmbH / Antweiler wrote: Dear Costi, a customer told us from the RS logo (this is not from Audi) the reasons why we chose this logo are as follows: · It looks like a genuine Audi logo but can be used for all bumpers because there is no digit · The RS4 front grills come without any logo and look a bit “naked” · Of course the cars stay the same but with our bumper they have the RS look Some customers say they do not want the logo so we just leave it. But on the other hand we have customers who just buy the logo. Please let me know your hypothesizes. Mit freundlichen Grüssen / Best regards Andreas Antweiler Sales Manager Hofele-Design GmbH http://www.hofele.com/ -----Ursprüngliche Nachricht----- Von: Costi [mailto:costi] Gesendet: Dienstag, 24. April 2007 09:47 An: Hofele-Design GmbH / Antweiler Betreff: Stickers Dear Andreas, Some of the people asked me why i putted the RS logos (although is not the RS4 logo) on the car when it is not a RS4 car. So i want to ask you what were the reasons your company added the RS logos to the kit? . I have couple of hypothesizes but until you tell me i prefer not to tell them . I wait forward for your answer. Costi "
  14. CMG

    Audi A4

    Ieri, fiind duminica, am realizat cateva fotografii cu masina. Le atasez postului - sper sa va placa. Am pus mai multe deoarece nu m-am putut hotari la care sa renunt.
  15. CMG

    Audi A4

    Am reusit in cele din urma sa-mi montez in masina si adaptorul de IPOD la care pot conecta Ipodul de 30gb crescand astfel capacitatea de stocare la 40 gb (cu cei 10 gb disponibili pe navigatie). Am montat si volanul de S (model 2007) care pe mine ma incanta de cate ori il privesc.
 

×
×
  • Create New...