Jump to content

zerotreizerosase

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About zerotreizerosase

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  1. Semnalizarile de asemenea au fost trimise , asadar nu mai sunt disponibile. Am sa fac o revizie la ce mai am piese poate mai gasesc ceva de donat.
  2. Felicitari. Dupa indelungi cautari pentru un plafon la mana a 2-a soldate cu esecuri din diverse motive, ajung la concluzia ca asta este solutia finala. De indata ce am timp voi posta si eu rezultatele.
  3. Donez semnalizari st+dr de cielo , cele mici de pe aripi. Nu au socketul cu bec.
  4. De craciun i-am facut cadou masinii urmatoarele Amortizoare fata - AL-KO - 2 x 106 lei Pivoti - FLENNOR - 2 x 31 lei Capete de bara - FLENNOR - 2 x 27 lei Rulmenti fata - OPTIMAL - 2 x 60 lei Simenring priza - 1 x 23 lei Levier debreiere 1 x 37 lei Flanse amortizor 2 x 55 lei Bucsi bascula fata - cele mari 2 x 25, cele mici 2 x 20 Bielete directie - stanga 1 x 65, dreapta 1 x 55 Garnitura baie ulei - VICTOR REINTZ - 30 lei Unghi de fuga - 120 lei
  5. Incearca cu o alta baterie. Daca citesti ceva topicuri mai in spate, aceeasi problema am avut-o si eu si pana nu am schimbat bateria am demontat de 1000 de ori alternatorul.
  6. Daca becurile iti palpaie in bord asta arata ca undeva pe traseu ai o problema ce tine de contactele de la baterie. Adica un contact slab. Inlocuieste bornele alea ca e o investitie de maxim 10 lei, daca si dupa aia constati ca face la fel, verifica traseele de cablu si vezi unde duc. Ai sa gasesti 2 fire care duc si catre demaror. Verifica-le si pe alea. Presupun ca masa ai verificat-o in prealabil. De asemenea verifica si toate sigurantele de la bord si uita-te la starea lor si daca sunt intepenite in locasul lor. daca nici una din astea nu te-a ajutat, du-te la un electrician. Sau poate chiar si contactul iti face figuri. In cazul asta desfaci cele 2-3 suruburi ale carcasei de sub volan si in partea stanga ai sa gasesti un plastic mic ce are niste picioaruse si 2 suruburi parca. Dupa ce il dai jos va mai avea un singur piciorus ( ))) ) si curata-l si pe ala. Cauzele pot fi nenumarate.
  7. Baterie Varta black 56 Ah(cum recomanda si medicul) : 200 de lei adusa de un prieten de la service prin autonet cred.
  8. cu siguranta pot spune ca a fost bateria dupa 3 zile de teste. azi mi-a venit si cea noua : varta black 56 Ah.
  9. interesant username-ul recunosc ca nu m-am gandit ca ziua mea de nastere ar putea fi scrisa asa ,tare 0306

