Jump to content

robert_yo

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About robert_yo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico SX
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    88-tgg
  1. Salutare, Am fost la Dl.Alex saptamana trecuta si sper ca am rezolvat problema, spun sper, deoarece acel zgomot nu l-am mai auzit dar nici nu am mers foarte mult cu masina. Am schimbat tot ce ce inseamna distributie, cure+rola Gates (parca asa scria pe cutie), pompa de apa si cele 2 simeriguri (care dadeau putin ulei, mai mult cel de la arbore, nu au fost schimbate niciodata, cel putin nu de mine). Operatiunea a durat aproximativ 2 ore dar a inclus si schimbarea filtrului de aer care era praf si o ajustare la relanti, era putin cam mare, acum e perfect. Vreau sa ii multumesc domnului Alex pentru promtitudinea si atentia de care da dovada si il recomand tuturor.
  2. Salut, Am o problema la Tico care este descrisa aici, ultimele postari http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/372-curelele-de-distributie-si-alternator/page-15 , si stau in Berceni. Rugamintea mea este daca te poti deplasa pana la mine, contra cost bineinteles, si sa vezi ce probleme sunt,daca sunt, ca imi este cam frica sa mai merg cu masina sa nu se rupa ceva pe acolo. Multumesc
  3. Multumesc pentru raspuns. Stiti vreun service sau un mecanic bun care sa faca treaba asta, eu sunt din Pitesti dar locuiesc in Bucuresti de ceva ani si nu prea cunosc mecanici aici, de obicei cand am vreo problema la masina o rezolv in Pitesti. Zgomotul a aparut dupa ce am pornit masina impinsa, am ramas fara curent , dar nu s-a auzit imediat, abia dupa vreo 150 km si dupa nu s-a mai auzit, dupa ce am mai mers iar tot cam atatia kilometri a inceput sa se auda iar si nu am mai pornit-o de atunci. Si mai o intrebare, am zis ca daca tot schimb ceva pe acolo, sa schimb tot, adica curea, rola, pompa de apa si simeringuri. Problema este ca cea mai ieftina pompa de apa am gasit de la o firma ceva cu Aixam sau ceva de genul asta si nu imi spune nimic numele asta, merita sa dau banii pe o pompa Hepu, e dublu la pret????
  4. Buna ziua, Detin un Tico si de cateva zile se aude un uruit in zona distributiei. Distributia este schimbata de aproximativ 40000 km , am schimbat curea si rola., in zona se vad ceva urme de ulei in zona se sus si pe langa fulie dar nu am dat importanta pentru ca nu pica, doar este putin umezit. Intrebarea mea este daca se poate strica ceva pe acolo de la uleiul acela foarte putin???? M-am uitat pe net dupa piese si sunt o multime de variante, Ma gandesc sa schimb distributia cu tot cu pompa de apa ( care este mai buna???) si va rog daca stiti un service bun in Bucuresti pentru a face operatiunea asta pentru ca nu as vrea sa raman cu masina in drum dupa. Va multumesc.
  5. Salut, Imi cer scuze ca nu am revenit cu detalii despre ce am facut. Am fost la un mecanic sa rezolv problema cu blocarea rotii stanga fata, cu ocazia asta am schimbat si sabotii pe spate, deblocat pistonasele de acolo. La roata din fata mi-a facut doar o deblocare, adica a miscat pistonul inainte inapoi, a dat cu o solutie si cam atat.Mi s-a parut superficiala treaba, dar a insistat ca e suficient. Masina a mers bine o perioada, adica maxim o luna, si acum aceeasi problema. Am citit pe forum ca ar exista un chit de reparatie pentru etrier, daca stie cineva de unde pot sa il cumpar si un sa il montez montat, ca nu mai am chef sa arunc cu banii si sa ma tina o luna, as fi recunoscator (mentionez ca stau in zona D-na Ghica,Bucuresti).Multumesc
  6. Salut, Am o problema asemanatoare.In decembrie am scris intr-un topic ca mi se blocheaza frana stanga fata, Am fost la un mecanic in Pitesti,a deblocat pistonul din etrier, am schimbat sabotii pe spate, deblocat cilindrii spate,toate bune si frumoase, masina a mers bine,pana vineri,cand la un drum mai lung am vazut ca iar se blocheaza roata stanga fata. Nu stiu ce sa ii mai fac,am auzit sfaturi fel si fel, pana la schimbarea etrierului cu totul pt. ca s-a decalit ceva pe acolo. Eu locuiesc in Bucuresti, daca e cineva care ma poate ajuta cu o aerisire, altceva nu mi-a mai ramas. Multumesc anticipat. Precizes ca placutele au maxim 5000 km, sabotii,nici 1000 km, discurile in stare buna, cel putin asa a zis mecanicul, nu le-am masurat.,cilindrul cu pricina nu are pic de rugina sau altceva, garniturile sunt la locul lor, nu a fost desfacut niciodata,
  7. Foarte utile informatiile si multumesc pentru ele insa la mine pistonul nu are nimic, verificat la schimbarea placutelor, nu cred ca s-ar misca pistonul de la etrier daca bat de cateva ori in suruburile alea mari.Ma gandesc ca ar trebuie sa ii fac o aerisire la frane dar habar nu am cum (nu am mai facut decat la dacie si asta cu multi ani in urma).Daca este cineva binevoitor sa ma ajute, locuiesc prin zona Dna Ghica dar pot veni oriunde.
 

×
×
  • Create New...