Jump to content

steff

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About steff

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    suceava
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1996
  1. Insist cu intrebarea..,, daca stie cineva unde mai pot gasi eleronul care facea parte din kit-ul de tuning original coreean?? Multumesc anticipat
  2. Multumesc de informatie Brandy05_vd. Am sunat si au pe stoc numai bandourile si pragurile. Poate ma ajuta cineva si cu eleronul...! Multumesc
  3. Rog.., totusi poate are cineva vre-o informatie de unde as putea sa mai gasesc kit-ul Stima
  4. Furnizorii de piese nu le mai au pe stoc, doar vre-un magazin de prin tara .( asa mi s-a spus de la Craiova) Stima
  5. Stie cineva unde s-ar mai gasi kitul original pentru Cielo?(ma refer la eleron, bandouri si praguri)
  6. Mii de multumiri ovi_jer! Am fost la alt mecanic dupa cum am promis si am cerut sa mi se faca schimbul de lichid si sa se verifice cursa pedalei. Intr-adevar cilindrul era blocat. Am schimbat lichidul si merge OK. Daca mai face probleme stiu ce trebuie sa inlocuiesc . Imi pare rau ca am schimbat kitul degeaba, cred ca tot aceeasi problema am avut-o si atunci. Asta e, sper sa rezolv si problema cu bataia tachetilor si o sa pot dormi linistit.
  7. Mi- a fost demontat capacul si s-a efectuat operatiunea exact cum a ti descris-o voi(cu fisa centrala scoasa).Rezultatul, axa se unge f bine. Problema e de la tacheti. Mecanicul a zis ca bataia va disparea in timp, nu are rost sa-i schimb. Daca folosesc un flush de motor si schimb uleiul am sanse sa scap de tacanitul de la pornire?
  8. S-a piscat garnitura de chiulasa si a trebuit schimbata deoarece pierdeam lichidul de racire. Mecanicul mi-a zis ca daca tot am desfacut chiulasa ar fi bine daca as schimba si acele simeringuri ca sa nu am probleme mai tarziu. Problema este ca tacanitul persista din ce in ce mai mult. Azi dimineata s-a auzit cca. 2-3 minute dupa care a incetat. Mentionez ca motorul inainte de aceasta interventie nu avea nici un fel de bataie si tot timpul am folosit acelasi tip de ulei scimbat la cca.8000km. Posibil sa fie infundat un canal ceva prin care uleiul ajunge la tacheti? Ma cam indoiesc de modul cum mi-a fost curatat chiulasa dupa efectuarea planeitatii. Am lasat masina in Service si astept maine dimineata raspunsul mecanicului.
  9. Mi-a fost demontata chiulasa pentru inlocuirea garniturii si dupa aceea a inceput sa-mi bata un tachet de fiecare data cand pornesc motorul timp de 1-2 secunde. Am sunat mecanicul si mi-a zis sa stau linistit ca inca nu s-a amorsat si bataia va disparea dupa un drum mai lung. Am rulat aprox.200 km iar bataia persista la fiecare pornire ba mai mult se simte si dupa ce motorul se incalzeste la intre 1500 si 2000 de turatii. Am schimbat simeringurile la supape sa se fi deranjat ceva? Uleiul este nou, l-am schimbat odata cu inlocuirea garniturii. Am folosit numai Aral 10w40 iar masina are 62.000km
  10. Multumesc pentru sfat. Am sa ma duc la alt mester. Ced ca eceeasi problema am avut-o si inainte de inlocuirea ambreiajului deoarece totul a pornit de la schimbarea cilindrului.
  11. pedala are cursa normala si revine(nu e nici o modificare) iar sub sub masina nu e nici o pata de ulei. La chestia asta m-am gandit si eu prima data si am suit-o pe un canal din spatele blocului. Am schimbat si garnitura la baia de ulei si m-am gandit poate ca se prelinge ceva ulei pe acolo. lichidul nu a fost schimbat ci doar completat Ovi_jer, am uitat sa-ti spun ca inainte de a schimba kitul de ambreiaj exact aceleasi simptome a avut masina. plac originala si discul parca erau noi. Masina are doar 62000km.
  12. levierul revine pe cilindru. am rugat un prieten sa actioneze pedala de ambreiaj
  13. aderenta nu aveam cum sa pierd pentru ca drumul era perfect curatat, nivelul lichidului e OK, sincer nu-mi explic. Mentionez ca sunt momente cand nu patineaza Posibil sa fie levierul?
  14. nivelul lichidului de ambreiaj este OK, cilindrul a fost inlocuit chiar inainte de inlocuirea kitului de ambreiaj.
  15. Ieri am scos masina din service dupa ce mi-a fost schimbata garnitura de chiulasa si m-am dus sa o spal chiar daca afara erau -20 grade. Greseala mea e ca am spalat si motorul deoarece baietii din service mi l-au murdarit tot cu ulei. Azi am iesit la o tura si am constatat cu stupoare ca a inceput sa-mi patineze ambreiajul. Mentionez ca am inlocuit tot kitul(placa, disc, rulment, levier bebraiere toate Valeo).Ce s-a intamplat, va rog sa ma ajutati
 

×
×
  • Create New...