  10. nu am masurat bateria. oricum am scris acest post pentru ca nu am gasit nimic scris pana acum despre probleme de incarcare prea mare din cauza bateriei. Nici azi vad ca nu a mai facut nici o figura. Am dat o masurare generala : 14,4 fara consumatori si 13,9-14,1 cu tot ce inseamna consumatori: faza lunga, proiectoare, stopuri ceata , ventilatie data maxim + AC si nu zice nimic alternatorul. Si app: are cineva idee unde as putea si eu prin zona constantei sa imi duc rotorul de la el? Am avut o perie care mi-a mancat cam jumatate din materialul de pe rotor unde calca periile. Si rotor nou nu gasesc sa iau.
  11. acceasi problema am avut-o si eu. luminile imi palpaiau, becul nu se aprindea in bord sa imi arate probleme cu incarcarea. Am plecat frumusel la un rum de bucuresti iar la intoarcere pe autostrada, hop s-au aprins becurile. Dupa 2 minute de soc avute m-am gandit sa masor incarcarea (imi era frica sa nu raman in drum). Cand ce sa vezi: imi incarca prea mult, respectiv 15,4. Ajung acasa, intreb in stanga si in dreapta si toata lumea imi da raspunsul pe care il credeam si eu: regulatorul de tensiune. Comand unul, pe neoriginal bineinteles ca atat ma duce mintea, il montez pe masina si stupoare: becurile in continuare aprinse , incarcare prea mare. Rezolv problema prin demontarea alternatorului, dau la schimb regulatorul si imi iau unul pe original. Montez, becurile in sfarsit stinse. Buna investitie imi zic. La o saptamana dupa ghici ce? Becurile iarasi aprinse (ca sa evit intrebarile ulterioare puntea de diode am masurat-o si e in regula). Aveam pe undeva aruncat un alt alternator cu statorul bulit. Am demontat si puntea de diode de pe acela si am pus pe al meu. Becurile in continuare aprinse. Iar cand tocmai ce ma pregateam sa comand un alternator nou nout cineva vine cu ideea ca s-ar putea sa fie din vina bateriei , sa aiba unul dintre elementi in scurt. De 2 zile am schimbat-o cu bateria unui prieten si ghici ce? Becurile nu se mai aprind. Sunt inca in probe sa vad daca imi iau sau nu baterie. Dar am sa mai revin cu posturi sa va anunt daca totul este ok. Si poate gasim si un electrician pe aici sa ne explice de ce atunci cand ai avea un element bulit alternatorul baga ca nebunul ( la mecanica ma pricep, dar electrica nu mia placut niciodata). Asa ca din ce zici tu s-a putea sa ai aceeasi problema. Incearca si asta. Asa ca dupa ceam dat 150 de ron pe un regulator, daca asta e problema am ramas si cu unul sh de schimb. Sa ne auzim numai de bine si drumuri cat mai multe.
  12. Hai sa ma bag si eu in seama pe aici. Cielo, 96, koreea 1.5 SOHC. Schimbat recent : kit reparatie etrier - 125 de lei pistonasele alea 2 =garnituri si 30 de lei garniturile mari de la etrier originale gm( nu stiu cum le zice, sunt de la pistonul ala principal) comandate prin service de un prieten de la un magazin din ct. Montaj moca. Regulator alternator cu 4d- initial 90 de lei unul neoriginal(montat pe masina incarca prea mult) - dat la schimb- manopera 50 de lei. Regulator alternator 4d - 140 de lei original GM - manopera 0,0 lei (schimbat singur ca am avut timp. Ideea de baza este nu va prostiti cu piese neoriginale . Eu unul dintr-o prostie am luat neoriginal. Semnalizare stanga fata - 25 de lei - magazin delfinariu constanta Fise bujii - 60 de lei Bujii bosch - 10 lei bucata Maner usa dreapta - 17 lei Oglinda dreapta ( doar geam) - 11 lei - toate magazin delfinariu constanta
  13. In ce sens daca am umblat? cand am schimbat placutele si sabotii? de saboti nu stiu, dar placutele sunt noi. Masina am cumparat-o de 3 luni. Avea factura la ea cum ca ar fi fost schimbate undeva in luna iunie. Repet, placutele pe fata se vad noi, la saboti inca nu am ajuns pentru a vedea starea lor
  14. Am o mare problema. Franele mele sunt ca si inexistente. am facut aerisirea rotilor, mai putin pompa de frana, pt ca mi-a fost frica sa nu rup conductele ce ies din ea ( asa parca se aerosea pompa din cate tin minte, de la conductele de deasupra, nu cele pe care sunt montate limitatoarele). Problema cea mai mare este ca pedala imi sta foarte jos iar daca o calc brusc roata din stanga fata scartaie foarte urat. Nu am timp sa o duc nicaieri si de asta am cerut un sfat pe forum, ca vine anotimpul rece si nu as vrea sa nu am frane. Nivelul lichidului de frana este constant, asa ca nu cred sa fie garnituri sau altceva. Astept raspuns
 

×
×
  • Create New...