Jump to content

Nosophoros

Membru
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Nosophoros

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    CONSTANTZA
  • Auto
    DAEWOO
  • Model
    MATIZ
  • An
    2005
  • Nr. Inmatr.
    OUTZUL MEU
  1. 20 de cm vezi ca treburi de matiz gasesti pe POPORULUI sau pe BABA NOVAC. Pe POPORULUI aproape de semaforul ala de la jumatatea strazii e un arab sau turc ceva acolo mai mult ca sigur gasesti apropape orice si daca nu vb frumos omului si fii politicos ca te trimite el unde sa gasesti . BAFTA
  2. ok am rezolvat !!! acum trec vaporii de benzina din canustra prin electrovalva (dupa ce i-am dat cu degripant si am deschis-o la maxim cu o surubelnitza mica din reglajul ei .Am curatat si senzorul de la acceleratie si IAC,am dat borna de la baterie si siguranta Ef19 parca ( facut reset ECU cum scrie in forum ) dar check e tot aprins si am observat ca se tureaza mai calumea, ca e mai vioaie putin, dar tot merge ca un tractor la relanti si e destul de zgomotoasa la acceleratii mai bruste. OARE OR FI DE VINA CULBUTORII ?? Pls help ca de mecanicii lu' peste m-am saturat.
  3. Ba fratilor nu stiu ce Matizele aveti voi dar al meu nu are voie sa manance mai mult de 5% extraurban si aici mers cu 105 max 110 ca vine tiru' sau intreci tiru' si te da la o parte de pe sosea curentul de aer, iar urban nu sare de maxim 6,5% si nu poti sa imi spui ca nu e aglomerat in Constanta mai ales vara. Nu stiu cum naibi sa manace 9-10% doar am prieteni cu mega gipane de 2-3 tone din 1990-1999 si le ia 10-11% cum doamne iarta-ma sa ia 9-10%? VINDEL CA ALA NU MAI E MATIZ E UN GRAND CHEROKEE IN MINIATURA ! Pentru o deviatie de 1% faceti mah fratilor in benzinarie si o verificare la presiunea la anvelope CA DOAR E MOCAAAAA Fac pe fiecare luna macar o data traseul Constanta-casa si retur si de fiecare data cand alimentez bag si aer in roti si chiar se simte Am 400 de km pe traseul asta si bag 21 de litri si mai imi ramane o liniuta din rezervor.
  4. MARE PROBLEMA MARE : Am un matizel euro 3 fabricatie 2005 si mi s-a aprins check in bord si cu trepidatii aiurea la relanti, nu merge rotund si dimineatza daca e rece cand o pornesc nu isi tine relantiul moare pur si simplu dupa vreo 10 secunde de gatuiala si tras sa moara. Am fost la service si mi-au pus tester pe el, doua testere si mi-au dat eroare cod P0444 ceva cu plujarea canistrei de vapori. Am identificat piesa e o chestiutza mica electrica care este un fel de electro-valva cu un furtun care vine de la canistra de vapori, trece prin electrovalva aia si se duce undeva pe langa clapeta de acceleratie si care cred ca nu merge electrovalva aia. Ideea e ca am masurat cu un voltmetru amandoua firele (am pus creioanele de masurat ale voltmetrului pe papucii firelor care intra in electrovalva) si mi-a dat o valoare de 5.02 volti. Acum intrebarea e : VALOAREA ASTA A VOLTILOR E BUNA ? (ca daca e buna inseamna ca trebuie sa schimb electrovalva) DACA NU E BUNA VALOAREA VOLTILOR POATE STITI CAREVA DE UNDE VIN FIRELE ALEA SA CAUT LA CELALALT CAPAT AL LOR VREUN CONTACT IMPERFECT SAU CEVA PLS HELP CA VINE SEZONUL RECE SI CHIAR IMI TREBUIE OUTZUL MEU CA IMI FAC TREABA CU EL PS. masina e luata second hand
 

×
×
  • Create New...