Jump to content

b52jgp

Membru
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

About b52jgp

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/25/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.passatb5.ro
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    marinache_dorin@yahoo.com
  • Skype
    d.marinache.printec

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Electronica, Electrotehnica, IT/T
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo, Wolkswagen
  • Model
    Tico, Passat
  • An
    1998, 2002
  • Nr. Inmatr.
    B-23-LZE
  1. Filaret - au tot ce le trebuie - reglajul pe masina pentru noxe se face la statia ITP din incinta de catre echipa ITP si este scoasa fisa cu accept sau respins - asa mi au facut si la frane cand am fost la ei si m au respins pe spate pentru cablu de frana de mana pe care n am acceptat sa mi l monteze (m au pus sa semnez ca n am fost de acord cu montajul cablului) despre pret nu stiu ce sa zic eu anul trecut am dat 150 lei cu manopera la ei pretul a inclus si testul pe stand ITP
  2. Foarte adevarat, cu centura scoasa circuitul este inchis iar cu ea pusa este deschis - asta inseamna ca sunt doar doua fire care duc direct la bec, adika microcontactul este inseriat cu becul? Asta ar fi bine si ar fi si foarte simplu de facut... caci nu cred ca la mine au fost si celalalte fire sau sunt foarte bine ascunse pe undeva
  3. Pana la urma martorul de centura este folosit la tico sau nu? La mine priza centurii de la sofer are fire dar se termina cu o mufa si atat, pe unde ar trebui sa gasesc cablu pereche care se duce in fata? Merci
  4. Alternatorul l am suspectat si eu prima data, apoi cablurile si da am gasit problema, intradevar legatura proasta de masa intre motor si caroserie - in fata intre motor si caroserie este un cablu destul de gros impletit si plat, in partea dinspre motor era aproape rupt (se mai tinea in 2-3 litze), s a rupt chiar la intrarea in papuc - acum este cat se poate de OK. Multumesc de ajutor
  5. Legat de problema indicatorului de apa, eu am crezut initial ca am blocat pe inchis termostatul, temperatura se ridica mult la drum intins, iar in oras in aglomeratie statea fix pe mijloc sau chiar depasea, schimbat termostat, antigel, degeaba la fel pana intr o zi in care am observat ca daca tin luminile stinse (pozitie si faza scurta) indicatorul scade la normal, daca le aprind, creste - testele le am facut in aceleeasi conditii aceeasi viteza aceeasi temperatura exterioara etc, sa mai lovit cineva de acest fenomen? Mentionez ca am observat asta si din cauza ca atunci cand aveam luminile stinse (consum mic de curent) electroventilatorul pornea inainte ca acul sa ajunga la jumatate, cu luminile aprinse (consum mare) electroventilatorul pornea cans acul depashea jumatatea scalei Multumesc
  6. Din propria experienta iti recomand Filaret - incearca acolo, intrii pe site ul lor si gasesti nr de tel si tot ce ai nevoie, eu am fost foarte multumit de ei si mai ales de preturi Bafta
  7. Greseala a fost a mea caci nu am fost mai explicit, pe bidoanele de antigel scria ca pentru Tico este cu 5% mai concentrat, proportia in care l am facut eu a fost de 50:50 amestecate intr-un bidon de 5 litri, nu turnat mai intai antigel si apoi apa direct in motor cum am vazut ca se mai practica, ideea este ca daca pe acele bidoane scria ca este cu 5% mai concentrat decat normal pt Tico cred ca ar fi trebuit sa pun mai multa apa... De curatat am curatat furtune, radiator, camaruta din carbutaror de la termoelementul socului automat, n am schimbat atunci termostatul si nici nu am curatat caloriferul si acum imi pare rau dar asta e voi mai face odata operatiunea chiar daca alti bani alta distratctie nu strica de doua ori... Multumesc de raspuns
  8. Antigelul l am schimbat in toamna, plus curatat instalatie, nu mai stiu exact ce marca este ideea este ca e albastru si da am facut amestecul in proportie de 50:50, pe el scria ca rezista pana la -30 grade in aceasta proportie de 50:50
  9. Foarte posibil, am sa urmez sfatul vostru si am sa il schimb avand in vedere ca este si ieftin si nu strica sa fie inlocuit. Merci
  10. Nu nu probabil n am explicat eu destul de bine, indicatorul functioneaza bine, ideea era ca dimineata desi era racoare afara (in jur de 10grade), si viteza destul de mare 80-90km/h temperatura apei crestea destul de mult (la jumatatea scalei indicatorului, acul statea vertical), daca viteza scadea sub 60km/h pornea electroventilatorul... ceea ce nu mi s a parut normal avand in vedere temp de afara, daca acum facea asa cand veneau caldurile de 30-40 grade riscam sa fiarba motorul... Acum in schimb indicatorul sta cam la ora 10 sa zic asa dar nici nu scade daca am viteza mare deci termostatul se inchide, ma mai gandesc la ceva ar putea sa influenteze racirea si lichidul de racire? Eu l am schimbat asta toamna dar l am pus un pic mai concentrat - oare sa fie o problema si de aici? Multumesc
  11. Multumesc korydon, nu era de la termostat, in schimb am curatat radiatorul de la AC care era colmatat de praf si pietricele iar acum totul este ok. Multumesc inca o data
  12. Salut, O problema si la mine va rog daca s a mai intalnit cineva cu ea, zilele astea a fost foarte ciudat cu incalzirea motorului. Dimineata racoare, plec direct la drum lung (in afara orasului) - temperatura apei creste pana ca acul sta aprope vertical si totusi viteza in jur de 80-90km/h si parca nici caldura nu baga cum ar trebui raportat la temperatura lichidului de racire Ajung in oras si incins (porneste electroventilatorul si merge destul de mult fata de inainte pana scade temperatura) - nu creste temperatura pe indicator mai mult de jumatate Daca trec peste o denivelare mai tare incepe sa scada temperatura pana ce acul sta cumva pe la ora 10 pe cadran adika unde statea pana acum) si nu mai creste decat daca merg mult in coloana Seara cand plec la fel ca mai sus - nu se mai incinge... Si acum ce ar putea sa aibe, chestiile astea le face cu toane, eu m am legat de denivelari luate mai cu viteza dar e posibil sa ma insel, daca are cineva macar o idee de unde ar putea fi... Multumesc anticipat
  13. Salut, vezi ca in aripa din dreapta spate exista 2 sau 3 conectori in functie de dotari (daca ai sau nu stergator pe spate), verifica si pe acolo.
  14. Dupa cum arata in filmulete nu - atentie eu n am incercat ci doar am recomandat spray uri care se gasesc la noi si care fac exact acelasi lucru ca cele din filmulete...
  15. Se pot folosi doua tipuri de spray-uri, unul este cel folosit in clipuri asa zis ul duster off sau B-55 (42 lei/400ml) dar acesta trebuie intors invers astfel se optine efectul de racire sau exsta spray special pentru racit circuite integrate sau componente active A-44 (20 lei/200ml) acesta are acelasi efect doar ca nu trebuie intors (daca este intors se optine aer comprimat) - practic flacoanele sunt inversul celuilalt, B-55 tinut drept da aer comprimat iar invers aer rece, iar A-44 tinut drept da aer rece iar intors invers aer comprimat)
 

×
×
  • Create New...