Jump to content

dorin.viola

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About dorin.viola

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    TM-99-GMC
  1. Buna ziua Stie cineva daca exista vreo diferenta intre CV automate care se gasesc pe Leganza cu volan pe dreapta si cele de pe masinile cu volan pe stanga?Multumesc
  2. continuare post anterior :

    sa schimbi tot uleiul .nu numai cel ce curge prin simpla desfacere a filtrului

    vezi ca mai este ulei in clutch convertor si in radiatorul de racire ulei

    pe ala l-am scos la alte masini astfel: am desfacut un furtul care intra in radiator (ala de ulei) si am introdus aer de la compresor ,la celalalt capat curge uleiul vechi intr-un vas

    succes .C...

  3. salut

    am citit postul tau despre leganza automata

    am avut si eu niste americane si daca te ajuta cu ceva :

    am schimbat uleiul din cutie cu unul foarte bun sintetic +filtru

    se poate sa ai ori uleiul foarte vechi si cand se incalzeste nu isi mai face functia si presiunea

    ori vei gasi in filtru cand il vei schimba ceva span sau metale (sper sa nu fie grav)

  4. Revin cu aceasta problema. Masina am tras-o pe dreapta dupa ce s-a intamplat fenomenul. Ieri i-am dat o cheie ca sa vad cum merge motorul dupa aproape doua saptamani de stat pe dreapta. Nu imi convenea modul in care era parcata masina (cand nu s-a mai miscat,am impis-o vreo 20 de metri) si am incercat sa o misc putin. Am pus schimbatorul pe D iar masina a plecat absolut normal. Mirat am dat o tura de 3 km, folosind toate vitezele, inclusiv marsarierul. Toate merg, insa nu indraznesc sa ies la drum lung cu ea. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Multumesc.
  5. Probabil, dar nu cred ca in acest caz. Am schimbat si filtru si uleiul la cutie acum 8000 de km, prin noiembrie 2010. Filtru original GM si ulei Dexron.
  6. Exista ceva senzor care da comanda cutiei in functie de turatia motorului? Pentru ca are logica ce spui 100%, daca sunt 3 ambreiaje diferite, in mod normal nu s-ar fi putut uza toate in acelasi timp, nu? Multumesc pentru raspuns.
  7. Va salut cu respect Leganza 1999, cutie automata. Ma intorc de la servici in seara aceasta, brusc cu vreo 8 km inainte de resedinta, motorul se tureaza fara sa creasca si viteza de deplasare. Maxim 70km/h viteza de deplasare, apoi 60, apoi 40, apoi 20 pana cand, cu 100 de metri inainte de a ajunge la destinatie masina a ramas incremenita. Motorul se tureaza insa indiferent de pozitionarea manetei-schimbator (D, 1,2,3) masina nu mai pleaca de pe loc. Intrebare: Cutiile astea automate au ambreiaj? Se poate sa se fi dus ambreiajul? Ce se schimba in acest caz? Exista un set de ambreiaj la fel ca la cele cu cutie manuala? A mai patit cineva asa ceva? E costisitoare operatiunea de schiombare a ambreiajului, daca asta o fi si are asa ceva? Multumesc pentru un eventual raspuns.
  8. Multumesc, sper sa fie doar atat si sa nu fiu nevoit sa apelez la o cutie de viteze second-hand.
  9. 1. Nu, filtrul nu l-am schimbat 2. Castrol ATF Dexron 3 3. Nivelul este constant OK, o data la sase luni adaug foarte putin.
  10. 15.000 km de la ultimul schimb de ulei, am bagat Dexron 3.
  11. Buna ziua Leganza mea este cu cutie de viteze automatica. Va prezint un simptom, poate cineva s-a mai lovit de el: cu motorul si cutia rece masina merge absolut impecabil. Insa, dupa ce parcurg 20-30 de km, mai ales in cazul unor opriri dese (semafoare, stopuri, etc), in regim urban, masina are tendinta ca in momentul in care actionez pedala de frana sa tremure, parca ar iesi foarte greu din viteza. In momentul imediat urmator in care incerc sa demarez de pe loc, masina pleaca subturata, parca s-ar afla intr-o treapa de viteza superioara. Acest fenomen se intampla doar in regim urban, cu multe opriri, cu cutia si motorul cald. S-a mai intalnit cineva cu acesta problema? Multumesc. Cu respect Dorin Grozav
  12. Va salut Sunt detinatorul unui Daewoo Leganza caruia, de patru ani, nu i-am "dat" nimic decat consumabile si schimburi de ulei. De vreo 3 zile persista o problema: servodirectia nu mai functioneaza OK, merge foarte greu, volanul are puncte in care parca tinde sa se intepeneasca. Daca inainte o conduceam cu doua degete acum trag la greu cu ambele maini. Precizez ca nu exista scurgeri de ulei din caseta, nivelul de ulei ATF din rezervorul de servo este in limite normale iar in momentul in care invart volanul uleiul indica ca pompa ar functiona (se creeaza vartej in rezervor). Sunt in mare dilema pentru ca nu stiu ce sa schimb: caseta sau pompa. (ambele costa in jur de 1200 lei). Sau poate exista vreun defect specific la Leganza in acest sens cu care eu sa nu ma fi intalnit pana acum? Si, daca tot sunt la momentul adresarii de intrebari, poate imi spune cineva daca a mai intalnit la Leganza echipata cu CV automatica un fenomen mai ciudat: cand apas pedala de frana inainte de a se opri complet am senzatia ca masina tremura, ca si cand nu ar iesi din viteza. Daca accelerez in momentul imediat urmator masina porneste dar subturata, ca si cum masina ar fi intr-o viteza superioara improprie demarajului de la 0 kilometrii. Daca cineva a mai patit aceste lucruri si ar vrea sa imi destainuie ce a facut pentru a rezolva problema, ii multumesc anticipat. Cu respect Dorin Grozav
 

×
×
  • Create New...