Jump to content

Claus_28

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Claus_28

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    tm-03-srs
  1. @Abram Burel > In toate pozele afisarea se facea cu 5x8 pixel / caracter. Pot sa fac afisare si cu 10x16 , dar asta insemna afisarea doar a 3 din 6 linii deci informatie mai putina . Se poate face si combinatii de fonturi , de ex. doua linii cu fonturi mari si si doua cu mici pot sa-l personalizez ( forma si tip de informatie / pag ) dupa cum vrea fiecare . Nici unul din cele doua nu au BUS I2C Nu mai cita complet si inutil postarile anterioare !
  2. Nu prea am inteles ce-ai vrut sa-mi spui cu link-ul respectiv. Crezi ca tipul acela de display este ok sau ... ? Afisarea pe LCD-uri cu generator de caractere este mult mai simpla decat pe cele grafice. Nu vad cu ce m-ar putea ajuta. Cam asa arata cu primul afisaj (1x16) pe care l-am folosit.
  3. Pentru a afisa pe un pe un display color am nevoie de mult mai multa memorie ( deci schimbarea microcontrolerului pe care-l folosesc , deci un pret pe masura ) Problema cea mai mare e , de unde cumpar conectorii ? Sunt convis ca nimeni nu-i aduce in tara ca si componente si chiar daca i-ar aduce ar cere mai mult decat costa LCD-ul !!
  4. Se pare ca multa lume se leaga de display-ul pe care-l folosesc. Domnilor... se poate afisa pe ce vreti voi ! Daca aveti alte sugesti , dati-mi date concret ! Orice feedback e binevenit ! Cand am ales afisajul asta nu am facut-o la intamplare . Proiectul asta l-am inceput cu un alt tip de diplay pentru care Vitacom-ul cerea 2.000.000 , si povestea e lunga . Ganditi-va la ceva sa fie suficient de mare ca sa fie vizibil ,suficient de mic ca sa ai unde-l pune, sa nu coste foarte mult pt ca intreg kit-ul sa fie acesibil si sa fie ceva pe care-l gasesti fara sa astepti intre 1-2 luni ca sa-ti fie adus ! Repet , daca are cineva o idee mai buna , nu e nici o problema o implementam imediat !
  5. Cat costa afisajul respectiv ? Schimba-ti nickname-ul Nostradamus !
  6. Se pare ca nu m-am facut inteles, "jucaria" mea nu face parte din managementul injectiei al masini nu ia decizi nu face calcule diferite in funtie de informatiile primite de la diversi senzori , asta e treba ECM-ului ! Indiferent daca filtrul de aer e infundat si asigura un debit mai mic de aer la o anumita presiune (negativa), daca o bujie nu functioneaza, daca conduci pe un drum plin de gropi sau daca radiocd-ul nu citeste un CD zgariat si ECM-ul decide ca in secunda respectiva sa execute un f.d.u de 8,0mSec eu citesc si afisez ca atare ! 1. De ce crezi ca benzina ajunsa in rampa injectoarelor are atatea grade ca si temperatura exterioara ? Nu e mare lucru sa introduc si senzorul de temp externa in calcule dar dar aici nu cred ca este cazul. 2. La ce te referi cand spui "atita timp cat sonda litrometrica este inexacta" ?? La ce vezi tu pe bord ?? Daca e asa ai dreptate e greu sa vezi exact cati litri ai aruncand o privire la ceasul de banzina. Range-ul de 7volti al litometrului este citit si convertit pe 8 biti ,deci cu o rezolutie de 200ml. Cam "inexact" nu ? 3. Nu stiu cantitatea de benzina /dechidere in mod direct , valoarea luata la un anumit timp de deschidere o inmultesc cu o constanta de calibrare. 4. Sincronizarea se face doar "one time" ! Ai dreptate, asta nu este o problema se poate schimba orice (chiar si personalizat ). Am incercat sa pun pe prima pagina informatiile cele mai utile iar pe ultima cele mai putin utile.
  7. Sigur, maine am sa fac poze cu toate paginile pe care le afiseaza
  8. ECM nu comanda fiecare injector independent ca sa existe comenzi( timpi ) diferite(i), comanda se face la doua injectoare simultan iar diferenta care poate fi intre cele doua comenzi e insesizabila . merita sa tragem un manunchi de fire ??
  9. Daca consumul este mai mare din cauza filtrului de aer, uzurii motorului etc. ECM-ul va compensa asta prin marirea factorului de umplere al comenzi injectorului, deci citit si afisat. Pentru varianta decalibrari injectoarelor in timp diferenta este foarte mica .
  10. Am incercat mai sus sa prezint proiectul ca atare si nu felul cum l-am montat. Operatia de fixare in bord e destul de complicata si nu cred ca am sa pot sa montez la fiecare masina LCD-ul in bord. Initial m-am gandit sa fie totul intr-o cutie pe care o pune fiecare unde crede. Pretul va fi de pana in 100E, corect. Legat de "incerca si tu sa fii mai comunicativ", cred ca am raspuns tuturor care m-au intrebat ceva. Am nevoie de cel putin un injector si de VSS ca sa pot face o monitorizare a consumului Afisarea nu este inversata , daca o foloseam, "background-ul" era negru . Daca intorci filtrele (foliile) de pe LCD la 90grade vei avea efectul de inversare si diferite nuante , albastru in cazul asta
 

×
×
  • Create New...