Jump to content

sorinh

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About sorinh

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira I
  • An
    1999
  1. bateria este OK. turatia le relanti este undeva la 900, si scade cand bag AC-ul sau dezaburizatorul cam pe la 850, 860. imi este greu sa estimez ochiometric. oricum se simte lipsa asta la plecarea de pe loc, cand trebuie compensata acesta pierdere. daca este normal, atunci e bine. multam
  2. am mai vazut topicuri pe tema AC, dar mie mi se pare mai complex: cand pornesc AC, scade putin turatia, motorul incepe sa vibreze un usor - si ramane asa atat timp cat este pornit; cand pornesc dezaburizatorul la luneta, la fel scade un picut turatia si vibreaza usor, atat timp cat este pornit; cand rotesc de volan pe loc, la fel se simte o vibratie usoara la motor. daca aduc drept, dispare. nu mi se pare la fel cand actionez geamurile. sa fie din cauza computerului care nu regleza fin la variatii mici? asa se intampla tuturor?
  3. am vorbit cu cel care a avut masina inainte. filtrul a fost schimbat la o revizie la 160k. asta inseamna acum 30k si un an jumate. in afara de bacterii si alte alea am gasit un cuib de viespii (mic si mort dar totusi!!!) si o pana de vrabiuta si cateva frunze. filtrul vechi devenise casant, si hartia se indoia cu pocnitura pentru ca praful ala cred ca se cimentase pe hartie... multumesc baieti pentru sfaturi, de-asta se merita sa intri intr-un club cu oameni cu aceleasi interese!
  4. bai... am facut-o si eu o data veneam dinspre floreasca si vroiam sa fac la dreapta sa intru spre primaverii. avem masina zgariata in parcare si declarata cu cateva zile inainte. in intersectia aia au pus un semafor care are si verde intermitent pentru dreapta. unul cu un 4 x 4 nou nout a venit pe banda a doua si s-a bagat in fata mea. numai ca eu fiind deja "declarat" nu mi-a pasat ca vine ca bossul si nu l-am lasat. asa ca tipul a accelerat, iar eu am oprit. i-am lasat o scrijelituta pe ambele portiere si i-am rupt o chestie de plastic la aripa. eu m-am dus la casco si am zis ca n-a vazut politistul si farul cu urechea rupta. ca in rest totul a fost OK la mine. facea niste figuri si i-am zis: hai la militie sa le explici cum faci tu dreapta de pe banda a doua la verde intermitent... a tacut malc, si a plecat plangand: platea la casco la masina noua in leasing ceva de genul 150 de euro pe luna...si la chestii de-astea creste prima de asigurare. credeti ca se mai baga asa?!
  5. SI ALTA FAZA MAI DE CURAND: veneam pe calea victoriei si am ajuns in splaiul dambovitei, am stat la stopul de pe pod si am luat-o la stanga spre unirea. unul cu un megane 1, a venit de pa strada cu "casa bucur" si avand verde intermitent cu cedeaza a intrat si mi-a taiat fata, de o maniera absolut impertinenta. l-am lasat in pace si tipul a inceput sa se plimbe de pe stanga pe dreapta. la chastia asta am lasat o distanta mai mare intre mine si el, si am avut dreptate. megane vazut o "bresa" pe banda a treia si a apasat pe acceleratie cu volan stanga si... a pocnit un tico alb care circula OK. spatele lui ticuta era infundat asa si asa, dar fata lu megane cu toate plasticele era facuta franjuri pe toata partea dreapta. te gandesti ca tu conduci corect, si vine cate un smecher sau o vorbitoare la telefon si te fac!
  6. IN NOIEMBRIE 2005: veneam dinspre "timpuri noi" spre posta VITAN si chiar la intersectia de la fosta Connex, unde faci la dreapta spre posta (nu stiu nume de strazi de loc) o gagicuta cu un matiz (culmea) rosu, a iesit cu masina de pe trotuar taindu-mi fata... ce mi-a atras atentia era ca vorbeste la molecular, altfel sun un tip calm si nu ma pasioneaza taieturi d'astea la viteze mici. am murmurat printre buze, am plecat de la stop, fata a bagat viteza, dupa care a tras pe banda 1, si a incetinit. mi s-a parut ceva ciudat asa ca am luat un pic mai mult stanga si am depasit-o. ea vorbea la telefon in continuare. dupa ce am trecut de ea am auzit un zgomot de lovitura: fata luase puternic stanga incercand sa intoarca si un taxi venind tare pe sina de tramvai a busit-o din lateral perfect. a pus-o pe dreapta. am oprit, m-am dus repede langa matizu rasturnat si stiti care e culmea? fata era inauntru cu sange pe fata de la parbriz si alte geamuri si ii spunea cuiva la telefonul ala nenorocit: M-A LOVIT DRAGA UN IDIOT!!!!
  7. Salut! Am platit si eu astazi, deci va rog sa ma treceti pe lista. Multam :-)
  8. Salut, Doresc si eu manualul pentru nubiraI. Nu pot sa accesez ftp. Multumesc anticipat.
  9. cred ca este filtrul original (?!) nu folosesc recilcularea decat foarte rar, dezghetarea parbrizului. eu merg zilnic 30 km in bucuresti, de acasa la serviciu, si fac cam 1 h la ora 8 si 1,5h la 6-7 seara. stopuri balamuc, aglomeratie...de aici si consumul.
  10. nu merg pe recirculare aproape niciodata... pare mai plauzibil porul in radiatorul de incalzire. dar cum ramane cu ploile de vara? am citit in alt topic, ca cineva a schimbat filtrul de polen si a rezolvat problema. o sa incerc si asta, poate-poate
  11. Salut, Si pe mine "ma abureste" rau Nubira I: - iarna/uscat pana cand ajunge temperatura motorului la "jumatea cadranului" este OK dupa care instantaneu se abureste tot interiorul. Scap de abur numai cu AC. - iarna umed, de la pornire trebuie sa pun AC, si nu il mai opresc, atfel ceatza rau; - vara umed (orice ploicica) trebuie sa pun AC neaparat. Un alt inconvenient iarna: dupa ce opresc motorul, peste noapte condenseaza si ingheata mecanismele in portiere. Nu mai actioneaza inchiderea centralizata si din nefericire daca e frig rau nici macar la cheie.
  12. Salut! Eu sunt nou dar cred ca pana acum sunt cel mai tipicar: mi-am luat masina de la serviciu la 172.316 km. La 193.600 (in noiembrie) i-am facut consumul. Am toate bonurile de benzina bagata (trecuta pe cheltuieli) 2.363 litri Estimarea mersului in afara orasului(concediu/mers la bunici/la padure/la pescuit): 6.800 km. Deci in oras (Buc) 14.485 km. Total mixt (la 21.284 km): 11,1024 litri la suta. Mers asa si asa... cand mai nervos, cand mai calm, vara mai putin AC, mai mult ventilatie, dar iarna AC cam 90% din timp. (si pe voi va omoara condensul?!)
 

×
×
  • Create New...