Jump to content

Fujito

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Fujito

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2008
  1. Inlocuit bloc diode arse cu unele noi si schimbat releu de incarcare datorita faptul ca din cauza acestuia s-au ars diodele . Cost piese : - Releu incarcare -50 lei - Bloc diode -68 lei - Borne noi (optional) -13 lei - Manopera -64 lei Total : 195 lei garantie 3 luni din partea service-ului
  2. Deci situatia sta in felul urmator : Alternator nou 300 lei Diode 90 lei Releu Incarcare 50 lei Voi desface maine alternatorul . Multumesc pentru ajutor
  3. Am verificat masina cu multimetrul si situatia sta in felul urmator : - Bateria pusa pe masina (masina oprita) - 12,9 V - Baterie pusa pe masina masina pornita relanti 12,9 V - Masina turatie constanta valoarea creste treptat maxim pana la 13,8 dar apoi incepe sa scada treptat (fara consumatori) - Masina pornita consumatori porniti valoarea tinde sa scada sub 12,9 pana cand se opresc consumatorii Ce este de facut ? Slab miros de ars in zona unde este pozitionat alternatorul (confirmata de inca 2 oameni)
  4. Ramane de vazut , luni o voi "desface" , iar bateria este pe redresor acuma are vreo 4 ore momentan
  5. Deci sa inteleg ca nu este alternatorul defect ? Cum aflu exact daca este bateria sau alternatorul defect ? Bateria nu trebuia sa se incarce daca a fost pornita masina cu ajutorul cablurilor de la alta masina ?
  6. Deci sa dau voltmetrul pe DCV si sa il pun pe bornele bateriei cand aceasta este pornita cu ajutorul altei masini. Ideea este ca daca declupez bateria in timpul functionarii masinii aceasta moare , nu ar trebui sa functioneze in continuare pe alternator ? Tin sa mentionez ca bateria este moarta acum are in jur de 7-9 volti , daca o pornesc cu cabluri de la alta masina pot verifica cu voltmetrul daca incarca alternatorul ? Nu ma pricep ... intreb si eu ca "prostul"
  7. Buna seara , problema a inceput in felul urmator : Am iesit seara cu masina in oras cand vremea nu era tocmai favorabila si am ajuns la destinatie ok , dupa ce am vrut sa plec de acolo masina a pornit ok dar : - Masina dadea semne ca nu mai avea putere : stergatoarele mergeau greu , martorii de bord si farurile luminau foarte slab . - La mers cu a doua masina dadea semne sa moara , la turatie mai mare cu toti consumatorii opriti (da am mers fara lumini pana acasa) isi revenea . - Ajuns acasa am lasat masina sa mearga la relanti si a murit - Baterie avea ochiul magic negru Urmatoarea zi am luat de la taicamio curent 5 minute dupa care am pornit-o , a mers masina vreo 10 minute nici un semn la ochiul magic al bateriei (era tot negru) - Am scos in timpul functionarii masinii borna minus a bateriei si masina a murit subit Intrebarea mea este urmatoare : -Care ar putea fi cauza ? -Cat ar costa reparatia in service ? -Se poate repara si in fata blocului ? Eu personal suspectez ori alternatorul ori bateria (Un Zap de 2 ani vechime) , tin sa va multumesc pentru gazduirea postului si as fi recunoscator pentru sfaturi si ajutor .
  8. multumesc mult de raspuns am rezolvat am gasit intr-un final in Pitesti la un magazin cu 190 lei
  9. Buna ziua , as dori in primul rand sa va salut avand in vedere ca sunt la primul meu post pe acest forum . Am cumparat un matiz 2008 care a venit in felul urmator cu cheia originala taiata si mutat cipul pe alta cheie pentru contact . Cheie taiata a ramas pentru usi si portbagaj si cheia nou gaurita cu cipul mutat in ea . As dori inlocuirea completa a ialelor usilor , portbagaj si contact masina . Intrebarea mea este urmatoarea : - se schimba greu ialele de la usi ? - se gaseste set complet de chei care sa aibe gaura deja data pentru a muta cipul ? - cam cat toate ialele si de unde as putea lua cel mai ieftin (online sau Pitesti) multumesc o zi buna
 

×
×
  • Create New...