Jump to content

code_x90

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About code_x90

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    BC41FAN
  1. Pentru Tommy : Da ai perfecta dreptate, asa fac si eu intreb mai intai cat face in bani, dar tinand cont ca reviziile si reparatiile care le-am facut la masina numai la iei le-am facut pana acum stiam cati bani face schimbul de ulei si filtre(schimb ulei si filtre +achizitionare filtru ulei costa la Sermecom aprozimativ 100 de lei) ceea ce este ok si pe deviz dar ei au trecut de la sine putere pe deviz in plus 2,50 ore revizie. care a unflat considerabil (peste dublu) pretul devizului total.La Sermecom nu se face un deviz proform sau alceva care sa iti spuna pretul inainte sa bagi masina in service ci doar fisa de intrare in service pe care au completat-o langa mine si pe care nu au trecut si revizia.E foarte bine ca ai gasit un service care sa iti faca un deviz proform pe care sa il semnezi sa ai fabar cat o sa te coste. Ai anticipat foarte bine iar prostia mea a fost ca am mers pe corectitudinea oamenilor pe premiza de client fidel. Pentru Englishman: Si eu am ales sa imi fac reparatiile la ei pentru ca erau profesionisti si corecti cu doua mici amendamente: 1.Au reglat o data prin 2009 etrieri frana stanga si dreapta si pana la Piatra Neamt am oprit de 10 ori sa se raceasca rotile(abia am ajuns) iar constatarea de a doua zi de la un service Daewoo din Piatra (Trans Serv) a fost deblocare piston etrier dreapta fata; 2. Am schimbat portiera dreapta fata si nu stiu de ce dupa ce am scos masina din service portiera merge foarte greu.Am revenit la iei si au reglat-o iar dupa 1 saptamana aceasi problema.In rest foarte amabili si corecti.Ba mai mult de atat aveam discont de 5% de fiecare data cand mergeam.Dar ieri paraca cazusera in cap prin raspunsurile arogante pe care le-am primit si prin jignirile pe care mi le-au adus(vorbesc de cei de la receptie clienti pentru ca baiatul din service care a lucrat la masina a facut o treaba buna).Eu nu sunt genul sa ma razbun violent(desi ieri imi venea sa le dau cu parul in cap) dar majoritatea prietenilor care ii am si carora le-am recomandat Sermecom or sa isi aleaga alt service.Iar daca continua asa o sa isi piarda toti clienti.
  2. Da sun deacord cu tine dar pe deviz scrie asa: Revizie tehnica la 95000 km - 2,5(h)*50,00 tarif(lei/h); inlocuit filtru aer- 0,30(h)*50,00tarif(lei/h); inlocuit filtru combustibil- 0,30(h)*50,00tarif(lei/h).Dar eu nu am cerut revizie nici pe data de 27.10.2010 cand am sunat sa fac programare nici azi cand am ajunsacolo.Inafara de filtru combustibil restul le-am adus de acasa(ulei,filtru ulei,filtru aer).Daca tu vi la mine si imi ceri sa iti fac o alee cu pavele eu nu iti fac si casa sa ai la ce sa folosesti aleia.(cam asa au facut ”meseriasi” de la service).Iar chestia cu ora conventionala o stiu si eu pentru ca o folosesc la normare muncitorilor pe santier dar daca se duce un necunoscator trebuie explicata chiestia asta nu trantita mare la intrare ORA MANOPERA 50,00 lei ca se pacalesc multi.Ti se pare normal un schimb de ulei si de filtre + filtru de benzina cumparat de la iei 210,9 lei?
  3. Explicatia lor a fost ca fiecare revizie se normeaza dupa un standard.Lucru pe care il stiu si eu deoarece sunt inginer.Dar eu nu cerusem nimic mai mult decat un schimb de ulei, schimb de filtre si sa traga de roti sa vada daca am probleme ceva la bucse. Masina nu mai este in garantie si are 95000 de km deci nu era timpul de revizie.Nu sunt inginer mecanic dar de fiecare data cand ma duc la o revizie ma interesez cam ce trebuie schimbat si mai am habar cat de cat cat dureaza anumite interventi asupra masini.Au mai trecut in deviz verificare palcute si discuri frana, sabotisi tamburi frana, cilindri frana iar iei nici macar nu au dat jos rotile cica s-au uitat prin gairile de la gante si au vizualizat sistemul de franare.Discutia a fost asa ”prostule doi mecanici ori 1 ora de manopera nu fac 3 ore?Esti un prost care nu sti sa inmultesti cu doi.”Si a plecat.Intre timp tipa care a facut fisa de intrare in service imi explica cum este cu vizualizarea sistemului de franare prin gaurica de la janta.Tipul se intoarce si spune ”nu iti mai bate gura cu el ca e un prost care nu stie sa inmulteasca cu 2”, si pleaca iar.Dupa matematica mea doi mecanici * 1 ora fac 2 ore nu 3 cum a spus nenea.Iar daca lucrau 4 mecanici plateam o revizie(precizez din nou care nu am cerut-o) 4 milioane?Deci daca se schimba normativul si o revizie se normeaza la 10 ore si masina noastra sta in service 1 ora platim 10?
  4. Am fost la service-ul Sermecom pe 28.10.2010 si am avut o interventie la masina cu durata de o ora iar pe factura au fost trecute 3,10 ore adica de trei ori mai mult la pret.Cand am cerut explicatii a fost un domn care fara nici o rusine a repetat de 4 ori ca sunt un p**** si ca nu ma pricep.Asa se comporta ei cu un client care a facut toate reparatiile si schimburile de consumabile la iei. VA SFATUIESC CU CALDURA SA NU APELATI LA ACEST SERVICE DACA TINETI LA MASINA SI LA NERVI DUMNEAVOASTRA.
×